Neosus Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Mickeh Va haru för nummer så ja kan skicka en jävla massa sms 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Jag knaprar på min ajfån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Det är bättre med en kvinna så får man se effekterna av PMS. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Personal Message Service 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 http://sv.wikipedia.org/wiki/Premenstruellt_syndrom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 (redigerat) VAD HÄNDER!? DIN MAMMA! That's what's happening 😛 Jag knaprar på min ajfån va GOTT!! 😮 Redigerat 21 oktober 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Mickeh Va haru för nummer så ja kan skicka en jävla massa sms 😄 Jag PM:ar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 (redigerat) Nu har jag PM:at! 😄 Redigerat 21 oktober 2011 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 "Det luktar som om det skulle vara mitt fel..." "Ja, det stinker!" Härlig stämning på kontoret idag! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Snart måste jag bajsa. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 ☺️ Tror nog jag klarar den! Jaha, grattis, men jag undrade mest om du kunde hålla tätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Nu har jag PM:at! 😄 haha nu jävlar ska ja sms-bomba 🥰😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 haha nu jävlar ska ja sms-bomba 🥰😆 Jag märkte det. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Jag har inte bajsat ännu fastän det trycker på. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 En present till SadamJr och alla andra som vill läsa om när Mensa svarar alla som undrar varför de finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Jag har inte bajsat ännu fastän det trycker på. 😳 skynda fynda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Märker ni skillnad NU på forumet?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Märker ni skillnad NU på forumet?? Nej 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Joo.... det måste ni väl ändå göra? Att det går 4 gånger så långsamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 En present till SadamJr och alla andra som vill läsa om när Mensa svarar alla som undrar varför de finns. Tvi vale. Märker ni skillnad NU på forumet?? Nej. Vad handlar det om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 (redigerat) Jaha, grattis, men jag undrade mest om du kunde hålla tätt? Jaha! Var nog falskt alarm. Säkert bara massa gas. Jag menar, sket ju typ ut allt igår så hade nog inget att få ut idag Redigerat 21 oktober 2011 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Joo.... det måste ni väl ändå göra? Att det går 4 gånger så långsamt. Det går ju mot mörkare tider. Här uppe börjar det mörkna fort nu på eftermiddagarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Skulle precis skicka ett brev till ett företag. Men så kollade jag upp dem och de ska egentligen inte finnas. Så det blev inget brev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 (redigerat) Skulle precis skicka ett brev till ett företag. Men så kollade jag upp dem och de ska egentligen inte finnas. Så det blev inget brev. Varför har man behov av att skicka brev till företag som inte finns? Redigerat 21 oktober 2011 av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Tvi vale. Nej. Vad handlar det om? Har du verkligen LÄST allt? Hur de bemötte kritiken och svarade på frågor? Jätteintressant. Tvi vale låter nästan som Port Vale. Spelar i nPower League 2 dvs fyran numera. Väldigt anonyma, har bara köpt en enda spelare på flera år sägs det. Robbie Williams är ett stort fan till dem. Snart det enda? Forumet uppdaterat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Varför har man behov av att skicka brev till företag som inte finns? Ja, jag vet inte vem som har det. Kanske de som har pratat med dem precis innan och fått en rekommendation om att de ska skicka brev dit och de har fått adressen på visitkort dessutom. Men sådana borde ju kolla upp dem först, så sparar de porto och tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Just nu kör ja Google Chrome så då gåre ganska snabbt. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Har du verkligen LÄST allt? Hur de bemötte kritiken och svarade på frågor? Jätteintressant. Forumet uppdaterat. Näpp. Har inte läst en rad. Kommer inte att göra det heller. Vad menas med att forumet är uppdaterat? Är det att analogfreak är med igen? Vad tyckte du om deportees? Var lyssnar du, som inte har spotify, på musik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Varför heter det Chrome? **** Mycket svårt att hitta säkra tvåor på morgondagens Stryktips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts