Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 galningar heda puss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Wohoo! Time Machine funkar igen. Äntligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Nu ser jag reprisen av Uppdrag Granskning. Jag har fortfarande inte fattat vad de gjort för fel. Vad är penningtvätt för det första? 😕 Är det flötiga sedlar, såna med bea- och annan sås på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Det där Uppdrag Granskning var änna jobbigt. Man somnar jue... Visst ja, jag skulle ju lägga mig "tidigt". Jahaaa... det handlar om svarta löner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Kebabkött i kebaben var ju inte alls lika gott som renskav i kebab. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Ska du söva snart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 nu dansar de i en ring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Ska du söva snart? Du skulle ha sovit för en timme sen. 😳 Kan du inte sova? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Du skulle ha sovit för en timme sen. 😳 Kan du inte sova? Förra veckan la jag mig mellan 4 och 5. Denna vecka var det mellan 2 och 3 ursprungligen... så det är lugnt. Det är först NÄSTA vecka jag ska komma ned till 24 och 1. ☺️ ******* Vilka gaser jag fick av kebaben... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 (redigerat) Om du skiter ner dina gaser i en termos kanske du kan sälja det som drivmedel för fordon som drivs med biogas. 😳 Redigerat 20 oktober 2011 av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 "Now turn over, she'll powder your ass" ur "Raymond" just nu.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag har duschat så jag slipper satsumas idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Tror fanken jag ska ta Vanilj tofulineglass nu, med banan och satsumas bara för det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Jag har tagit lite bilder i studion nu fastän jag inte har några bananer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Uppe o pissar bara ifall ni undrar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Wohoo! Time Machine funkar igen. Äntligen! Va vare för fel på't? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 två rostade mackor, två stekta ägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Morrn. Undrar fortfarande om deportees är värda en lyssning till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Hoppas nu jag inte får diarréattack mitt i tentan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Hoppas nu jag inte får diarréattack mitt i tentan Vuxenblöjor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Gomöra längstah VA GÖ NI? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 (redigerat) Morrn. Undrar fortfarande om deportees är värda en lyssning till. Jag gillar verkligen deras nyaste. Gillade de tidigare också iofs men den nyaste är riktigt najs. Redigerat 21 oktober 2011 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Jag gillar verkligen deras nyaste. Gillade de tidigare också iofs men den nyaste är riktigt najs. OK. Får se om den har kommit upp på spotify. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 OK. Får se om den har kommit upp på spotify. Jepp, den finns där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Va vare för fel på't? Apple ändrade stödet för NAS-diskar i Lion utan att meddela tredjepartstillverkare. Western Digital släppte ny firmware i förrgår. Äntligen. Har inte kunnat göra ordentlig backup på länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Apple ändrade stödet för NAS-diskar i Lion utan att meddela tredjepartstillverkare. Western Digital släppte ny firmware i förrgår. Äntligen. Har inte kunnat göra ordentlig backup på länge. va GOTT!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 va GOTT!! 😮 Ja, äntligen kan jag tappa min laptop i golvet i lugn och ro. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Ja, äntligen kan jag tappa min laptop i golvet i lugn och ro. 🙂 Måste kännas apskönt 😑 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Fyfan vad äckligt kul det är att få SMS numera. xD Känns som detta kommer roa mig länge! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts