SadamJR Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Typiskt sektbeteende. Snart lär dom förutspå världens undergång oxå.
Micke H Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Eller så är jag bara nyfiken, av samma anledning som jag är nyfiken på vilken annan produkt som helst.
Guitar Nilsson Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Jag har inget favorit band ju. Kanske isåfall de osynliga i mitt onemanband
Memphis Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Saddam uppskattade inte min uggling. Och så klagar han på att ingen skriver något roligt. Jag begriper ingenting. 1
Memphis Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Var ute o tog en bärtz me barndomsvän som var i stan, riktigt trevligt. ☺️ Blir alltid röksugen när jag e ute, så blev en cigg. Innan det joggade o gymmade jag. Innan det käkade jag mat me tjejen. Innan det jobbade jag. Innan det sov jag. Sen minns jag inte mer.
SadamJR Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Saddam uppskattade inte min uggling. Och så klagar han på att ingen skriver något roligt. Jag begriper ingenting. Har inte sett nån.
Memphis Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Har inte sett nån. Det tror jag inte på. Men nu är ju det ju avlöjat iallafall så inlägget e ju inte kul längre. Det var två sidor bak. https://www.studio.se/index.php/topic/88908-den-allmaenna-snacktraaden-2011-del-4/page__view__findpost__p__1406162
Pico Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Det bästa är väl att sova inatt? Men vahettere.. Gott att simma mellan varven juh! 🙂 Shit, hade du inte kunnat säga det tidigare? 😛
Micke H Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Woah, inget inlägg sen inatt? Längsta är ganska dött just nu.
SadamJR Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Men det är iallafall mycket homoerotiska inlägg.
Micke H Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 vi har harvat runt lite i DNS:en och tror det är löst. Hmm...
Zakyath Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Börjar redan tröttna på att gå upp om morgnarna...
SadamJR Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Jag hittade några hårstrån på ryggen imorse. Hurdå? Är du nån slags ormmänniska?
Micke H Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Hurdå? Är du nån slags ormmänniska? Jag kliade mig på ryggen och hittade den. Kan säkert vara fler men jag vågar inte känna efter.
Micke H Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Dessutom har jag fått lite mer hår på bröstet. Undrar om det tyder på att jag börjar bli gammal eller på att jag börjar växa upp. Det är kanske en tolkningsfråga.
SadamJR Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Jag kliade mig på ryggen och hittade den. Kan säkert vara fler men jag vågar inte känna efter. Sådär kan det inte ha gått till. Man känner väl inte ett hårstrå när man kliar sej. Det måste va ett jävligt kraftigt strå isåfall.
Micke H Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Sådär kan det inte ha gått till. Man känner väl inte ett hårstrå när man kliar sej. Det måste va ett jävligt kraftigt strå isåfall. Jag kliade nog inte rätt med nageln, utan snarare direkt med fingrarna. Då känner man ju det.
Micke H Postat 5 september 2012 Postat 5 september 2012 Kan plocka upp Men du är för slö De döljer sig Likt minor under snön Kall och vit Vinterhundskit Den svarta påsen Börjar samla damm En attiralj Knuten vid din hand Felad makt Hundägarslakt
Recommended Posts