Neosus Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Jaghar mönstrat i Boden samt förlorat några kronor i poker.. 😑
Neosus Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Kan inte sluta garva åt det här. Eller hur? De va banne mej bra gjort... 😄
Naymari Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 använt anmälknappen för första gången. Vafan händer med detta forumet?!
SadamJR Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 använt anmälknappen för första gången. Vafan händer med detta forumet?! Det där va knepigt. Hade, som jag tyckte, en kul idé till en valletråd. Nu vet jag inte. Vore bra om fler anmäler det här svinet.
Overkill Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Jaghar mönstrat i Boden samt förlorat några kronor i poker.. 😑 Ska du bli militär?
Pico Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Ska du bli militär? Har mönstrat behöver ju inte nödvändigtvis betyda "har mönstrat någon gång det senaste året", köttskalle.
Overkill Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Har mönstrat behöver ju inte nödvändigtvis betyda "har mönstrat någon gång det senaste året", köttskalle. Jaha, jag missade att slej hade varit där. Tack för det, saftskalle.
SadamJR Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Är det nån mer här än jag som har gjort lumpen? Ni gör ett rätt vekt intryck.
Naymari Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Är det nån mer här än jag som har gjort lumpen? Ni gör ett rätt vekt intryck. Funderar på om jag ska.
Pico Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Är det nån mer här än jag som har gjort lumpen? Ni gör ett rätt vekt intryck. Rätt vekt att vika ned sig för staten. Jag gav staten fingret och sa "Dra åt helvete, ditt svin!"
Overkill Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Är det nån mer här än jag som har gjort lumpen? Ni gör ett rätt vekt intryck. Tuffing.
SadamJR Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Rätt vekt att vika ned sig för staten. Jag gav staten fingret och sa "Dra åt helvete, ditt svin!" På min tid fanns det fortfarande en möjlighet att sojetunionen med sina spetznastrupper kunde knalla in. Jag, som vaktsoldat, hade stått i första ledet. Snacka inte så mycket skit.
Naymari Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Finns möjligheten? Jag har ingen astma eller sjukdom/skada. Ända är väl att fysiken inte är riktigt där kanske. Såvida jag inte får jobb eller kan plugga vidare så 😑
Frekvensspektrumanalysator Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 använt anmälknappen för första gången. Vafan händer med detta forumet?! vad har jag missat nu?
SadamJR Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 vad har jag missat nu? Tråden tyx redan va borta.
Naymari Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 vad har jag missat nu? någon nykomling gjorde en "till Valle" tråd med olämplig länk.
Pico Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 På min tid fanns det fortfarande en möjlighet att sojetunionen med sina spetznastrupper kunde knalla in. Jag, som vaktsoldat, hade stått i första ledet. Snacka inte så mycket skit. Skitsnack är att säga att de som inte gjort lumpen är veka. Bend over, farfar.
Overkill Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Gjorde du lumpen under Chrusjtjovs tid, Sadam?
SadamJR Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Rätt vekt att vika ned sig för staten. Jag gav staten fingret och sa "Dra åt helvete, ditt svin!" Skitsnack är att säga att de som inte gjort lumpen är veka. Bend over, farfar. Om du hade möjlighet att göra lumpen och inte gjorde det gav du inte fingret mot staten, utan mot folket, som jag ser det. Sedan finns det det naturligtvis dom som betalar ett högt pris eftersom dom av principiella skäl inte gör militärtjänstgöring och hamnar i fängelse. Var du en av dom? Bend over farfar? Det lär inte bli aktuellt eftersom jag efter min militära närstridsutbildning gör vad jag vill med dej. Bend over snorunge.
SadamJR Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Gjorde du lumpen under Chrusjtjovs tid, Sadam? Nä, men under Leonid Brezjnev. Alltså under det kalla kriget. Detta kan naturligtvis va svårt för många ungdomar att förstå, men min generation växte upp under hotet av ett kärnvapenkrig.
Pico Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Om du hade möjlighet att göra lumpen och inte gjorde det gav du inte fingret mot staten, utan mot folket, som jag ser det. Sedan finns det det naturligtvis dom som betalar ett högt pris eftersom dom av principiella skäl inte gör militärtjänstgöring och hamnar i fängelse. Var du en av dom? Bend over farfar? Det lär inte bli aktuellt eftersom jag efter min militära närstridsutbildning gör vad jag vill med dej. Bend over snorunge. Eller så skrev jag bara något och du tog det på blodigt allvar. För i helvete, slappna av.
SadamJR Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Eller så skrev jag bara något och du tog det på blodigt allvar. För i helvete, slappna av. En del saker är allvarliga. Även här i längsta. Inga problem dock.
Overkill Postat 25 augusti 2012 Postat 25 augusti 2012 Nä, men under Leonid Brezjnev. Alltså under det kalla kriget. Detta kan naturligtvis va svårt för många ungdomar att förstå, men min generation växte upp under hotet av ett kärnvapenkrig. Och vi har inte gjort det, därför blir vår utgångspunkt annorlunda. Dessutom så känns ett gäng med värnpliktiga ganska fruktlöst i ett kärnvapenkrig.
Recommended Posts