Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

?

Var?

Mickey var tillbaka en stund med nytt nick, rubriken var typ "Öppet svarsbrev" fråm fd MikeygoesPro. Den han skällde mest på var nog mig, men det var flera än jag uppräknade som fick veta att de ingenting vet om ljud, orkade inte läsa allt ens om mig själv. Men ganska snart var tråden helt borta. Jag hann i alla fall hälsa honom välkommen tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, jag vet inte vad man ska skriva på såna där grejer. nån som är grym på reklam här?

Med parentesmeningen gör du ju reklam för andra (videofolk) och Pro Tools vet säkert många av de i målgruppen inte ens vad det är. Men rätt schysst flyer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mickey var tillbaka en stund med nytt nick, rubriken var typ "Öppet svarsbrev" fråm fd MikeygoesPro. Den han skällde mest på var nog mig, men det var flera än jag uppräknade som fick veta att de ingenting vet om ljud, orkade inte läsa allt ens om mig själv. Men ganska snart var tråden helt borta. Jag hann i alla fall hälsa honom välkommen tillbaka.

Han fick med nåt om att jag var en av det coola gardet eller nåt oxå. Det har jag aldrig hört förut. Tyckte det var en rätt kul tråd dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...