Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Svar från CHAE! 😄 och jag är vaken kl. 6. Palla sova liksom 😛

"Följande ska givetvis postas i längstah utifall det inte har framgått...

Ahoy krapparna!

:s aaaaaaaall over till er alltså! Ni är bara för bedårande. Jäpp, jag skrev "bedårande". Får se hur lång tid det där innan det sjunker in exakt hur ghey skrivet det är. Saknar faktiskt er också but a man gotta do what a man gotta do and to be... eller något sådant.

Efter att ha hämtat mig från chocken (och aaaaw:at mig nästintill andlös) efter Längstah-mailet så kan jag fortsätta med att rapportera från mitt otroligt händelserika liv;

jag mår alldeles förträffligt; min femveckors-semester har börjat idag (måndag) och f n befinner vi oss hos min bråzza. Hade önskat att det känns soft but face it;

hela jävla huset är fullt av kids... Moa är ju chill (såklart. Hon är ju pappa upp i dagen) men bråzzans kids är som hattifnattar på syra.

Ikväll har vi haft Seinfeldt-maraton och imorrn stundar An Idiot Abroad (som aldrig bråzzan och hans fru sett 'cuz they're morons!)

Imorgon ska det tydligen även bakas kamelbular. I vanliga fall är ju det en trevlig grej men när bråzzan går loss kan det sluta precis hur som helst.

En gång back in teh day skulle vi laga tacos och det slutade med att spisen nästan exploderade, en bunke med tomat- och chilimix for ut över golvet och jag skar mig och blödde ymnigt från ena knogen. Så kan det gå.

Till nästa vecka drar vi till (antagligen) till västkusten och hälsar på tjejens föräldrar och syskon.

Nu blir det OT, m'kay 😄 det är ganska fascinerande hur mycket man kan åstadkomma om man inte längstar; jag har redan mixat upp 12 låtar och har pre-mastrat nästan allihopa.

Så nästa steg blir väl då att kontakta Proffset Ödmjuksson himself för supervassa masters 😉

Nää'rå.. Jag tänkte hemma-mastra själv och smälla upp allt på ett Ljudmoln-konto just for teh kicks.

Vidare; jag har shoppat nya sneakers, 10-pack strängar samt plektrum.

Jag dyker upp snart igen. Ska bara greja runt lite först; semestra mig, kanske mixa lite till, hänga med familjen och fika akffe. Typ sådär 😑

Hälsa och uggla alla från mig!

Puzz å kjamizar

Baschae

PS Hälsa Poet-Micke att jag, efter hans ömma kärleksförklaring, tänker komma och flytta in i hans lägenhet om några veckor. Fanvabravisägerså DS"

Nice! 😄

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...