Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Funkar min Soundcloudsignatur nu då? Så man kommer till mina alster?
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 den är ju likadan klicka på "view your public profile", så får du fram en användbar länk.
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 😄 ...det ser ut som att gubben där framför scenen står och spelar munspel. han gör ju deee! han är jämt med å jammar när jag spelar nånstans i byn 😄
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 han gör ju deee! han är jämt med å jammar när jag spelar nånstans i byn 😄 haha.. 🥰
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 (redigerat) Funkar min soundcloud nurå? Nä du måste byta ut länken i din signatur. Såhär ser min länk ut http://soundcloud.com/grahnsmusik Redigerat 1 september 2012 av Neosus
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 bara för att ni tjatar så får de bli en kiss-låt till 😛
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Funkar min soundcloud nurå? Här är länken som ska gå till dig. Tror jag.
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 bara för att ni tjatar så får de bli en kiss-låt till 😛 http://www.youtube.com/watch?v=_OmUevNAEFY&feature=youtu.be
Micke H Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 I WANNA ROCK AND ROLL ALL NIGHT AND PARTY EVERY DAY!
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag tror jag byter den där länken på fel ställe i min profil eller vad det heter. Jag är ju idiot.
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag tror jag byter den där länken på fel ställe i min profil eller vad det heter. Jag är ju idiot. om det är till någon tröst funkar det iallafall på det stället du ändrade på 😄
Zakyath Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag tror jag byter den där länken på fel ställe i min profil eller vad det heter. Jag är ju idiot. det e int lätt 😄
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag tror jag byter den där länken på fel ställe i min profil eller vad det heter. Jag är ju idiot. kontrollpanelen --> redigera signatur
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 fiddsky var först! 😮 Och längsta var öde och tom, och mörker var över on-topic, och Fiddskys Ande svävade över forumet. Och Fiddsky sade: »Varde Off topic»; och det spårade ur. Och Fiddsky såg att tråden var lång; och Fiddsky skilde on-topic från off-topic. Och Fiddsky kallade ljuset on-topic, och mörkret kallade han off-topic. Och det vart trådar, och det vart ämnen, och den längsta tråden. Fast egentligen hade jag ingenting att göra med det. Det är liksom en stor missuppfattning. Allt skapades egentligen av en föryngrad Ingvar Oldsberg tror jag.
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 haha 😆 fasen va lurigt å skriva haha följt av en skrattande smilfink. 😕
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Idag skulle jag logga in på banken för att se om min likviditet höll för en shoppingrunda, men så var batterierna i dosan slut. Så då fick jag ta en shoppingrunda för att lösa batteriproblemet. Men nu har jag ju liksom ingen anledning att byta batterierna. Kära bullen, vad ska jag göra?
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 håll käften kaffe med muffins, jag frågade ju bullen! 😠
Recommended Posts