Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, jo, men han hade ju långt hår och fitthår på hakspetsen, så jag tänkte att det var nog du 😛

Well duh! xD Som sagt, bakis...

(Fitthår? xD )

Postat (redigerat)

(Fitthår? xD )

nån nilecity-grej tror jag, säkert från expressen fredag prylen. det tyckte jag tydligen var roligt precis när jag vaknat xD

Redigerat av Fidden
Postat

detta ryggkrånglet dyker bara upp på helgerna. eller typ varannan.

hade jag beskrivit det på engelska, hade det låtit som om hade jag delad vårdnad om nån ungjävel.

(this pain in the back returns every other weekend)

Postat

detta ryggkrånglet dyker bara upp på helgerna. eller typ varannan.

hade jag beskrivit det på engelska, hade det låtit som om hade jag delad vårdnad om nån ungjävel.

(this pain in the back returns every other weekend)

Du skulle ha ett gäng citodon

Postat (redigerat)

Igår var jag på en riktigt underground klubb. xD

Alla klädde sig Gothic style och det spelades psy-trance/Hardstyle med live-sångare som growlade. Fett röjj! 😆

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Stället hette något så oskyldigt som Jazzhuset så man blev lite förvånad när man kom dit. xD

Fast efter en stund kom jag på att jag varit där med DrLoop en gång för några år sedan. 😮😄 Fast då hette klubben Basic tror jag.

Redigerat av Memphis
Postat

Och skapar en del nya.

Jo, om man sysslar med sånt varje dag. Annars sliter det varken ut kropp eller sinne.

Typ sånna här sköna filurer.

02c0704fd291c07229c46f30bfcfe1e2.jpg

Gothstilen började banne mej spåra för över tjugo år sen. När det var cowboyhattar och svarta rockar som gällde var det stiligare

Postat

Galet regn. Har gått runt lite på kattvindarna och försäkrat mig om att det inte regnar in någonstans. Det gjorde det inte.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.