Pico Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 (redigerat) Jag passerar Junsele varenda gång jag åker förbi. 😑 haha, är inte det fallet med precis varenda jävla plats här i världen? xD Ja inte specifikt Junsele då, menneh att man passerar det man åker förbi. 😛 Redigerat 26 augusti 2012 av Pico
Neosus Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 haha, är inte det fallet med precis varenda jävla plats här i världen? xD Ja inte specifikt Junsele då, menneh att man passerar det man åker förbi. 😛 Inte i mitt fall... Men jag kan inte förklara varför! 😆 (Kan va nått med att hjärnan stannar hemma..)
Neosus Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 ...eller jo fysiskt passerar man ju men vahettere... Kan vara så att man inte direkt lägger märke till Junsele. Det är typ ett hus... i skogen. Fast betydligt större än Åsele (dit jag åker när jag åker dit..) jag vet inte.. får klura lite på det där. ☺️
Fidden Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Senaste version av grafikkortsdrivrutin? WiFi? Delade IRQ:er? Inte senaste, men den av dell rekommenderade. ingen wifi igång. delade irq lär det väl vara, det kommer man väl inte ifrån.
Neosus Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 ...eller ja Åsele är ju större men det märks fan inte. 😆
Fidden Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 hmm, avaktiverade wifi-enheten helt och hållet, då halverades grundnivån i DPC latency checker. Det kan nog ha varit problemet ändå.
Fidden Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Jag ropar hej redan nu, det var wifi som var boven i dramat. Tack linus. Nu kommer förmodligen inloggningen gå mycket fortare också och utan den här 30-sekunders frysningen som jag dragits med sedan november 😄
Neosus Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Härligt Fidden! Kul när saker och ting löser sig (sa han som sket i vasken). 🙂
Fidden Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 inloggningsfrysningen får jag nog leva med, startade om och den var kvar. jaja.
Fidden Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Köp Mac! 😑 Nästa laptop blir en macbook pro. Oklart när det blir dock. Kanske nästa sommar.
Naymari Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 nu ska jag försöka få additive drums att låta dugligt. får se hur det går Ha en helt clean patch, välj dina favvtrummor. Joxa ut i ditt DAW till separata spår, fixa där. Så man får AD att funka bra imo 😑
Naymari Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 det är ganska intressant att jag får dropouts på min laptop när jag lyssnar på mp3 filer... DPC latency checker går i taket och så knastrar det till. ibland blir hela ljudet sprakigt i 10-talet sekunder efter peaken, låter lite som en dammig grammofonskiva. någonting är nog inte riktigt som det ska i den här burken. Jag får dropouts i mitt ljudkort ibland. Jag ska köpa nytt sen nånda 😑
SadamJR Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Vet nån om filmen kick-ass som går i femman ikväll är bra?
Fidden Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Vet nån om filmen kick-ass som går i femman ikväll är bra? Den är grymt bra faktiskt. trots att nicolas cage är med.
Neosus Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Neosus har blivt alldeles nipprig. Det är mitt efternamn! ☺️😄
Zakyath Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Ha en helt clean patch, välj dina favvtrummor. Joxa ut i ditt DAW till separata spår, fixa där. Så man får AD att funka bra imo 😑 joo, det är så jag gör. men vet inte hur man får de att låta ofjompiga!
SadamJR Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Ska väl se den där filmen då. Har märkt att jag blivit längstaskadad. Numera föredrar jag reklamkanalerna eftersom man skriva i längsta i pauserna.
Linus Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Installera en Defjomper! Provat att köra via send? Fjompigt uppblandat med defjomper låter mer jompigt.
Linus Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Nu ska ja fika... 😑 Har köpt 900g ostbågar. Lite mycket kanske.
Neosus Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 Har köpt 900g ostbågar. Lite mycket kanske. Då kan du spara till dagen efter oxå! ☺️
Neosus Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 (redigerat) Jag gör en Slej och lägger upp en kul historia.. Ägaren till en kinesrestaurang har precis gift sig. Och bruden är oskuld. Sanningen är den att han inte är så väldigt erfaren han heller. På bröllopsnatten kryper hon ner naken mellan lakanen medans hennes make klär av sig. Så kommer även han till sängen och lägger sig jämte sin nyblivna fru. "My dalling" säger han, "I know dis yo filst time and you velly, velly flighten. I plomise you, I give yo anyting you want, I do anyting, just anyting you want, you say. Whatchou want?" frågar han och försöker låta erfaren, vilket han hoppas skall imponera på hans jungfruliga brud. En eftertänksam tystnad följer och han väntar tålmodigt - och med spänning på hennes önskemål. Hon svarar slutligen lite blygt och osäkert: " I would like ........ nummbel 69 " Mer eftertänksam tystnad, denna gången från hans sida: " Do you want ....... biff with bloccoli? Redigerat 26 augusti 2012 av Neosus
Micke H Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 En politker har tydligen twittrat ordet "klappturk" och blev därmed avstängd från partiets Twitter-konto. Jag tycker bara att ha använt ordet "LOL" var tillräckligt med anledning att stänga av honom.
Recommended Posts