Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Hur vet du det? Har du gjort den?

Nä, skulle inte falla mej in, men jag har sett utdrag på internet. Det är det ganla vanliga i såna sammanhang, där man ska räkna ut åt vilket håll en vimpel snurrar om man drar ett handtag åt ett visst håll, med en massa kugghjul och annan skit imellan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Listan till höger med namnen är sorterad efter när de personerna var aktiva sist. Du kanske inte syns i den listan av den enkla anledningen att vid tillfället den frös fast så hade du inte varit aktiv på 30 minuter.

Klickar man på just den listan verkar man komma till en som är aktuell och alltså inte frusit fast.

Vilka jobbar på det, Olsberg & Co eller IP.Board själva?

Klickar jag på den fastfrusna listan så kommer jag till samma fastfrusna lista.

Plus en mer detaljerande lista till vänster. Är det den du menar med "aktuell lista"?

I den finns jag inte heller även då jag borde.

Vet inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, skulle inte falla mej in, men jag har sett utdrag på internet. Det är det ganla vanliga i såna sammanhang, där man ska räkna ut åt vilket håll en vimpel snurrar om man drar ett handtag åt ett visst håll, med en massa kugghjul och annan skit imellan.

Ja, det testar logik enbart.

Jag tror det finns 7 intelligensfaktorer plus EQ.

Men den provar bara en av dessa sju alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klickar jag på den fastfrusna listan så kommer jag till samma fastfrusna lista.

Plus en mer detaljerande lista till vänster. Är det den du menar med "aktuell lista"?

I den finns jag inte heller även då jag borde.

Vet inte.

Den till vänster är alltså den aktuella och nej, där syns inte jag eller någon annan anonym heller. Har du testat göra samma sak inloggad som synlig?

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Den till vänster är alltså den aktuella och nej, där syns inte jag eller någon annan anonym heller. Har du testat göra samma sak inloggad som synlig?

Fast vänta nu... Jag syns där trots att jag är osynlig. markerad med en stjärna.. 😕

Skare va så? 😠😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast vänta nu... Jag syns där trots att jag är osynlig. markerad med en stjärna.. 😕

Skare va så? 😠😱

Ja till höger i den frusna listan ja, men inte om du klickar "Aktiva medlemmar" och går igenom den listan, rajt?

Link to comment
Dela på andra sajter

"Aktiva listan" ska han skita i. Den är ju fastfrusen. Den han ska studera är den till vänster som framträder då man klickar på rubriken den Aktiva listan. Den nya vänsterlistan kallas Online. Där väljer man "Registrerade medlemmar" nedtill. Inte för att det hjälper...

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Saken är egentligen inte den att listan till höger har frusit fast. Den ska inte kunna ses alls.

Ja Pico, jag har provat både icke anonym o anonym. Jag har inte checkat om det blir någon skillnad därvid vad gäller den nya listan "Online".

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Ja Pico, jag har provat både icke anonym o anonym. Jag har inte checkat om det blir någon skillnad därvid vad gäller den nya listan "Online".

Men det var ju just den eventuella skillnaden som var intressant. 😛

Eller vadå nya listan "Online"? En sån där lista har funnits länge, om inte alltid. Översikten av forumavdelningar osså längst ned, där har den funnits och finns fortfarande. Klickar man där ser man inte anonyma användare i listan. Det vi ser här till höger är ju egentligen samma sak, dock verkar den ha frusit fast som sagt och dessutom visar den anonyma med *.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Men det var ju just den eventuella skillnaden som var intressant. 😛

Eller vadå nya listan "Online"? En sån där lista har funnits länge, om inte alltid. Översikten av forumavdelningar osså längst ned, där har den funnits och finns fortfarande. Klickar man där ser man inte anonyma användare i listan. Det vi ser här till höger är ju egentligen samma sak, dock verkar den ha frusit fast som sagt och dessutom visar den anonyma med *.

Shuu! 😛

Jag kallade den nya listan för den nya listan eftersom du kallade den nya listan för den nya listan. Om inte du hade kallat den nya listan för den nya listan så kanske jag hade kallat den nya listan för något annat än den nya listan, men nu kallade jag den nya listan för den nya listan bara därför.

Den där listan till höger som frusit fast, hela grejen med den är inte att den frusit fast utan att den överhuvudtaget syns. Det är inte meningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Aktiva listan" ska han skita i. Den är ju fastfrusen. Den han ska studera är den till vänster som framträder då man klickar på rubriken den Aktiva listan. Den nya vänsterlistan kallas Online. Där väljer man "Registrerade medlemmar" nedtill. Inte för att det hjälper...

Saken är egentligen inte den att listan till höger har frusit fast. Den ska inte kunna ses alls.

Ja Pico, jag har provat både icke anonym o anonym. Jag har inte checkat om det blir någon skillnad därvid vad gäller den nya listan "Online".

Jahapp, men förstår du nu då varför jag blir konfunderad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...