Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nu har csn gått med på att ge mig studiemedel igen. nu börjar lyxen.

Förstår inte hur de tänker 😛

Postat

inte jag heller, men du ser inte mig klaga

XD

Btw; vars är Fidden och Pico 😕😱🙁

Postat

Förkyld som attsiken. Annars hält åkäj. 😑

Sjelv?

Samma här. Eller iofs; inte förkyld 😑

Skapligt soft. Ska snart bort till fåzzan och hjälpa honom med någonting som jag redan har glömt bort vad det var 😱 Skönt att jag slutar tänka och planera helt och hållet när jag har semester 🙂

Postat

inte förrens du levererar opiumet

MÄH! Här står jag med en helt jävla dunk med eter.. va fan ska jag göra med den nu då!!?? 😠

Jag skickar fanimig lab-tanterna på dig! 😏

Postat (redigerat)

Samma här. Eller iofs; inte förkyld 😑

Skapligt soft. Ska snart bort till fåzzan och hjälpa honom med någonting som jag redan har glömt bort vad det var 😱 Skönt att jag slutar tänka och planera helt och hållet när jag har semester 🙂

hur länge har du semester? jag väntar forfarande på etern

MÄH! Här står jag med en helt jävla dunk med eter.. va fan ska jag göra med den nu då!!?? 😠

Jag skickar fanimig lab-tanterna på dig! 😏

nejmen!

Redigerat av Zakyath
Postat

hur länge har du semester? jag väntar forfarande på etern

nejmen!

Typ fyra veckor till. Börjar på mitt nya jobb (4:An, HIA- och kardiologi) den 8/10 ☺️😑

Nähä du unge man. Nu väntar du ju på opiater så nu får du allt lugna ner dig 😛

Nu: akffe 😑

Postat

varför skulle det ena behöva utesluta det andra 🙁

Jag har förstått att man itne ska mixa opiater och eter.. man blir så ruggig efteråt... men iofs, nu när du säger det så 😮

Tänk er det, längastah; Baschae och Zak all hopped up on eter och opium. Vi skulle ju kunna skapa brottarhits 🥰😆

Postat

vi skulle kunna ligga och nodda 🙂

🥰

pics pls

😱😊😄😆

😆

nej oj nu måste jag gå till skolan!

Off you go!

ASIAN HOOOOOOOKER!

SMELLS LIKE SUUUUSCHIIIII!

😄

😳

Postat

animal_collective_cover.jpg

Testade just att skriva ut den här bilden. SAMMA JÄVLA EFFEKT! WHAT! THE! FUCK!

Om jag blundar i tre sekunder borde det dyka upp mat framför mig när jag öppnar ögonen.

Tycker jag.

Om du slutar med att posta bilder som framkallar epileptiska anfall så kommer resten att lösa sig själv, liksom 😑

Om inte annat så kanske JAG dyker upp framför ögonen... Och det...errrr...ja iofs, epilepsi-bilder kanske är att föredra då nu när jag tänker på det 😛

Postat

Sweet, då kan jag har hallucinationer istället. Kanske typ en brud med ätbara boobs.

bloink.gif

small_subtle_facepalm.png XD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.