slejnard Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 måste ta med den till en teliabutik. 5,5 mil bort. eller skicka tillbaka...men då blir jag ju utan laddare helt. nu går den iaf att ladda via datorn. 😏
Neosus Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 måste ta med den till en teliabutik. 5,5 mil bort. eller skicka tillbaka...men då blir jag ju utan laddare helt. nu går den iaf att ladda via datorn. 😏 E de usb strömadaptern som e trasig?
slejnard Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 jåh man tycker det men de vill se den trasiga å de blir för besvärligt. får ta den till luleå eller piteå vid tillfälle...
slejnard Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 ...å var i hela friden har debatt tatt vägen. 😕
Neosus Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 hej förresten! 😄 VA GÖÖ NI??? Nämen TJENARE!! 😆😄 ...ska steka pytt. Orkar int gö nå annat. 😊
slejnard Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 tur de int e så långt man kan slå flugor i en smäll. måste ändå dit å växla turkiska pengar. åker iväg den sista september. 🥰😮 Nämen TJENARE!! 😆😄 ...ska steka pytt. Orkar int gö nå annat. 😊 fiii fasen va gott! 😄 stekte plättar idag. dom vart goda vart de. schuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😑
SadamJR Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 (redigerat) man kan slå flugor i en smäll. måste ändå dit å växla turkiska pengar. åker iväg den sista september. 🥰😮 fiii fasen va gott! 😄 stekte plättar idag. dom vart goda vart de. schuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😑 Det är för krångligt med plättar. Redigerat 5 september 2012 av SadamJR
Neosus Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Ugnspangkaka e enklast Fan man ska ska ta å göra en sådan nån gång. Fan alltså! De ska ja! ...med fläsk i. Fläskpangkaka. Banne mej!
slejnard Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 här heter pannka som man gör i vanlig stekpanna plättar å de e såna jag gjorde. pangkaka Ugnspangkaka e enklast Fan man ska ska ta å göra en sådan nån gång. Fan alltså! De ska ja! ...med fläsk i. Fläskpangkaka. Banne mej! goooooode så gott!
Guitar Nilsson Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 De går bra med tärnat bacon å. De brukar vara svundyrt med stekfläsk.
Guitar Nilsson Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Jag brukar köpa färdiga, både plättar o pangkaker. Priserna har blive bättre nu
slejnard Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 De går bra med tärnat bacon å. De brukar vara svundyrt med stekfläsk. bejjkån funkar ja! Jag brukar köpa färdiga, både plättar o pangkaker. Priserna har blive bättre nu gott va! 😄
Guitar Nilsson Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Fick ett utskick från Thomann i dag med Hot Deals. En Gibson SG Standard tex, kostar bara 8148 kr. Lät billigt En sån enmickad Epiphone SG som jag har kostar 724 kr!
Guitar Nilsson Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 bejjkån funkar ja! gott va! 😄 Lämpligt som fan att micra i skolan. Rårörda lingon till!
Memphis Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 ROFLMAOWEP LSMMTUAFIMC Laughing so much my turban unravels and falls in my curry
Memphis Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 (redigerat) Varit kul dag på jobbet. Varit nere i verkstaden och meckat lite o gjort tester. Skönt att komma från kontoret ibland. Varit ute o shoppat nyss. Blev tre snygga skjortor, ett par fräsha jeans och en iPhone-ficka-med-armband-på-armen-när-man-joggar. Blir filmkväll me tjejen sen. ☺️ Redigerat 5 september 2012 av Memphis
Recommended Posts