Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Antagligen men nu är det slut på det, förstår du 🙂😎 Lock up your daughters, shoot your wife - CHAE is back in town.
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Antagligen men nu är det slut på det, förstår du 🙂😎 Var har du vatt? Trodde du var död.
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 är det bara jag eller ser det här ut som en task?
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Såg någon dokumentär om Bigfoot häromkvällen. Okej, jag erkänner; jag är en sucker för "dokumentärer" á la Discovery där det är en spekarröst som avslutar varje mening med ett litet frågetecken...typ "or is it?" samt att programledaren hasar runt i någon gammal källarvåning med skåp innehållande mappar som är stämplade "Top secret" tvärsöver... Crack me up!
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 (redigerat) Lock up your daughters, shoot your wife - CHAE is back in town. 😆 Indeed! Var har du vatt? Trodde du var död. Tog en liten paus från forumet och sådär 😑 "Död" näää bevare mig väl, det går ju inte 😮 Har pysslat lite med det ena och lite med det andra. Pysslar f n med SoundCloud 😳 Du har ju en jävligt rock n' roll signatur nu btw 😆😛 är det bara jag eller ser det här ut som en task? I'm totally seeing that too, dude 😮😆 Redigerat 6 september 2012 av CHAE
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 är det bara jag eller ser det här ut som en task? japp en task fotad underifrån! 😄
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 jag tycker det ser ut som att vi är i skottzonen
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 shit va jag har skrivit i ontopic idag. ska allri mer hända. f´låt 😊 ....eller ja kanske. ☺️ jag tycker det ser ut som att vi är i skottzonen joo. shit jag fick inlägget!
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 grattis! kan man göra så?? kan man göra så?? alltså va
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 [...]joo. shit jag fick inlägget! Krattis krappen 😄 Tänk dock på att du inte säger "shit" utomlands, m'kay 😑
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 grattis! kan man göra så?? kan man göra så?? alltså va göra vad? ta inlägget framför ögonen på er? 😛 Krattis krappen 😄 Tänk dock på att du inte säger "shit" utomlands, m'kay 😑 thanx. ska tänka på det. 😑
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 göra vad? ta inlägget framför ögonen på er? 😛 Är det inte här Micke ska köra sin "din mamma"-grej? 😲😮 🙂
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Är det inte här Micke ska köra sin "din mamma"-grej? 😲😮 🙂 joh. 😛
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Gitarrackord är inte lätt. "När det gör ont, gör du rätt" sa alltid min gitarrlärare till mig på folkhögskolan. Fan vet om det stämmer. Nu gör det aldrig ont så antagligen gör jag fel 🙁 Mäh saaaaaaatan vilken tid det ska ta på ljudmolnet... det här kommer ju att ta 100 år 😏
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Gitarrackord är inte lätt. svårt i början. börja med några få å lär dom utantill. tex g, c, d, em
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Men HÄRREGUD va roligt å se dig igen Chae! 😄🥰 Detsamma Grahn!!! 🥰 :wub: 🥰😄🥰 :wub:
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 göra vad? ta inlägget framför ögonen på er? 😛 skriva två inlägg på raken utan ihopslagning! Gitarrackord är inte lätt. man behöver ju inte krångla till det så mycket heller. visackorden brukar ju räcka ganska långt.
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 svårt i början. börja med några få å lär dom utantill. tex g, c, d, em Men jag har ju skrivit att jag var rätt bra på klassiskt fingerspel och öppna ackord en gång i världen massor av ggr nu. För helvete slejnard. Försöker hitta andra ackord som är lätta att ta och låter bra.
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Btw; hur mår NI? * * * Bråzzan kom precis upp och bad mig hålla käften och inte "svära så jävla mycket". Orka sitta med en yttepytteskärm, fixa soundcluod och längsta på typ 17"... Hatet! 😏 Han frågade förresten vad "längsta" betydde och det är nog första gången jag refererar till er som kompisar för någon annan än tjejen 😮😊 I'm stuck in längstah...and that's fakking that 🙂
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 skriva två inlägg på raken utan ihopslagning! aaaaaah. rent flyt!
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Men jag har ju skrivit att jag var rätt bra på klassiskt fingerspel och öppna ackord en gång i världen massor av ggr nu. För helvete slejnard. Försöker hitta andra ackord som är lätta att ta och låter bra. Dimackarod är jävligt snygga i övergångar 🥰
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Men jag har ju skrivit att jag var rätt bra på klassiskt fingerspel och öppna ackord en gång i världen massor av ggr nu. För helvete slejnard. Försöker hitta andra ackord som är lätta att ta och låter bra. testa barréackord som sagt. dur, moll, maj7, 6, 9, 11. men då bör du samtidigt lära dig lite teori bakom. och att barre ter sig olika om de börjar på femte eller sjätte strängen räknat uppifrån.
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Btw; hur mår NI? * * * Bråzzan kom precis upp och bad mig hålla käften och inte "svära så jävla mycket". Orka sitta med en yttepytteskärm, fixa soundcluod och längsta på typ 17"... Hatet! 😏 Han frågade förresten vad "längsta" betydde och det är nog första gången jag refererar till er som kompisar för någon annan än tjejen 😮😊 I'm stuck in längstah...and that's fakking that 🙂 Kan du inte få brorsan och tjejen att logga in? Det behövs mer folk.
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Dimackarod är jävligt snygga i övergångar 🥰 simackord kan va! 😠
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 testa barréackord som sagt. dur, moll, maj7, 6, 9, 11. men då bör du samtidigt lära dig lite teori bakom. och att barre ter sig olika om de börjar på femte eller sjätte strängen räknat uppifrån. Det är barréackorden jag har svårt att ta. Menar du på fullt allvar att man bara kan spela gitarr med öppna ackord eller barréackord?
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 ...om man flyttar dimackord tre toner med samma grepp åkandes över halsen får man en stumfilmsmusikliknande känsla.
Recommended Posts