CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 meh, bildfail xD Dude, you're losing your mojo 🙁 Still... SOPA! XD
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Johan Brynte går loss och suktar efter kunskap... Grahn; har du ingen skön betal-youtube-tutorial som du kan tipsa om..? 😕😛
Memphis Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Dude, you're losing your mojo 🙁 Still... SOPA! XD
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 (redigerat) Nu började jag nynna på "1000" Fan 😆 Aaaah success. My work here is done. I shall now return to my home planet 😮 Redigerat 7 september 2012 av CHAE
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 (redigerat) Aaaah success. My work here is done. I shall now return to my home planet 😮 Låten är ju grüm! Redigerat 7 september 2012 av Naymari
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 (redigerat) Låten är ju grüm! 😊😱 eller tack som fan, menar jag 🥰 Redigerat 7 september 2012 av CHAE
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 (redigerat) ...och här har vi då medlemmen Naymari som medelst diabild-band försöker förklara sin arbetsdag 😑 Och om vi fortsätter och tittar...till ...errr...höööööger så ser vi medlemmen Memphis chilla i sitt bildäck och skissa fram sin efterlängtade "dagens uggling" En vanlig dag i längstah Redigerat 7 september 2012 av CHAE
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 ...och här har vi då medlemmen Naymari som medelst diabild-band försöker förklara sin arbetsdag 😑 Och om vi fortsätter och tittar...till ...errr...höööööger så ser vi medlemmen Memphis chilla i sitt bildäck och skissa fram sin efterlängtade "dagens uggling" En vanlig dag i längstah 😆
Naymari Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Förresten Memph. Du vet att new girl ska komma tillbaka nästa vecka? 😛
Fidden Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Det finns faktiskt en porrskådis som heter Ivana Fukalot... 😳😆 Ja, det är ju säkerligen hennes dopnamn. 😛 för övrigt ganska kul att folk börjar diskutera vart jag tagit vägen efter tre dagars frånvaro. Förra gången var jag borta i flera månader innan någon reagerade xD
Fidden Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Förresten Memph. Du vet att new girl ska komma tillbaka nästa vecka? 😛 25:e äre väl?
Fidden Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Jag har varit och jobbat, NÅGON måste ju vara en ansvarstagande vuxen häromkring 😠
Micke H Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Jag har varit och jobbat, NÅGON måste ju vara en ansvarstagande vuxen häromkring 😠 Kan jag få pengar till godis? 🥰
SadamJR Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 brb, ska bara köpa kvarg. ta det lugnt nu. Och kruska?
CHAE Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 Memphis, för fan! Sluta våldta inlägg! 😠 😆 Jag har varit och jobbat, NÅGON måste ju vara en ansvarstagande vuxen häromkring 😠 Håller med fullständigt. Jag väntar fortfarande på denne "någon" 😱
Zakyath Postat 7 september 2012 Postat 7 september 2012 statusuppdateringen högst upp på min facebook "Min vagina har tillsammans med min mage givit starka indikationer på att dessa tänker hindra mig från all normal verksamhet denna fredagskväll #hjälp,minvaginablöder #attentionwhore" :S
Recommended Posts