Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Saddam uppskattade inte min uggling. Och så klagar han på att ingen skriver något roligt.

Jag begriper ingenting.

• Gilla 1
Postat

Var ute o tog en bärtz me barndomsvän som var i stan, riktigt trevligt. ☺️ Blir alltid röksugen när jag e ute, så blev en cigg.

Innan det joggade o gymmade jag. Innan det käkade jag mat me tjejen. Innan det jobbade jag. Innan det sov jag. Sen minns jag inte mer.

Postat
Det bästa är väl att sova inatt? Men vahettere.. Gott att simma mellan varven juh! 🙂
Shit, hade du inte kunnat säga det tidigare? 😛
Postat

Hurdå? Är du nån slags ormmänniska?

Jag kliade mig på ryggen och hittade den. Kan säkert vara fler men jag vågar inte känna efter.

Postat

Dessutom har jag fått lite mer hår på bröstet. Undrar om det tyder på att jag börjar bli gammal eller på att jag börjar växa upp.

Det är kanske en tolkningsfråga.

Postat

Jag kliade mig på ryggen och hittade den. Kan säkert vara fler men jag vågar inte känna efter.

Sådär kan det inte ha gått till. Man känner väl inte ett hårstrå när man kliar sej. Det måste va ett jävligt kraftigt strå isåfall.

Postat

Sådär kan det inte ha gått till. Man känner väl inte ett hårstrå när man kliar sej. Det måste va ett jävligt kraftigt strå isåfall.

Jag kliade nog inte rätt med nageln, utan snarare direkt med fingrarna. Då känner man ju det.

Postat

Kan plocka upp

Men du är för slö

De döljer sig

Likt minor under snön

Kall och vit

Vinterhundskit

Den svarta påsen

Börjar samla damm

En attiralj

Knuten vid din hand

Felad makt

Hundägarslakt

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.