Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det här med att klaga på att inläggen är för tråkiga istället för att dra igång en rolig diskussion, vad är det om?

Det gör ju liksom inte saken roligare.

SKÄRP er föfan! 😠

Annars skickar jag Grahn på er!

Postat

Börjar man snacka lite musik här inne är väl inte det så konstigt egentligen. Vi hänger ju på ett musikforum.

Jag förstår inte egentligen varför det skulle vara förbjudet att snacka om det som faller en in..

Det här med att klaga på att inläggen är för tråkiga istället för att dra igång en rolig diskussion, vad är det om?

SKÄRP er föfan! 😠

EXAKT!! 😠

Postat

tja! nu har jag giggat å fått allt inspelat på ajjfånen. återstår att se hur jag får filerna till datan! 😆

Spännande! 😄

tycker man ska få prata om vad som faller en på läppen,. 😑

Exakt!

Postat

SKÄRP er föfan! 😠

Det där var ett roligt inlägg.

Postat (redigerat)

Men komma hit å bestämma om vad man får prata om... ÄR ju bara löjligt!

Tycker jag...

internet-memes-quite-owl1.jpg

tja! nu har jag giggat å fått allt inspelat på ajjfånen. återstår att se hur jag får filerna till datan! 😆

Fett! 🙂 Vad är det fö filéer?

Redigerat av Naymari
Postat

KOM IGEN NU GRAPPAR

Det är förfan finnkamp! Det är ju top 5 tvhändelse under året, tillsammans med vinterstudion, eurovisionen (dock inte mello), fotbolls em och OS.

Den sista tv-händelsen i top5 kommer jag inte på. Förslag?

Postat

KOM IGEN NU GRAPPAR

Det är förfan finnkamp! Det är ju top 5 tvhändelse under året, tillsammans med vinterstudion, eurovisionen (dock inte mello), fotbolls em och OS.

Den sista tv-händelsen i top5 kommer jag inte på. Förslag?

Reklamen
Postat

ajfån är bra när det är bra för då är det bra men annars är det inte bra om det inte är bra men för det mesta är det bra när det är bra.

DET är bra!

Postat

det är väl ändå alltid bra när det är bra? tänk om det vore dåligt när det var bra, hur vore det då när det var dåligt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.