SadamJR Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 statusuppdateringen högst upp på min facebook "Min vagina har tillsammans med min mage givit starka indikationer på att dessa tänker hindra mig från all normal verksamhet denna fredagskväll #hjälp,minvaginablöder #attentionwhore" :S Varför skrev du det?
Micke H Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Jag hittade precis någon på Helgon som hette Grahn. xD
Neosus Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Jag hittade precis någon på Helgon som hette Grahn. xD De e int jag
Micke H Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 De e int jag Tur det. Den Grahn jag hade hittade hade fina tuttar.
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Undrar vad som hänt om en tösabit börjat hänga i längsta.
Pico Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Undrar vad som hänt om en tösabit börjat hänga i längsta. Det har hänt, och de försvann.
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 (redigerat) Undrar vad som hänt om en tösabit börjat hänga i längsta. Du och Memphis är ju här redan så... 😐 Behövs det flera, liksom 😳😱 😛 Jag hittade precis någon på Helgon som hette Grahn. xD På tal om det; jag såg en bild av dig på sajten Helgonfolk en gång för länge sedan. Du satt i en tågkupé och gjorde thumbs up 😳 Redigerat 7 september 2012 av CHAE
Micke H Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Det har hänt, och de försvann. Vilka då? Tycker mig minnas någon Jenny eller nåt. xD
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Vilka då? Tycker mig minnas någon Jenny eller nåt. xD Baroness var ju här och vände typ XD
Pico Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Vilka då? Tycker mig minnas någon Jenny eller nåt. xD Icebomb och oknytt minns jag iaf
Micke H Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Baroness var ju här och vände typ XD Icebomb och oknytt minns jag iaf Oknytt minns jag, jag har för mig att jag gillade henne. Var Baroness i den här tråden? Minns bara presentationstråden. xD
Pico Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Oknytt minns jag, jag har för mig att jag gillade henne. Var Baroness i den här tråden? Minns bara presentationstråden. xD Icebomb var typ född och uppvuxen på Island och uhm... rätt jäkla het? 😄
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 [...]Var Baroness i den här tråden? Minns bara presentationstråden. xD Jäpp ( och det här har jag sagt det här en gång förut vill jag minnas) Sedan sa Pazo någonting som statistiskt borde handlat om bajs eller mat. Då drog hon 🙁 Hennes presentationstråd är episk 😆
Fidden Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 vem vare som lackade ur på oknytt utan vettig anledning? det var nog inte här i tråden, men någonstans var det.
Pico Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 PICS OR IT DIDNT HAPPEN! Du får helt enkelt lita på mig. Jag gissar att både Linus och Pazo minns henne med och kan intyga... xD vem vare som lackade ur på oknytt utan vettig anledning? det var nog inte här i tråden, men någonstans var det. Fluorian kanske, minns inte. 😛
Fidden Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Du får helt enkelt lita på mig. Jag gissar att både Linus och Pazo minns henne med och kan intyga... xD asså, nu låter det som att ni gav henne en jävligt bra anledning att sticka från tråden xD
Micke H Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Jäpp ( och det här har jag sagt det här en gång förut vill jag minnas) Sedan sa Pazo någonting som statistiskt borde handlat om bajs eller mat. Då drog hon 🙁 😆 Hennes presentationstråd är episk 😆 Tell me about it! 😆 Du får helt enkelt lita på mig. Jag gissar att både Linus och Pazo minns henne med och kan intyga... xD MEH! 🙁
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 vem vare som lackade ur på oknytt utan vettig anledning? det var nog inte här i tråden, men någonstans var det. VEM VARE?! 😠 asså, nu låter det som att ni gav henne en jävligt bra anledning att sticka från tråden xD XD 😆 Tell me about it! 😆 MEH! 🙁 Jäääh...Martin fuck'd it all up 😠
Pico Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 asså, nu låter det som att ni gav henne en jävligt bra anledning att sticka från tråden xD Mäh, ingen dregglade ju så då föö fäään. Tycks minnas att hon flörtade så Pazo blev knäsvag.
Micke H Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 (redigerat) vem vare som lackade ur på oknytt utan vettig anledning? det var nog inte här i tråden, men någonstans var det. Hittade detta, som var hennes sista inlägg: (som var ett inlägg till Danny Court) Jag vill fråga dig vad du menade med det här PERSONLIGA meddelandet till mig: Danny Cort Sorry..., 8 October 2006, 01:48 Champagne supernova Grupp: Medlem Posts: 2 709 Gick med: 9-May 04 Jag var tvungen att sätta stopp för OT-avdelningen. Visst är det trevligt att skicka lovesmileys, men det har ingenting på ett musikerforum att göra. Hoppas du hittar nån annanstans att hänga. Danny. Jag har förvisso använt mig en hel del med smileys men jag VET att jag inte är den enda, om jag startat en tråd eller svarat i andras där jag SKOJAT med folk, så förstår jag INTE varför jag ska känna mig OÖNSKAD här när jag faktiskt har märkt att det finns himla goa och jätterolliga människor som jag TYCKER OM att skriva med. OM DU har något emot MIG PERSONLIGEN så har du två alternativ -egentligen- Det ena -OM JAG SÅRAT DIG PERSONLIGEN-att du säger det till mig Det andra är IGNORERA MIG eftersom jag inte haft något som helst otalt med dig tidigare. Hursomhelst så VET jag att JAG INTE är den enda som tycker det är KUL att SKOJA Din sista mening stör mig ordentligt, "Hoppas du hittar någon annanstans att hänga på" Jag upplever det väldigt elakt och otrevligt att jag med all anledning känner mig både kränkt utstött av dig och sårad! 🙁 Redigerat 7 september 2012 av Micke H
Pico Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Hittade detta, som var hennes sista inlägg: (som var ett inlägg till Danny Court) 🙁 Funneh, tänkte just att det var länge sen man såg till Danny Cort också Undrar om hon är SLÄKT med proffset mikey... Det KAN ju HÄNDA. Men man VET inte riktigt SÄKERT.
Fidden Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 synd att det var danny, han var cool. speciellt i russian roulette-tråden (tror jag, för det var väl där han rappade nåt svar till TS?)
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 (redigerat) 🙁 Trist att hon drog. På er verkar hon ha skruvat hjärnan på er allihopa. How ever... Är det bara jag som ser all de där versalerna och mönstret 😕😳 Hur hon TRYCKER in dem ÖVERALLT närhelst det finns PLATS.... 😮 :o 😮 FAKTA 😛 Det är ju ingen än herr Ödmjuksson himself som hängde här redan 2006 😆 Ninjad 😏 Redigerat 7 september 2012 av CHAE
Recommended Posts