Frekvensspektrumanalysator Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Min andra kärlek!! Hittar ni en sån här bastopp så slå förfan till!! runt en tusing, men ljud för hela livet! ALLA stilar låter bra genom den här.
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Min andra kärlek!! Hittar ni en sån här bastopp så slå förfan till!! runt en tusing, men ljud för hela livet! ALLA stilar låter bra genom den här. Line out?
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Alla lika - Alla olika, eller hur det nu var. Det är den dynggamla versionen: Jahaa! Den nya banditen tycker jag är rätt medioker. Aldrig spelat in den though 😕
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 @FSA: säg till när studion är klar. Vore fan kul att komma på studiebesök ju 🙂 Studiobesök 😳 Guitar girl. 😆
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 @FSA: säg till när studion är klar. Vore fan kul att komma på studiebesök ju 🙂 Studiobesök 😳 😆 Långt långt bort. Men ja. hade vart cool 😄
Frekvensspektrumanalysator Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 @FSA: säg till när studion är klar. Vore fan kul att komma på studiebesök ju 🙂 Studiobesök 😳 😆 Ja, den är ju typ klar. Behöver bara färg, diffusorer och möbler ^^
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Långt långt bort. Men ja. hade vart cool 😄 Inte för mig i alla fall 🙂 Ja, den är ju typ klar. Behöver bara färg, diffusorer och möbler ^^ Sweeeeeet
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Inte för mig i alla fall 🙂 Men du bor i norrland 😛 Har har 6 timmar upp dit 😛
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Men du bor i norrland 😛 Har har 6 timmar upp dit 😛 Ptja, då är det bara att tanka upp och börja bihla 😛
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Ptja, då är det bara att tanka upp och börja bihla 😛 Vroom Vrooom.
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Vroom Vrooom. Har du någon som tar hand om dig som vi prata med istället? 😕 😛
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 köpte en ny termos akffe kopp idag. Denna FUNGERAR! Naturkompaniet is teh shit. Ålens suger.
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Har du någon som tar hand om dig som vi prata med istället? 😕 😛 Wäll. Har ju Målman fortfarande xD
Frekvensspektrumanalysator Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 ok... Mindre lågbas och gitarrerna duckar nu mot sången ett par db som mest. Gillar det faktiskt bättre! Tack för hjälp! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 ah, naturkompaniet såklart. bra där. Ja. Den höll värmen i över 2 timmar och läckte inte. Åhlens höll värmen i 20 minuter och gjorde att man fick akffe över allt. Jag fick pengarna tillbaka.
Fidden Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 kaffe överallt och pengarna tillbaks. låter som himmelriket för 99% av längstapopulationen
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 kaffe överallt och pengarna tillbaks. låter som himmelriket för 99% av längstapopulationen att ha kallt kaffe när man kom fram till skolan är INTE okej. Kallt kaffe smakar blä.
Guitar Nilsson Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Nu är det skrik, skrän och hotelser i forumet. Igen....
SadamJR Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Nu är det skrik, skrän och hotelser i forumet. Igen.... Men han är ändå en bra grabb, eller hur?
Zakyath Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 tycker inte alls det ser ut som om mikey skrivit de där inläggen
SadamJR Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 tycker inte alls det ser ut som om mikey skrivit de där inläggen The plot thickens.
Recommended Posts