Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det snackas skit överallt.

Kan folk aldrig lära sig?

Det snackas en jävla massa skit i bandet jag spelar i oxå. Vuxna människor med livserfarenhet... jo tjena.. 😑

Skit är vad det är!

Snacka inte så mycket skit.

Postat

?

Var?

Mickey var tillbaka en stund med nytt nick, rubriken var typ "Öppet svarsbrev" fråm fd MikeygoesPro. Den han skällde mest på var nog mig, men det var flera än jag uppräknade som fick veta att de ingenting vet om ljud, orkade inte läsa allt ens om mig själv. Men ganska snart var tråden helt borta. Jag hann i alla fall hälsa honom välkommen tillbaka.

Postat

slängde ihop en flyer inför officiella invigningen av studion. sägs? (jag är värdelös på att skriva reklam dock)

StudioUnderjord_flyer.jpg

Ser skitbra ut. Lätt att omedelbart förstå vad det handlar om. Bra tycker jag.

Postat

Fan, jag vet inte vad man ska skriva på såna där grejer. nån som är grym på reklam här?

Med parentesmeningen gör du ju reklam för andra (videofolk) och Pro Tools vet säkert många av de i målgruppen inte ens vad det är. Men rätt schysst flyer!

Postat

Mickey var tillbaka en stund med nytt nick, rubriken var typ "Öppet svarsbrev" fråm fd MikeygoesPro. Den han skällde mest på var nog mig, men det var flera än jag uppräknade som fick veta att de ingenting vet om ljud, orkade inte läsa allt ens om mig själv. Men ganska snart var tråden helt borta. Jag hann i alla fall hälsa honom välkommen tillbaka.

Han fick med nåt om att jag var en av det coola gardet eller nåt oxå. Det har jag aldrig hört förut. Tyckte det var en rätt kul tråd dock.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.