CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Gunatt Längstah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Gnatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Gunatt Längstah sov gott 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 jaha, ska ni sova nu? gonatt då. själv blev jag ju tvungen att lyssna på deportees 😏... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Snart är det fredag. nu är det torsdag. sen kommer lördag. kul kul kul. jag ska köpa en boll. söndag kommer efter...åt. Va skaru med bollen till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Va skaru med bollen till? we're gonna have a ball. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 jaha, ska ni sova nu? gonatt då. själv blev jag ju tvungen att lyssna på deportees 😏... 🥰 Har lyssnat lite. Tyckte dom var sådär. Man kanske ska lyssna lite till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 grattis till 4444 förresten 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0SSY5dYBE0o Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 grattis till 4444 förresten 😄 SHIT! Tack! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 jaha, ska ni sova nu? gonatt då. själv blev jag ju tvungen att lyssna på deportees 😏... 🥰 Btw, spotify luras ju nu. Det är begränsat men de skyltar bara inte om det längre. Fick mig ju en favorit på Deportees-plattan och efter fem lyssningar så sa spottan ifrån. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Har ni tapetserat nån gång? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Btw, spotify luras ju nu. Det är begränsat men de skyltar bara inte om det längre. Fick mig ju en favorit på Deportees-plattan och efter fem lyssningar så sa spottan ifrån. xD ja, den där idiotprylen finns ju kvar, men 10h gäller väl inte längre, eller? eller? ELLER?! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Har ni tapetserat nån gång? 😳 Jo, fast jag kallar den hall och inte gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 ja, den där idiotprylen finns ju kvar, men 10h gäller väl inte längre, eller? eller? ELLER?! 😠 Näe precis, tänkte lägga till det. Var osäker på ifall det fanns något räkneverk för hur många gånger man lyssnat på en låt eller ej. Aja, just den skivan hade jag tänkt köpa ändå men va fan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Näe precis, tänkte lägga till det. Var osäker på ifall det fanns något räkneverk för hur många gånger man lyssnat på en låt eller ej. Aja, just den skivan hade jag tänkt köpa ändå men va fan... grymt störigt med gränser, som östtysken sa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jo, fast jag kallar den hall och inte gång. hallå inte en gång? Hallå hallå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jo, fast jag kallar den hall och inte gång. Jag borde frågat om ni har tapetserat nån hall. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Har ni tapetserat nån gång? 😳 Ja jag har tapetserat om fejset på en... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 jag har knappt ens limmat på en brud. än mindre på tapeter. när man varit utan brud ett tag, kan man förresten börja fundera på att ta peter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Bättre en hall i backen än en back i... eller nej vänta nu? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 jag har knappt ens limmat på en brud. än mindre på tapeter. när man varit utan brud ett tag, kan man förresten börja fundera på att ta peter. Jag skulle inte vilja ta peter för jag är inte lagd åt det hållet. 😳 Bättre en hall i backen än en back i... eller nej vänta nu? 😕 Hellre en fimp i krattan än kramp i... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag skulle inte vilja ta peter för jag är inte lagd åt det hållet. 😳 en applåd för att du kände dig tvungen att påpeka det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 en applåd för att du kände dig tvungen att påpeka det. Efter allt jag skämtat om här på forumet så tänkte att det kanske var på sin plats att poängtera det. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 galningar heda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts