SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 förstår mig inte på kvinnor som erbjuder det. den tjänsten är redan fylld, jag har mina egna händer. Alternerar du?
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Alternerar du? eller ja, ena fyller ju reservpositionen.
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 😑 hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe jag är ledig imorn! 😄 ...men jobbar på lördag. ska trubadura på en nyinvigd skolas öppet hus.
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 hittade en asskön låt på tuben. njöt som satan i två minuter. sen börjar de growla och ha sig. wtf.
Memphis Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Micke, jag måste bara posta Katt-bilden på fejjan xD
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 do it now! hittade en asskön låt på tuben. njöt som satan i två minuter. sen börjar de growla och ha sig. wtf. growl e en fluga.
Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Micke, jag måste bara posta Katt-bilden på fejjan xD Du har min tillåtelse. ☺️
Naymari Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Du har min tillåtelse. ☺️ Speciellt när du inte äger bilden 😛
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 growl e en fluga. ja, hoppas det släpper snart 😠
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Nej, han ammar. Det var det jävligaste snusk.
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Det var då ett satans larm!!! Aldrig får man ha det lugnt och tyst...! 😠 Nu lugnar ni ner er!! Här har vi roat oss kungligt ser jag 😄 Pajat sidor och haft er. Grahn goes bezerk i den grunda delen av forumet, Micke har inte haft sex på aslänge, Nay publicerar Baschae-mail ( 🥰 ), Sadam blir utom sig av oro över mitt högst tillfälliga frånfälle, Pazo syns aldrig till, Killis mixar vidare och fixar inte Focusrite-kortet (välkommen in i Saffire-familjen förresten), Slej gigar med munspels-mannen, Zak brottas med musik och texter, (Valle är ju iofs som vanligt), Memphan hänger med tjejen ( 🥰 ), MAH LAZER dissar Focusrite (wtf..what's up with that!!?? 😠 ) Linus hänger här oroväckande mycket ( 😮 ), Nilsson propagerar för att AF ska bli benådad (jag ser inte det hända tho) och boxas med Mac-prülar... Potmos och karrébitar för hela slanten... Herregud, här drar man för en liten stund och all hell brakes loose. Hej förresten, längstah-krapparna 😄
Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Speciellt när du inte äger bilden 😛 Hur vet du det? 😠 Det var då ett satans larm!!! Aldrig får man ha det lugnt och tyst...! 😠 Nu lugnar ni ner er!! Här har vi roat oss kungligt ser jag 😄 Pajat sidor och haft er. Grahn goes bezerk i den grunda delen av forumet, Micke har inte haft sex på aslänge, Nay publicerar Baschae-mail ( 🥰 ), Sadam blir utom sig av oro över mitt högst tillfälliga frånfälle, Pazo syns aldrig till, Killis mixar vidare och fixar inte Focusrite-kortet (välkommen in i Saffire-familjen förresten), Slej gigar med munspels-mannen, Zak brottas med musik och texter, (Valle är ju iofs som vanligt), Memphan hänger med tjejen ( 🥰 ), MAH LAZER dissar Focusrite (wtf..what's up with that!!?? 😠 ) Linus hänger här oroväckande mycket ( 😮 ), Nilsson propagerar för att AF ska bli benådad (jag ser inte det hända tho) och boxas med Mac-prülar... Potmos och karrébitar för hela slanten... Herregud, här drar man för en liten stund och all hell brakes loose. Hej förresten, längstah-krapparna 😄 HE'S BACK! THE MAN BEHIND THE MASK!
Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Eller kanske the man bakom citronerna eller vad fan det nu är. 😄 Hur är läget?
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 HE'S BACK! THE MAN BEHIND THE MASK! Eller kanske the man bakom citronerna eller vad fan det nu är. 😄 Hur är läget? Det är ju apelsiner ffs!! 😠😄 Jotack, det är skapligt soft 😑 Lite småförkyld men annars okej
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 åh, välkommen tillbaka. nu kanske det blir lite ordning här igen!
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 åh, välkommen tillbaka. nu kanske det blir lite ordning här igen! Täääck 🙂 Har svårt att se det men visst, baby 😄 Snarare tvärtom 😮😛
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Var det inte lugnt och skönt när inte chae var här?
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Var det inte lugnt och skönt när inte chae var här? Antagligen men nu är det slut på det, förstår du 🙂😎
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 GOOD TO SEE YA BASCHAE! 😄 ja, hoppas det släpper snart 😠 rackarns irriterande va 😠
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 lyssnar nu på duncan browne efter tips från florian assange. riktigt bra! http://www.youtube.com/watch?v=a9xbuvhhZQc
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 GOOD TO SEE YA BASCHAE! 😄 [....] Right back at ya, Slej 😄
CHAE Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 lyssnar nu på duncan browne efter tips från florian assange. riktigt bra! http://www.youtube.com/watch?v=a9xbuvhhZQc BAH! Seymour Duncan ska're va annars får de va! 😏
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 lyssnar nu på duncan browne efter tips från florian assange. riktigt bra! http://www.youtube.com/watch?v=a9xbuvhhZQc ja, det där var ju ganska härligt ändå!
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 ja, det där var ju ganska härligt ändå! både soft å progressivt på samma gång! kul att hitta nygammalt som man inte hört förr.
Recommended Posts