Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Näpp. Har inte läst en rad. Kommer inte att göra det heller. Vad menas med att forumet är uppdaterat? Är det att analogfreak är med igen? Vad tyckte du om deportees? Var lyssnar du, som inte har spotify, på musik?

Varför läser du inte om Mensa nu när du längtat efter svaren?

Du ville ju veta varför Mensa bildats och nu svarar de på bl.a. det,

innebär det att du ändrat inställning till Mensa?

Mensa menar att de som är mer intelligenta är mer benägna att hjälpa

och stötta folk, välgörenhet och så, hur ser du på det?

Menar du att man får vara mer intelligent utan att vara med i Mensa,

att det enbart är medlemskapet som är det felaktiga?

Undra om jag ska bajsa imorgon istället. 😕

Är du säker på att inte hela du har fastnat?

Link to comment
Dela på andra sajter

1) Vad menas med att forumet är uppdaterat?

2) Är det att analogfreak är med igen?

3) Vad tyckte du om deportees?

4) Var lyssnar du, som inte har spotify, på musik?

1) Att mjukvaran uppdaterats, vilket ska innebära stora skillnader för oss.

2) Han har inte med saken att göra.

3) Band från Umeå och Vindeln som jag lyssnat på och tycker är ok. Inget köpobjekt.

4) You Tube och MySpace, men mest köpta cd såklart. En del tv också, viss Internetradio.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför läser du inte om Mensa nu när du längtat efter svaren?

Du ville ju veta varför Mensa bildats och nu svarar de på bl.a. det,

innebär det att du ändrat inställning till Mensa?

Mensa menar att de som är mer intelligenta är mer benägna att hjälpa

och stötta folk, välgörenhet och så, hur ser du på det?

Menar du att man får vara mer intelligent utan att vara med i Mensa,

att det enbart är medlemskapet som är det felaktiga?

Är du säker på att inte hela du har fastnat?

Jag har aldrig varit intresserad. Tycker att det är en förening för fåntrattar, om än intelligenta sådana.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig varit intresserad. Tycker att det är en förening för fåntrattar, om än intelligenta sådana.

Jo men det finns det ju gott om, föreningar för olika typer av grupper i vårt samhälle alltså; hrf-hörselskadades riksförbund, svenska schacksällskapet, somaliska föreningen, scientologikyrkan, bris-barnens rätt i samhället, folkpartiet...

Nu måste jag på huset för nu går det inte att hålla sig längre. 😄

Är det inte kallt att chatta utomhus nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men det finns det ju gott om, föreningar för olika typer av grupper i vårt samhälle alltså; hrf-hörselskadades riksförbund, svenska schacksällskapet, somaliska föreningen, scientologikyrkan, bris-barnens rätt i samhället, folkpartiet...

Jag har inget emot föreningar, men bara tanken på en förening där människor där människor går med för att de tycker att de är intelligentare än andra kväljer mej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jo men det finns det ju gott om, föreningar för olika typer av grupper i vårt samhälle alltså; hrf-hörselskadades riksförbund, svenska schacksällskapet, somaliska föreningen, scientologikyrkan, bris-barnens rätt i samhället, folkpartiet...

Är det inte kallt att chatta utomhus nu?

Det är plusgrader ute. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inget emot föreningar, men bara tanken på en förening där människor där människor går med för att de tycker att de är intelligentare än andra kväljer mej.

Jo, men de ser ju det som en handikappförening och det finns ju sådana för de flesta sjukdomar, handikapp och syndrom. Att de är intelligentare är nog inte bara något som de tycker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Förhårdnade förhudar är trevligare i månsken än föorenade föreningar. 😳

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men de ser ju det som en handikappförening och det finns ju sådana för de flesta sjukdomar, handikapp och syndrom. Att de är intelligentare är nog inte bara något som de tycker.

Att de är intelligentare är något de har kommit fram till genom en "intelligenstest" som är lika fånig som föreningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det här om? Men vassego så klart!

Nej, du nämnde ju att den där medlemslistan till höger hade fastnat. Och jag har ju tidigare bl.a. sagt att vissa står som utloggade när de inte är det enligt samma lista. Det har ett samband. Det sista att lösa är varför jag inte syns, men finns. Men de jobbar på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, du nämnde ju att den där medlemslistan till höger hade fastnat. Och jag har ju tidigare bl.a. sagt att vissa står som utloggade när de inte är det enligt samma lista. Det har ett samband. Det sista att lösa är varför jag inte syns, men finns. Men de jobbar på det.

Listan till höger med namnen är sorterad efter när de personerna var aktiva sist. Du kanske inte syns i den listan av den enkla anledningen att vid tillfället den frös fast så hade du inte varit aktiv på 30 minuter.

Klickar man på just den listan verkar man komma till en som är aktuell och alltså inte frusit fast.

Vilka jobbar på det, Olsberg & Co eller IP.Board själva?

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...