Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 De e int ofta 😱 Tror jag bajsar i detta forum ett tag. Jag blir ju mest bara förbannade nu för tiden... Orka! 🤪 Håll dig till Längsta! 😄
slejnard Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 De e int ofta 😱 Tror jag bajsar i detta forum ett tag. Jag blir ju mest bara förbannade nu för tiden... Orka! 🤪 dont leave! tycker du skrev bra i tråden! nu e jah hemma. kasslergratäng på g! 😑
Memphis Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 HEJ MICKE! 😄 Det e jälligt bra här! Haft ännu en kul dag, älskar mitt jobb. 😄 Ska gymma här strax, läget själv då?
Memphis Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Från blocket annons om uthyrning av ett rum i lägenhet: " Jag har två katter. ÄR ENBART INTRESSERAD AV ATT BO MED TJEJER! MÖJLIGTVIS OM DU ÄR GAY OCH MAN!" Vafan. xD http://www.blocket.se/goteborg/Rum_uthyres_i_Olskoken_inflytt_1_oktober_42531284.htm?ca=15&w=1
Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 HEJ MICKE! 😄 Det e jälligt bra här! Haft ännu en kul dag, älskar mitt jobb. 😄 Ska gymma här strax, läget själv då? Fyfan vad nice! 😄 Jorå, det är fiiiiint. Trött som en gnu bara. xD Från blocket annons om uthyrning av ett rum i lägenhet: " Jag har två katter. ÄR ENBART INTRESSERAD AV ATT BO MED TJEJER! MÖJLIGTVIS OM DU ÄR GAY OCH MAN!" Vafan. xD http://www.blocket.s...4.htm?ca=15&w=1 😳
Memphis Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Fyfan vad nice! 😄 Jorå, det är fiiiiint. Trött som en gnu bara. xD Sluta ha så jävla mycket sex så kanske det går över. 😛
Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Sluta ha så jävla mycket sex så kanske det går över. 😛 😛 Var flera månader sen sist nu. Har varit rätt tufft. xD
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 omg såg nyss att jag börjar tolv imorgon. jag trodde jag var dömd till tidiga mornar för resten av terminen. den här begynnande hösten ser plötsligt avsevärt mycket ljusare ut.
Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Alltså...hur skär man sig på läppen på ett papper? 😳 Jävla räkningar...
Naymari Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Alltså...hur skär man sig på läppen på ett papper? 😳 Jävla räkningar... Du ska BETALA räkningarna. inte ÄTA dem.
Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Du ska BETALA räkningarna. inte ÄTA dem. Så dags att säga det nu. 😏
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Du ska BETALA räkningarna. inte ÄTA dem. Räkningarna äter mej.
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Stryk de e vad folk ska ha! 😑 Jo, men du delade ju ut en del oxå.
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 In med nån som vågar hålla lite i bollen, typ anders svensson kanske, och då menar jag inte med händerna, det är fotboll vi pratar om, för alla osäkra.
Memphis Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 (redigerat) 😛 Var flera månader sen sist nu. Har varit rätt tufft. xD xD Tur att du har Lena Handén iaf. ☺️ Redigerat 6 september 2012 av Memphis
Memphis Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Jag hoppas verkligen den inte e på riktigt. 😆
Micke H Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Why not? Alla behöver vi ett handjob då och då. 🥰
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Och i matchen sverige mot kina säjer bisittaren följande: framför allt med våra ögon är det många gula som är på rätt sida om bollen.
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Why not? Alla behöver vi ett handjob då och då. 🥰 förstår mig inte på kvinnor som erbjuder det. den tjänsten är redan fylld, jag har mina egna händer.
Recommended Posts