Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 bullen doppade sig en gång i min svarta källa. men då blev han alldeles mjuk och koppen besudlad med små bitar av bulle. det är en såndär sak som vi aldrig pratar om.
Linus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag menar att längsta var kul. Nu är det inte så kul längre. Såna som debatt och dingbats kanske diskuterade om billigaste uppkopplingen ibland, men även en mängd andra saker. Nilsson och Linus har inget annat att komma med än vadsom kan avhandlas on topic, så vad gör ni här? Jag är här med en förväntan om att längsta kan bli så kul som det var förr. Och då menar jag före 2008, inte den längsta du känner till.
Linus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Idag skulle jag logga in på banken för att se om min likviditet höll för en shoppingrunda, men så var batterierna i dosan slut. Så då fick jag ta en shoppingrunda för att lösa batteriproblemet. http://zenigen.blogspot.se/2010/10/bonus-pa-banken.html Läs Fidden! "- Men, om min dosa går sönder, då får jag väl en ny?"
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 http://zenigen.blogs...-pa-banken.html Läs Fidden! "- Men, om min dosa går sönder, då får jag väl en ny?" Den ja... 😆😄
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 bry dig inte om butterputten. han är avig ibland å snäll ibland.
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 komigen nu spammar vi pazos facebookstatus 😄 okej! 😄
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Nu är det premiärkludd från nya I-Macen! Kör genom I-phone. Satan vad snabbt det går jmf med laptopshelvetet fasst det är kassa signaler i luften här. 😆
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 det gjorde vi bra, janne! japp! Nu är det premiärkludd från nya I-Macen! Kör genom I-phone. Satan vad snabbt det går jmf med laptopshelvetet fasst det är kassa signaler i luften här. 😆 härligt att du verkar komma igång! 😄
Micke H Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 komigen nu spammar vi pazos facebookstatus 😄 Jag är på! 😄 Förresten Fidden, du är ett jävla geni. 😆
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag är på! 😄 Förresten Fidden, du är ett jävla geni. 😆 Och du är ett satans pucko! Näääää, det är du ju inte 😆
Linus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag är på! 😄 Förresten Fidden, du är ett jävla geni. 😆 😄
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Så jäla gött att Larson fick mig att rota fram min silverbullit skiva 🥰
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag söker en låt! Den går såhär: Uuuuuuuh uuuuuuuuh UUUUUUuuhh Uuuuuuh UUUUUh uh.
Linus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag söker en låt! Den går såhär: Uuuuuuuh uuuuuuuuh UUUUUUuuhh Uuuuuuh UUUUUh uh. Roxette va?
D Vibe Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag trodde jag var i den här tråden när jag skrev i lårtråden. 😳
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag trodde jag var i den här tråden när jag skrev i lårtråden. 😳 Såg det. Rätt kul 😆
Micke H Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 uhh all night? http://www.youtube.com/watch?v=UTcLPHUq-Vw Usch, den perioden var inte en bra Kiss-period. xD
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Har Saddam lämnat längsta i protest mot att vi är för dåliga?
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Usch, den perioden var inte en bra Kiss-period. xD nää dom var dåliga då. kassa låtar!
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Har Saddam lämnat längsta i protest mot att vi är för dåliga? hell be back. han gillar oss som vi är. 🥰
Recommended Posts