Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

nu har jag fått in gamla mp3or i telefonen åxå....samt aktiverat spotify premium gratis i ett år. ☺️

Hur fick du fart påspotify? Jag har tagit samma telia iPhone erbjudande, men fattar nada

Annons
Postat

Länge sen man hörde av Analog-Fredrik. Han höll på med filmljud sist. Undrar hur han har det med allt...

Har ni personlig kontakt? Förstog aldrig riktigt vad han hade sin fina studio till.

Postat

Olsberg ska förresten hoppa av tidningen Studio och gå vidare till någon annan tidning. Mats Ståhlbröst tar över som chefredaktör.

Kanske står i någon tråd här iofs kom jag på. 😛

Postat

Ljummet akffe smakar skit 😠

En polare till mig brukar värma det i micron. Smakar bajs.

Ja alltså...inte för att jag vet hur bajs smakar...men alltså...

😳

Postat

Olsberg ska förresten hoppa av tidningen Studio och gå vidare till någon annan tidning. Mats Ståhlbröst tar över som chefredaktör.

Kanske står i någon tråd här iofs kom jag på. 😛

Vad tråkigt, eller roligt.

Postat

Man borde gifta sig i smyg så man kan säga till sina kompisar att man ligger med en gift kvinna.

Eller oxå raggar du upp nån milf på nätet. Det ska väl inte va så svårt.

Postat

Eller oxå raggar du upp nån milf på nätet. Det ska väl inte va så svårt.

Nej, det är nog inte så svårt. Inga killar där ute jagar ju MILF's, så det är ju fri marknad så att säga.

Postat

..Ja alltså, inte för att jag vet hur ofta du byter kalsonger... 😱

De e int ofta 😱

Tror jag bajsar i detta forum ett tag. Jag blir ju mest bara förbannade nu för tiden...

Orka! 🤪

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.