Neosus Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 ...om man ska göra potmos alltså. 😊 Då är King Edward en bra sort. Så att ni veeeeet!! 😊 Mvh // Proffs
Neosus Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 King Edward är en mjöööölig sort. Bra att göra potmos av. Jorrås såatte. Man har väl jobbat på ICA!!! ☺️😑😱😊
Neosus Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 ...och frontat varor! Jorrå såatte. Är man kung eller?
Neosus Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 (redigerat) LG presenterar 21:9-skärm för datorer Borde väl funka bra te musikdatorn ändå? Eller vad säger ni?? Redigerat 31 augusti 2012 av Neosus
slejnard Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 vi säger ingenting så har vi ingenting sagt. ☺️ Nyfikad! ☺️ men gott hörru! 😄
Naymari Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 LG presenterar 21:9-skärm för datorer Borde väl funka bra te musikdatorn ändå? Eller vad säger ni?? Fet effektivt att ha mixföstret på.
Linus Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 (redigerat) Sonys nya 84-tummare med 4K-upplösning (japp, samma upplösning som på de största biografernas långfilmsdukar) kanske kan duga? Jag hörde ett rykte om prislapp på 140 000 spänn. Redigerat 31 augusti 2012 av Linus
Neosus Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 Sonys nya 84-tummare med 4K-upplösning (japp, samma upplösning som på de största biografernas långfilmsdukar) kanske kan duga? Jag hörde ett rykte om prislapp på 140 000 spänn. http://www.youtube.com/watch?v=NvtG4KD-A4Q Den ultimata musikdatorskärmen.. ☺️😄
Linus Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 Jag läste först att reportern i videon ovan hette TV Pendlebury, och det hade varit ganska passande.
Zakyath Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 mm, skönt att komma hem. nu ska jag banne mej ta och vila.
slejnard Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 morgonen. kaffe till höger å kaffe till vänster. snart iväg å jobba...
Linus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Kaffe här också. En klick majonnäs är farligt gott på medwurstmackan. 🙂
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 morgonen. kaffe till höger å kaffe till vänster. snart iväg å jobba... Va jobbaru med en lördag? Jag ska bara slöa. Nu är mitt kaffe klart. Ny OBH Nordica bryggare. En I-Mac har vi fått också, men inte startat den.
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 iMac för nöje? Eller studio? gamla laptopen är värdelös för surfning här o på Facebook, så jag sa åt frun att nu är det din tur att köpa en ny laptop. Det slutatde med att hon köpte en stationär Imac. Men jag kommer att spela in på samma vis, jag gillar burkar o rattar man kan ta på. Det skulle bli sämre med dator tror jag. Långsammare och med sämre känsla, att sitta o picka med enbart en mus verkar så otroligt fel i min värld. Vi har ingen fast telefon, dator kör vi hittills på Telias trådlösa, men funderar på att skaffa nåt wifi router eller vad det heter via gamla kopparlinan. Måst ringa Telia o surra. Gruvar mig som fan för det där. Att få anslutningen att funka ... fy fan det brukar vara ett långdraget helevete. Kanske mkt enklare med Mac... ☺️
Guitar Nilsson Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Man måste vilket fall som helst få fart på gamla telefonjacket o dona med router mm. Har man det där går det visst att surfa även med våra Mac-mobiler (IPhone) och skitlaptopen på samma kostnad. Är man hemma ringer man genom datanätet, typ, fattar noll av det där. Har man en Iphone påstås det att det är gratis att smsa till alla andra Iphone, när jag smsar till de som har det, tex dottern blir texten blå, annars grön. Nån som känner till det? Vi har Telia...
Linus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Har du Telia på fasta telefonen beställer du ADSL-abonnemang från dem och får modem/router/trådlös accesspunkt i ett. Är du hemma surfar du/läser mejlen på mobilen genom datanätet hemma, men ringer gör du via fast eller mobil telefon. Du kan skicka gratis meddelanden mellan iMac och iPhone också. iMessage blir blå pratbubblor medan SMS blir gröna.
Recommended Posts