Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Det var då ett satans larm!!! Aldrig får man ha det lugnt och tyst...! 😠

Nu lugnar ni ner er!!

owl.jpg

Här har vi roat oss kungligt ser jag 😄

Pajat sidor och haft er. Grahn goes bezerk i den grunda delen av forumet, Micke har inte haft sex på aslänge, Nay publicerar Baschae-mail ( 🥰 ), Sadam blir utom sig av oro över mitt högst tillfälliga frånfälle, Pazo syns aldrig till, Killis mixar vidare och fixar inte Focusrite-kortet (välkommen in i Saffire-familjen förresten), Slej gigar med munspels-mannen, Zak brottas med musik och texter, (Valle är ju iofs som vanligt), Memphan hänger med tjejen ( 🥰 ), MAH LAZER dissar Focusrite (wtf..what's up with that!!?? 😠 ) Linus hänger här oroväckande mycket ( 😮 ), Nilsson propagerar för att AF ska bli benådad (jag ser inte det hända tho) och boxas med Mac-prülar... Potmos och karrébitar för hela slanten...

Herregud, här drar man för en liten stund och all hell brakes loose.

Hej förresten, längstah-krapparna 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Speciellt när du inte äger bilden 😛

Hur vet du det? 😠

Det var då ett satans larm!!! Aldrig får man ha det lugnt och tyst...! 😠

Nu lugnar ni ner er!!

owl.jpg

Här har vi roat oss kungligt ser jag 😄

Pajat sidor och haft er. Grahn goes bezerk i den grunda delen av forumet, Micke har inte haft sex på aslänge, Nay publicerar Baschae-mail ( 🥰 ), Sadam blir utom sig av oro över mitt högst tillfälliga frånfälle, Pazo syns aldrig till, Killis mixar vidare och fixar inte Focusrite-kortet (välkommen in i Saffire-familjen förresten), Slej gigar med munspels-mannen, Zak brottas med musik och texter, (Valle är ju iofs som vanligt), Memphan hänger med tjejen ( 🥰 ), MAH LAZER dissar Focusrite (wtf..what's up with that!!?? 😠 ) Linus hänger här oroväckande mycket ( 😮 ), Nilsson propagerar för att AF ska bli benådad (jag ser inte det hända tho) och boxas med Mac-prülar... Potmos och karrébitar för hela slanten...

Herregud, här drar man för en liten stund och all hell brakes loose.

Hej förresten, längstah-krapparna 😄

HE'S BACK! THE MAN BEHIND THE MASK!

Link to comment
Dela på andra sajter

HE'S BACK! THE MAN BEHIND THE MASK!

Eller kanske the man bakom citronerna eller vad fan det nu är. 😄 Hur är läget?

Det är ju apelsiner ffs!! 😠😄

Jotack, det är skapligt soft 😑 Lite småförkyld men annars okej

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...