Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

bullen doppade sig en gång i min svarta källa. men då blev han alldeles mjuk och koppen besudlad med små bitar av bulle.

det är en såndär sak som vi aldrig pratar om.

Postat

Jag menar att längsta var kul. Nu är det inte så kul längre. Såna som debatt och dingbats kanske diskuterade om billigaste uppkopplingen ibland, men även en mängd andra saker. Nilsson och Linus har inget annat att komma med än vadsom kan avhandlas on topic, så vad gör ni här?

Jag är här med en förväntan om att längsta kan bli så kul som det var förr. Och då menar jag före 2008, inte den längsta du känner till.
Postat
Idag skulle jag logga in på banken för att se om min likviditet höll för en shoppingrunda, men så var batterierna i dosan slut. Så då fick jag ta en shoppingrunda för att lösa batteriproblemet.

http://zenigen.blogspot.se/2010/10/bonus-pa-banken.html

Läs Fidden!

"- Men, om min dosa går sönder, då får jag väl en ny?"

Postat

Nu är det premiärkludd från nya I-Macen! Kör genom I-phone.

Satan vad snabbt det går jmf med laptopshelvetet fasst det är kassa signaler i luften här. 😆

Postat

Jag är på! 😄

Förresten Fidden, du är ett jävla geni. 😆

Och du är ett satans pucko!

Näääää, det är du ju inte 😆

Postat

Jag är på! 😄

Förresten Fidden, du är ett jävla geni. 😆

😄
Postat

Jag söker en låt! Den går såhär:

Uuuuuuuh uuuuuuuuh UUUUUUuuhh Uuuuuuh

UUUUUh

uh.

Roxette va?
Postat

Jag trodde jag var i den här tråden när jag skrev i lårtråden. 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.