Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Hohoo. Nu har jag en massa att berätta ju!
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Det här med att klaga på att inläggen är för tråkiga istället för att dra igång en rolig diskussion, vad är det om? Det gör ju liksom inte saken roligare. SKÄRP er föfan! 😠 Annars skickar jag Grahn på er!
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 tja! nu har jag giggat å fått allt inspelat på ajjfånen. återstår att se hur jag får filerna till datan! 😆
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Börjar man snacka lite musik här inne är väl inte det så konstigt egentligen. Vi hänger ju på ett musikforum. Jag förstår inte egentligen varför det skulle vara förbjudet att snacka om det som faller en in.. Det här med att klaga på att inläggen är för tråkiga istället för att dra igång en rolig diskussion, vad är det om? Det gör ju liksom inte saken roligare. SKÄRP er föfan! 😠 Annars skickar jag Grahn på er! EXAKT!! 😠
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 tycker man ska få prata om vad som faller en på läppen,. 😑
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 tja! nu har jag giggat å fått allt inspelat på ajjfånen. återstår att se hur jag får filerna till datan! 😆 Spännande! 😄 tycker man ska få prata om vad som faller en på läppen,. 😑 Exakt!
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 tycker man ska få prata om vad som faller en på läppen,. 😑 svårt att prata om man har fläskläpp.
Micke H Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Det här med att klaga på att inläggen är för tråkiga istället för att dra igång en rolig diskussion, vad är det om? Det gör ju liksom inte saken roligare. SKÄRP er föfan! 😠 Annars skickar jag Grahn på er! Det där var ett roligt inlägg.
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 (redigerat) Men komma hit å bestämma om vad man får prata om... ÄR ju bara löjligt! Tycker jag... tja! nu har jag giggat å fått allt inspelat på ajjfånen. återstår att se hur jag får filerna till datan! 😆 Fett! 🙂 Vad är det fö filéer? Redigerat 1 september 2012 av Naymari
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Det där var ett roligt inlägg. fan också, jag som hade som mål att dra ner stämningen ännu mer.
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 fan också, jag som hade som mål att dra ner stämningen ännu mer. Drop-D är en bra stämning.
Micke H Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 fan också, jag som hade som mål att dra ner stämningen ännu mer. Håll käften.
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 KOM IGEN NU GRAPPAR Det är förfan finnkamp! Det är ju top 5 tvhändelse under året, tillsammans med vinterstudion, eurovisionen (dock inte mello), fotbolls em och OS. Den sista tv-händelsen i top5 kommer jag inte på. Förslag?
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 KOM IGEN NU GRAPPAR Det är förfan finnkamp! Det är ju top 5 tvhändelse under året, tillsammans med vinterstudion, eurovisionen (dock inte mello), fotbolls em och OS. Den sista tv-händelsen i top5 kommer jag inte på. Förslag? Reklamen
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 svårt att prata om man har fläskläpp. jo iofs. 😄
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Fett! 🙂 Vad är det fö filéer? låtarna vi spelade idag! men det fonkar intet!
Naymari Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 låtarna vi spelade idag! men det fonkar intet! vad spelade du in i? 😮
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 vad spelade du in i? 😮 de vet ja int vilket format men via ajjfånen 😮 men fick det att funka grnom att ladda upp på dropbox
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 ajfån är bra när det är bra för då är det bra men annars är det inte bra om det inte är bra men för det mesta är det bra när det är bra. DET är bra!
Neosus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Det hänger 8 pers här inne men inte en enda käft skriver nått 😠 ...eller jo jag skrev nyss men det räknas int 😊
Fidden Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 det är väl ändå alltid bra när det är bra? tänk om det vore dåligt när det var bra, hur vore det då när det var dåligt?
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Macen hittar inte dingeldongs- internet. Hur gör man?
Recommended Posts