Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

De e int ofta 😱

Tror jag bajsar i detta forum ett tag. Jag blir ju mest bara förbannade nu för tiden...

Orka! 🤪

Håll dig till Längsta! 😄

Annons
Postat

HEJ MICKE! 😄 Det e jälligt bra här! Haft ännu en kul dag, älskar mitt jobb. 😄 Ska gymma här strax, läget själv då?

Postat

HEJ MICKE! 😄 Det e jälligt bra här! Haft ännu en kul dag, älskar mitt jobb. 😄 Ska gymma här strax, läget själv då?

Fyfan vad nice! 😄 Jorå, det är fiiiiint. Trött som en gnu bara. xD

Från blocket annons om uthyrning av ett rum i lägenhet:

" Jag har två katter. ÄR ENBART INTRESSERAD AV ATT BO MED TJEJER! MÖJLIGTVIS OM DU ÄR GAY OCH MAN!"

Vafan. xD

http://www.blocket.s...4.htm?ca=15&w=1

😳

Postat

Fyfan vad nice! 😄 Jorå, det är fiiiiint. Trött som en gnu bara. xD

Sluta ha så jävla mycket sex så kanske det går över. 😛

Postat

Sluta ha så jävla mycket sex så kanske det går över. 😛

😛

Var flera månader sen sist nu. Har varit rätt tufft. xD

Postat

omg såg nyss att jag börjar tolv imorgon. jag trodde jag var dömd till tidiga mornar för resten av terminen. den här begynnande hösten ser plötsligt avsevärt mycket ljusare ut.

Postat

In med nån som vågar hålla lite i bollen, typ anders svensson kanske, och då menar jag inte med händerna, det är fotboll vi pratar om, för alla osäkra.

Postat (redigerat)

😛

Var flera månader sen sist nu. Har varit rätt tufft. xD

xD

Tur att du har Lena Handén iaf. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Why not? Alla behöver vi ett handjob då och då. 🥰

förstår mig inte på kvinnor som erbjuder det. den tjänsten är redan fylld, jag har mina egna händer.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.