CHAE Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Grahn goes Mondrian 😮 😑 Nä fy vikken tråkig avatar.. Byter igen 🤪 Vad var det för fel på emun? 🙁
Neosus Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Tråkigt! 😆😄 Äsch.. varför? VARFÖR? ..måste man hålla på? 😕
CHAE Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Tråkigt! 😆😄 Äsch.. varför? VARFÖR? ..måste man hålla på? 😕 Fan vet hörru... 😕
Memphis Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Iiiiih Memphiiiis!! 😄🥰 Läget? HÄÄJ! xD Det e fan gött här! Får äntligen tid att pilla me musik idag. Håller på me fet houselåt typ. 😄 Igår var jag ute o drack öl me tjejen o hennes fyra tjejkompisar. xD Det var kul. Idag ska brorsan komma hit o vi ska göra hiphop. Läget sj? 😄
CHAE Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 HÄÄJ! xD Det e fan gött här! Får äntligen tid att pilla me musik idag. Håller på me fet houselåt typ. 😄 Igår var jag ute o drack öl me tjejen o hennes fyra tjejkompisar. xD Det var kul. Idag ska brorsan komma hit o vi ska göra hiphop. Läget sj? 😄 Sounds nice! 😄 Det är lugnt. Har mest chillat. Är inte helt och hållet frisk från förkylningen men det har ju aldrig hindrat mig 😄 Vi ska väl ta och dra film eller så ikväll. Alternativet är ju TP. Lite vin och några öl slinker nog ner också 😎
Zakyath Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 jag vet inte varför... men jag tycker om doom-aktig och sån där arg läskig musik när jag är bakis. inte vanligtvis, dock.
Neosus Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 DEN DÄR ska du ha, Grahnis. 🥰 Bästa hittills! 1
Zakyath Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 man borde ha varit dvärg. då hade koppar faktiskt sett ut så där.
SadamJR Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 man borde ha varit dvärg. då hade koppar faktiskt sett ut så där.
Memphis Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 VA GÖ NI? Har varit o köpt chips o godis. FY fan va gott det ska bli! 😄 :D DURÅÅ?? xD
Micke H Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Just fan, jag har chips! Awesome! 😄 Memphis! Chips five! o/
Pico Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Mjahapp, lite filmsugen. Vad skall man se på dårå? 😕
Memphis Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 (redigerat) Notifiering:MickeHhar skickat dig en vänförfrågan Va nödvändigt här på SF. xD Redigerat 8 september 2012 av Memphis
Micke H Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 I know, hade tråkigt och skickade till lite vänförfrågningar till lite Längsta-ianer. ☺️
Memphis Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 (redigerat) Just fan, jag har chips! Awesome! 😄 Memphis! Chips five! o/ \o ☺️ Men är det metal? 😕 Redigerat 8 september 2012 av Memphis
Micke H Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Mjahapp, lite filmsugen. Vad skall man se på dårå? 😕 😄 \o ☺️ Men är det metal? 😕 Jag tror inte chips är gjort av metall.
Neosus Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Mjahapp, lite filmsugen. Vad skall man se på dårå? 😕 Någon slags naturfilm kanske? 😑 inte mö, själver? ^^ Har varit o köpt chips o godis. FY fan va gott det ska bli! 😄 :D DURÅÅ?? xD Har fikat lite... 😑
Recommended Posts