Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Choruspedaler hade de som fan, eller inbyggt i stärkarna alla fall. Somliga hade de fulaste scenkläder jag nånsin sett

Du tänker på Roland-jazz-kuberna va?

😎

Annons
Postat

Å andra sidan så ville åtminstone jag och mitt band stämma det så jäkla rent till den gräns att vi själva inte hörde skillnad. xD Själva tagningarna kan ju vara lite "skitiga" men det ska banne mig vara stämt intill perfektion innan man börjar. Tycker jag.

And that's fakkin that! 😠

Postat

Vill du ha korv?

😊

Ahaaa, så det är det som är din raggnings-fras 😮😱

Postat

Ahaaa, så det är det som är din raggnings-fras 😮😱

Och mot slutet bjuder han på dressing.

Du behöver ett nyp.

Är du mitt korvbröd?

Postat

Å andra sidan så ville åtminstone jag och mitt band stämma det så jäkla rent till den gräns att vi själva inte hörde skillnad. xD Själva tagningarna kan ju vara lite "skitiga" men det ska banne mig vara stämt intill perfektion innan man börjar. Tycker jag.

ja, det är väl bra.. tycker dock att om man använder apparat så stämmer man antingen förbi gränsen där man inte hör skillnad, och om man ändå hör skillnad så behöver man den inte!

Postat

ja, det är väl bra.. tycker dock att om man använder apparat så stämmer man antingen förbi gränsen där man inte hör skillnad, och om man ändå hör skillnad så behöver man den inte!

Men ta en keyboard som har "perfekt stämning". Jag kanske inte hör om min gitarr spelar rent eller ej på egen hand, men spelar jag mot keyboarden så kan det höras. Då är jag glad att jag stämde bortom "hörbart" tidigare.

Postat

Och mot slutet bjuder han på dressing.

Är du mitt korvbröd?

😆

Äkta längstah-kärlek 🥰

Postat

Men ta en keyboard som har "perfekt stämning". Jag kanske inte hör om min gitarr spelar rent eller ej på egen hand, men spelar jag mot keyboarden så kan det höras. Då är jag glad att jag stämde bortom "hörbart" tidigare.

hmm, ja, någon referens är ju bra att ha förvisso 🙂

Postat

I och med detta inlägg ligger jag lika med Saddam. 🥰

Du ligger inte någonting med Sadam, you hear me boy-o! 😠 :angry: 😠😛😠

[...] klara den där svåra grottan...och så blir jag fast här istället! 😠

Errr... öppet mål här Miklos! 😎 I'm just saying 😛

Postat
Mitt bidrag är överlägset alla andra men å andra sidan deltog ju inte jag heller.

Det är inte så jävla lätt att vara ödmjuk när man ser all skit ni skriver.

😆

Du ligger inte någonting med Sadam, you hear me boy-o! 😠 :angry: 😠😛😠

Errr... öppet mål här Miklos! 😎 I'm just saying 😛

Din mammas grotta är inte särskilt svår.

amidoinitrite?

"Miklos". xD

Postat (redigerat)

😆

Din mammas grotta är inte särskilt svår.

amidoinitrite?

"Miklos". xD

😆 :lol:

På tal om "ödmjuk"; är MGP tillbaka or what??

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Bara bas eller typ gura/sång också? Brist på sångare som det ser ut nu 😑

Ptja, om det är inte är för trixigt så kan jag väl lägga lite gura och eventuellt stämmor/sång också 🙂 Har iofs ingen attityd som lead-sångare 😕😱😑

Vem är MGP?

MVH Trög

Nevermind förresten. xD

MVH Fortsatt trög

Note to myself: att rapa och fisa samtidigt som man tar en klunk öl är ingen bra idé.

Okej, Micke is toast now 😛

Redigerat av CHAE
Postat

I och med detta inlägg ligger jag lika med Saddam. 🥰

Du tänker inte på något annat än ligga!

....eller nej vänta nu de va jag som tänkte 😳😊

drloop (oregistrerad)
Postat

Har varit och sett Teddybears. Lätt ett av världens bästa liveband! Sicket ös! Grymt!

Postat

Ptja, om det är inte är för trixigt så kan jag väl lägga lite gura och eventuellt stämmor/sång också 🙂 Har iofs ingen attityd som lead-sångare 😕😱😑

Det är jag som ska skriva förmodligen. Hallå ellä' 😛 som om att jag kan skriva trixia grejer 😆

Well. Du låter bättre än undertecknad. Stämmor skadar ju inte om inget annat 😑

drloop (oregistrerad)
Postat

Bra Show och låtar som gör sig bra live. Idén med bjrönhuvven är coolt med.

Postat

Det är jag som ska skriva förmodligen. Hallå ellä' 😛 som om att jag kan skriva trixia grejer 😆

Well. Du låter bättre än undertecknad. Stämmor skadar ju inte om inget annat 😑

,

Sure man! 🙂

Du kan ju ta och PM:a när det börjar hända saker, m'kay

Kan tänka mig att dom är väldigt samspelta och har jäkligt kul på scen.

Sånt smittar av sig...

Grahn - he speak so wise and he speak so true 😑

Postat

Bra Show och låtar som gör sig bra live. Idén med bjrönhuvven är coolt med.

kul! de bästa livebanden jag har sett är nog rammstein och manson

gick ju in och lyssnade lite på lady gaga när hon spelade här också, det var ganska lamt. hon stod mest och snackade kändes det som.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.