Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Meh, jag lyssnade på Spotify i godan ro, och så kom det igång en reklamspot för någon dubstepsamlingsskiva, och det ljudet har ju inte så mycket dynamik direkt (=hög volym), så jag sänkte ljudet en aning i Windows volymkontroll (inte så att det ändå inte gick att lyssna), då stängde den av strömningen.

Sen när jag skulle lyssna på något annat (utanför Spotify) så höjde jag en aning igen, och då kom den där reklamspoten igång igen, för jag hade ju trott att det blev något fel i Spotify när den slutade spela.

Ajax fönsterputs.

Dove handtvål.

Redigerat av D Vibe
Postat

Vad är oddsen att man hittar en rullbandare på loppis tror ni?

en som fungerar bra? ungefär lika stor chans som att hitta en tb303 på loppis för en tjuga skulle jag tro 😉

Postat

helt ok tror jag. ska på en prövodag, vilket enligt honom jag pratade med var standard för dem. jobba gratis kallar jag det, men vad ska man göra.

Postat

helt ok tror jag. ska på en prövodag, vilket enligt honom jag pratade med var standard för dem. jobba gratis kallar jag det, men vad ska man göra.

Jobbar du ska du ha betalt. Vad är det för jobb?

Postat

kundkommunikatör för ett oberoende finansrådgivningsbolag. ringer runt, och inte säljer, utan marknadsför företagets tjänster. kanske inte mycket att hänga i julgran, men ett jobb är ett jobb.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.