Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

how-to-draw-stewie-griffin-from-the-family-guy-tutorial-drawing.jpg

meh, bildfail xD

Dude, you're losing your mojo 🙁

Still...

SOPA! XD

Annons
Postat

Johan Brynte går loss och suktar efter kunskap... Grahn; har du ingen skön betal-youtube-tutorial som du kan tipsa om..? 😕😛

Postat (redigerat)

Nu började jag nynna på "1000"

Fan 😆

Aaaah success.

My work here is done. I shall now return to my home planet 😮

Fourth_Kind_jovovich3.jpg

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Aaaah success.

My work here is done. I shall now return to my home planet 😮

Låten är ju grüm!

Redigerat av Naymari
Postat (redigerat)

Låten är ju grüm!

😊😱

eller tack som fan, menar jag 🥰

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

5298238_460s.jpg

...och här har vi då medlemmen Naymari som medelst diabild-band försöker förklara sin arbetsdag 😑

Och om vi fortsätter och tittar...till ...errr...höööööger så ser vi medlemmen Memphis chilla i sitt bildäck och skissa fram sin efterlängtade "dagens uggling"

En vanlig dag i längstah

Redigerat av CHAE
Postat

...och här har vi då medlemmen Naymari som medelst diabild-band försöker förklara sin arbetsdag 😑

Och om vi fortsätter och tittar...till ...errr...höööööger så ser vi medlemmen Memphis chilla i sitt bildäck och skissa fram sin efterlängtade "dagens uggling"

En vanlig dag i längstah

😆

Postat

Det finns faktiskt en porrskådis som heter Ivana Fukalot... 😳😆

Ja, det är ju säkerligen hennes dopnamn.

small_subtle_facepalm.png

😛

för övrigt ganska kul att folk börjar diskutera vart jag tagit vägen efter tre dagars frånvaro. Förra gången var jag borta i flera månader innan någon reagerade xD

Postat

Memphis, för fan! Sluta våldta inlägg! 😠

😆

Jag har varit och jobbat, NÅGON måste ju vara en ansvarstagande vuxen häromkring 😠

Håller med fullständigt. Jag väntar fortfarande på denne "någon" 😱

Postat

statusuppdateringen högst upp på min facebook

"Min vagina har tillsammans med min mage givit starka indikationer på att dessa tänker hindra mig från all normal verksamhet denna fredagskväll #hjälp,minvaginablöder #attentionwhore"

:S

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.