Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Nu ska jag nog testa lite mer basljud. Träffade basisten idag, han hade en EBS basstärkater på gång...
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 hell be back. han gillar oss som vi är. 🥰 Jag vet... De man älskar agar man.
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Nu ska jag nog testa lite mer basljud. Träffade basisten idag, han hade en EBS basstärkater på gång... fett! 😎 Jag vet... De man älskar agar man. justemente!
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag trodde jag var i den här tråden när jag skrev i lårtråden. 😳 Det längsta låret.
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 man skulle haft lite nötinnanlår å brassa på.
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Nu har jag nog lyckats ändra soundcloudsignayturen så den leder till mina alster med vrål och fuzz. Ska kanske testa fuzz till basen?
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 man skulle haft lite nötinnanlår å brassa på. Ja! Bryna fjässa sponken och bomber!
Pico Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Och längsta var öde och tom, och mörker var över on-topic, och Fiddskys Ande svävade över forumet. Och Fiddsky sade: »Varde Off topic»; och det spårade ur. Och Fiddsky såg att tråden var lång; och Fiddsky skilde on-topic från off-topic. Och Fiddsky kallade ljuset on-topic, och mörkret kallade han off-topic. Och det vart trådar, och det vart ämnen, och den längsta tråden. Fast egentligen hade jag ingenting att göra med det. Det är liksom en stor missuppfattning. Allt skapades egentligen av en föryngrad Ingvar Oldsberg tror jag. xD
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Nu har jag nog lyckats ändra soundcloudsignayturen så den leder till mina alster med vrål och fuzz. Ska kanske testa fuzz till basen? nu fonkar din länk! Ja! Bryna fjässa sponken och bomber! 😄
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Syrran och hennes pojkvän har varit inlåsta i badrummet nu i någon timme. Sen spelar de ganska hög musik från hennes rum. Och jag måste kissa 🙁 Helvete också.
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Nu har jag nog lyckats ändra soundcloudsignayturen så den leder till mina alster med vrål och fuzz. Ska kanske testa fuzz till basen? En grej jag brukar göra är att ha en paralell kanal där jag fuzzar skiten ur basen och blandar in den lite lätt med originalspåret. Bra grej när basen är för klen. 🙂
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Usch, den perioden var inte en bra Kiss-period. xD Du menar att det är en piss-period?
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Fast vi har ju en toalett där nere också. Men palla liksom. 😛
Micke H Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Du menar att det är en piss-period? Skitdålig musik.
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Syrran och hennes pojkvän har varit inlåsta i badrummet nu i någon timme. Sen spelar de ganska hög musik från hennes rum. Och jag måste kissa 🙁 Helvete också. Det där var inte heller någon bra kiss-period...
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 signatur Bota är här 😮 ...hej! Varit mä sen 2006 och inte gjort ett ända inlägg! Det ni! 😱
Micke H Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Syrran och hennes pojkvän har varit inlåsta i badrummet nu i någon timme. Sen spelar de ganska hög musik från hennes rum. Och jag måste kissa 🙁 Vem tar på sig att förklara blommor och bin för Nay?
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Varit mä sen 2006 och inte gjort ett ända inlägg! Det ni! 😱 Hur äre möjligt? 😳
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Varit mä sen 2006 och inte gjort ett ända inlägg! Det ni! 😱 såg det åxå. 😑
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Skitdålig musik. kanske rent av en skitperiod.
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Vem tar på sig att förklara blommor och bin för Nay? Men vadfan. Badrummet? Bättre ställen finns ju!
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Vem tar på sig att förklara blommor och bin för Nay? jag kan göra det! 😄
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Blommor är sånt som växer i krukor och i backen medans bin dom växer i......nej vänta nu?
Recommended Posts