Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dagens citat (om en hund):

Jag brukar tänka att han är söt när han ligger sådär. Men sen tänker jag att han kanske luftar skrevet... Och sen tycker ja inte att han är lika söt längre.
Postat

Någon som är sugen på lite frukt och grönt?

1b7J4.jpg

Postat

Alltså, det var fel innan jag rättade till det 😉

hellre rätt vafan än fel vafan.

jag har ingen vafan alls tror jag.

Postat

Någon som är sugen på lite frukt och grönt?

1b7J4.jpg

HA!

Först tyckte jag ugglan liknade frukt. Döm av min förvåning när jag insåg mitt misstag.

Postat

Drog från jobbet tidigt och sprang för att hinna med det tidiga tåget. Dörr till dörr tog det 35 minuter. Inte illa alls för att vara pendling.

Sen drog jag direkt till simhallen och körde 30 minuters ganska intensiv bröstsim. Sen 20 minuter inte lika intensivt. Nu tänkte jag inte göra nåt mer idag xD

HÄJ!

Postat

Vad är oddsen att man hittar en rullbandare på loppis tror ni?

Jag skulle hellre köpa från någon som säljer beg. rullbandare. Det finns en hel del människor i Sverige som köper upp gamla rullbandare, servar upp dem och säljer vidare.

Loppis är relativt stor risk att du måste börja med serva upp bandaren själv.

Postat

Drog från jobbet tidigt och sprang för att hinna med det tidiga tåget. Dörr till dörr tog det 35 minuter. Inte illa alls för att vara pendling.

Sen drog jag direkt till simhallen och körde 30 minuters ganska intensiv bröstsim. Sen 20 minuter inte lika intensivt. Nu tänkte jag inte göra nåt mer idag xD

HÄJ!

good_boy_biglogo.jpg

Postat

Och om ett inlägg så har jag postat 20 000 inlägg på forumet.

Då kommer nog princesstårtan och cigarren fram.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.