Fidden Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Nu blir det åka av. En 60 årig grå och enbent österrikare från polen möter en enarmad 23 åring från china.
SadamJR Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Har aldrig förut tänkt på varifrån fidden har fått sitt nick.
SadamJR Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 så vad har du kommit fram till? Du "skrev" det ju själv förut.
Gäst Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Posta den utan video, så kanske du kan få respons. Mitt finger vilade på "anmäl"-knappen, men sen kom jag på att ujuj-tråden fortfarande är kvar, så jag sket i det. OK, tänkte om lite och skapade en ny video - innehåller fortfarande manliga modeller fast bildern är mildare i nakenhet. Laddar upp snart en ny video på låten.
Zakyath Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 jag är skeptisk till om manliga modeller är ett bra sätt att marknadsföra sin musik med.. speciellt på en mansdominerad sida som denna 😛
Gäst Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Uppladdad och klar! http://www.youtube.com/watch?v=0NYR9n_AK64
Zakyath Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 det håller jag bara delvis med om lättklädda damer hade varit lika illa.
Fidden Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 det håller jag bara delvis med om ja alltså, jag tänkte inte responsmässigt.
Naymari Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Undrar varför det skrivs så lite nuförtiden. Så fort det skrivs, Så klagar ni ju 😛
SadamJR Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Så fort det skrivs, Så klagar ni ju 😛 Det borde dom sluta med.
Memphis Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Har varit me gött gäng i stuga i Karlstad under helgen. Solat, grillat, druckigt bertz, spelat charader osv, 😄 Me tjejen, brorssan m.fl.
Memphis Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Och längsta var öde och tom, och mörker var över on-topic, och Fiddskys Ande svävade över forumet. Och Fiddsky sade: »Varde Off topic»; och det spårade ur. Och Fiddsky såg att tråden var lång; och Fiddsky skilde on-topic från off-topic. Och Fiddsky kallade ljuset on-topic, och mörkret kallade han off-topic. Och det vart trådar, och det vart ämnen, och den längsta tråden. Fast egentligen hade jag ingenting att göra med det. Det är liksom en stor missuppfattning. Allt skapades egentligen av en föryngrad Ingvar Oldsberg tror jag. 😆 http://www.youtube.com/watch?v=SORYVIjOSk4&feature=youtu.be Nice Slejjan! 😄 Ni röjjer ju!
Memphis Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 vem är Termo och varför vill han sälja sina muggar? Men min gissning är: Hemma hos Termo. hahahaha xD
Naymari Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Kalle Moraeus är en kille jag verkligen vill träffa. Det är med på min "Bucket List".
Recommended Posts