Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Käkade och söp typ. Hade kul som fan! 😄

Vi åkte ner fredag förmiddag och första dagen så var vi först på Louisana, ett slags konstmuseum. Många skumma saker där, men ganska intressant. Sedan på kvällen så gick vi på en restaurang och käkade tre rätter. Jag käkade oxfilé till förrätt, oxfilé till varmrätt och jordgubbar till efterrätt. Och drack öl, vitt vin och konjak.

Sista dagen käkade vi gigantisk hotellfrukost och två timmar senare satt vi på en lunchrestaurang och drack snaps och käkade danska smörrebröd, stora som fan! Efter den måltiden rullade vi igenom Köpenhamns gator och shoppade (fast jag köpte inget). Sen strosade vi omkring lite på egen hand, jag och en kollega gick ner till hamnen och såg lite på en utomhusteater, som vi inte fattade ett dyft av. xD

Och sedan träffades vi upp och åkte hem. ☺️

Soft Micke! 😄

Jag kom ju också precis hem efter resa me jobbet. Hade konferans vid havet Mån, Tis. Vi drack bärs i Jacuzzi, bastu, alldeles vid havskanten. Paddlade kajak, hade några möten, presentationer. Sjukt soft. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om någon i Längsta har bra självförtroende. CHAE och Pazo kanske.

EDITH: Memphan har det också, han vill ju ständigt ligga med mig.

😆

Ja, jag vill ju det. 😛 Jag har fått hyfsat bra senaste åren, blir något bättre för varje dag känner jag. Har alltid haft kasst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soft Micke! 😄

Jag kom ju också precis hem efter resa me jobbet. Hade konferans vid havet Mån, Tis. Vi drack bärs i Jacuzzi, bastu, alldeles vid havskanten. Paddlade kajak, hade några möten, presentationer. Sjukt soft. 😛

😄

😆

Ja, jag vill ju det. 😛 Jag har fått hyfsat bra senaste åren, blir något bättre för varje dag känner jag. Har alltid haft kasst.

Fått hyfsat med ligga? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va jobbig elbolags-försäljare som knackade på nyss. 😆

Först o främst en bratig stockholmtjej som tjötade så snabbt att jag knappt hörde vad hon sade. xD

Sen sade jag upprepade gånger att jag skulle vilja ha informationsblad att läsa för att återkomma. (För att bli av med henne)

Men hon ville inte ge sig utan fortsatte tjöta. Så jag säger "Inte för att vara jobbig men.."

"-Jo, det är du", säger hon rakt upp o ner. 😳 Och säger tack o går. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktat till vem?

Jag syftade på...

Det kan tänkas. Funderar på att köpa det här programmet.

scarbeefunk.jpg

vi kan ha funkjam över skype

Låter som det börjar bli dags för en ny längstalåt.

Den allmänna funklåten 2011 del 4

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va jobbig elbolags-försäljare som knackade på nyss. 😆

Först o främst en bratig stockholmtjej som tjötade så snabbt att jag knappt hörde vad hon sade. xD

Sen sade jag upprepade gånger att jag skulle vilja ha informationsblad att läsa för att återkomma. (För att bli av med henne)

Men hon ville inte ge sig utan fortsatte tjöta. Så jag säger "Inte för att vara jobbig men.."

"-Jo, det är du", säger hon rakt upp o ner. 😳 Och säger tack o går. xD

WTF! xD

Vad ni pratar mycket om sex.

Ligga?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...