Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Har numera sista delen av denna som SMS-signal. xD Nu sitter jag och väntar på att få ett SMS. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😆 OK, jag SMS:ar väl dig daaah, Micke...bara du slutar att tjata 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😆 OK, jag SMS:ar väl dig daaah, Micke...bara du slutar att tjata 😄 ÄNTLIGEN! Hur svårt ska det vara att take a hint? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 ÄNTLIGEN! Hur svårt ska det vara att take a hint? 😠 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Har messat typ alla jag känner nu. Och jag börjar fnittra som en skolflicka varje gång jag får svar. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Har messat typ alla jag känner nu. Och jag börjar fnittra som en skolflicka varje gång jag får svar. 😄 Vänta bara tills du får en WT-aktig "styrkekram" SMS:ad till dig 😄 * * * Jag messade min kompis förut och nu är pratbubblorna babyblå 😮 Nya OS:et till ajjFånen är verkligen...spännande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Vad menade Dingbats med att det är han som bestämmer? (alltså ang. Längsta?) 😳 Han hade ju första inlägget i del 4 av Längsta 2011 - alltså kan han ändra rubriken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Den svarta katten var en av mina favoritnoveller en gång i världen. Undrar om dom har sällsamma historier på biblioteket. Den titeln känner jag igen, så ja förmodligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Vänta bara tills du får en WT-aktig "styrkekram" SMS:ad till dig 😄 * * * Jag messade min kompis förut och nu är pratbubblorna babyblå 😮 Nya OS:et till ajjFånen är verkligen...spännande. Dom är blåa när iMessage används. Tippar på att polarn i fråga också har senaste iOS5 med andra ord? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Kollar ni fotbollen??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Dom är blåa när iMessage används. Tippar på att polarn i fråga också har senaste iOS5 med andra ord? Jo det har han säkert. Jag visste inte ens om att iMessage hade installerats. Dessutom ska MobileMe avskaffas och håller på att ersättas med iCloud. iRobot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Kollar ni fotbollen??? Näe inte det. Funtar på en kvällsfika! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jo det har han säkert. Jag visste inte ens om att iMessage hade installerats. Dessutom ska MobileMe avskaffas och håller på att ersättas med iCloud. iRobot iMessage gör egentligen ingen som helst skillnad, annat än att det med vissa utvalda ska bli mer som en chatt snarare än SMS. Jag upplever det dock inte så. MobileMe håller inte bara på att ersättas, det är gone. Finito. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Kollar ni fotbollen??? Nä. Blir bara förbannad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 iMessage gör egentligen ingen som helst skillnad, annat än att det med vissa utvalda ska bli mer som en chatt snarare än SMS. Jag upplever det dock inte så. MobileMe håller inte bara på att ersättas, det är gone. Finito. ☺️ Undrar hurdan jag skulle bli om jag oxå levde genom min telefån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag lever inte genom min iFåne. Jag lever genom MSN, Facebook, Helgon också. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Imorn är det Helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Imorn är det Helgen. Tänker du bli full? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Fan vad skönt det ska bli med iHelg. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag är riktigt jävla kissnödig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag är riktigt jävla kissnödig Jag föredrar att vara skitnödig istället för kissnödig om jag får välja. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Tänker du bli full? Kanske, kanske inte. Därom tvista de lärde. 😑 Jag är riktigt jävla kissnödig Slå en drill da! 😮 Fan vad skönt det ska bli med iHelg. ☺️ Allt börjar på i nu vah. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Satte lite beasås på mackan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Allt börjar på i nu vah. ☺️ iJa, iDet iVerkar iSå. iiiiiiiiii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Nu har jag varit och kissat! Borstade tänderna också! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag har tapetserat åt en kompis idag. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 iJa, iDet iVerkar iSå. iiiiiiiiii iNej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Snart är det fredag. nu är det torsdag. sen kommer lördag. kul kul kul. jag ska köpa en boll. söndag kommer efter...åt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts