Naymari Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 (redigerat) Jag spammar dina låtar med kommentarer CHAE. 😊 Men är väl bättre att man tar det där än här 😱😑 Redigerat 9 september 2012 av Naymari
CHAE Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Jag spammar dina låtar med kommentarer CHAE. 😊 Men är väl bättre att man tar det där än här 😱😑 Jag ser det 😆 Kul och bra ju 🙂 Det gör ingenting, kör på! 🥰
SadamJR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Hm, snarkat har jag gjort så länge jag kan minnas men det är egentligen det senaste året som det har blivit ett problem Vad tycker tjejen om ditt snarkande?
CHAE Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Vad tycker tjejen om ditt snarkande? Hon har ju lärt sig att leva med det... 🙁 och att sätta en armbåge i sidan på mig när det blir för outhärdligt 😕😑
SadamJR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Hon har ju lärt sig att leva med det... 🙁 och att sätta en armbåge i sidan på mig när det blir för outhärdligt 😕😑 Då är det ju iofs inte konstigt om du inte kan sova.
Micke H Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Hoppas det löser sig, CHAE. För nåt år sedan sov jag knappt nåt heller, bara ca 4 timmar per natt, om något överhuvudtaget.
Micke H Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Jaha, ja, den var inte speciellt kul. Men upprörd, nej, det har jag slutat bli här på forumet. Jag borde kanske använda mer smileys samt sluta utgå ifrån att folk förstår vad jag menar när det oftast inte är så. Blir du inte upprörd kanske du inte ska kalla folk "desperata" eller "sexistiska" pga det du läser. Och ang det sista känner jag att jag behöver förklara mig: i mina ögon fanns det inget sexistiskt allt över det, därför att bilden är så absurd. Vem fan kan ta en sån sak på allvar? Jag menar, jag hade garvat lika mycket åt den om det varit bild på en kille med samma text. Jag tolkade inget kvinnoförnedrande alls över den och menade det definitivt inte så. Men jag vet å andra sidan att Dingbats sa samma sak, så kanske är det hos mig problemet ligger...
CHAE Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Då är det ju iofs inte konstigt om du inte kan sova. 😮😄 Hoppas det löser sig, CHAE. För nåt år sedan sov jag knappt nåt heller, bara ca 4 timmar per natt, om något överhuvudtaget. 😱🙁 😆 :lol: 😆
Micke H Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 😛 kränkande mot idioter tycker jag allt Jag ska tänka mer på dina känslor nästa gång. 😉
Neosus Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Nej men vahettere... det får bli en akffe nu då! SattE! 😑
Frekvensspektrumanalysator Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Hehe. Dom är rätt lattjo dom där svamparna.
SadamJR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Psykedelia är grejen, men drogerna törs jag inte ta.
Naymari Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Jag tycker barnskratt är öronskärande. Likaså skrik. Är jag en hemsk människa?
SadamJR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Jag tycker barnskratt är öronskärande. Likaså skrik. Är jag en hemsk människa? Skriket lär va designat för att va det värsta ljud en människa, och särskilt barnets föräldrar, kan höra. Det är att du inte gillar barnskratt som gör dej till en hemsk människa.
Naymari Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 De skriker ju när de leker också. Skrik och skratt har för mycket 2kHz antagligen. På ganska hög dB nivå. Skär i öronen. Det gör godståg också.
Recommended Posts