Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Jag har haft problem med att ta emot SMS på min mobil. Ibland tar det flera timmar innan dom kommer fram. Så jag var i kontakt med Halebop, och dom uppgraderade min SMS-tjänst och ville att jag skulle starta om telefonen och prova.

Så jag kollade på MSN vem som var online och den enda var en tjej jag pratat med dom senaste månaderna, som jag kanske är lite intresserad av. Jag bad henne messa mig och insåg inte förrän det var försent att det kan uppfattas som en dålig raggningsreplik. xD

Men nu har jag hennes nummer iallafall. ☺️

EDITH: Och ja, SMS funkar som det ska nu. xD

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Hurra för I-Mac! Sitter o småsmurfar runt med den nu, grovt läckert! Kör med iPhonen som trådlöst modem nu, men har beställt idag fast anslutnings-bredband på gamla telefonkabeln.

Nu tycker jag ännu sämre om pc, det känns härligt det med. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hurra för I-Mac! Sitter o småsmurfar runt med den nu, grovt läckert! Kör med iPhonen som trådlöst modem nu, men har beställt idag fast anslutnings-bredband på gamla telefonkabeln.

Nu tycker jag ännu sämre om pc, det känns härligt det med. 😆

Då har du väl garage band nu? Det ska ju va enkelt att använda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hurra för I-Mac! Sitter o småsmurfar runt med den nu, grovt läckert! Kör med iPhonen som trådlöst modem nu, men har beställt idag fast anslutnings-bredband på gamla telefonkabeln.

Nu tycker jag ännu sämre om pc, det känns härligt det med. 😆

nu avtar den kognitiva dissonansen

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...