Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Har messat typ alla jag känner nu. Och jag börjar fnittra som en skolflicka varje gång jag får svar. 😄

Vänta bara tills du får en WT-aktig "styrkekram" SMS:ad till dig 😄

* * *

Jag messade min kompis förut och nu är pratbubblorna babyblå 😮 Nya OS:et till ajjFånen är verkligen...spännande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta bara tills du får en WT-aktig "styrkekram" SMS:ad till dig 😄

* * *

Jag messade min kompis förut och nu är pratbubblorna babyblå 😮 Nya OS:et till ajjFånen är verkligen...spännande.

Dom är blåa när iMessage används. Tippar på att polarn i fråga också har senaste iOS5 med andra ord?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom är blåa när iMessage används. Tippar på att polarn i fråga också har senaste iOS5 med andra ord?

Jo det har han säkert. Jag visste inte ens om att iMessage hade installerats. Dessutom ska MobileMe avskaffas och håller på att ersättas med iCloud.

iRobot

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det har han säkert. Jag visste inte ens om att iMessage hade installerats. Dessutom ska MobileMe avskaffas och håller på att ersättas med iCloud.

iRobot

iMessage gör egentligen ingen som helst skillnad, annat än att det med vissa utvalda ska bli mer som en chatt snarare än SMS. Jag upplever det dock inte så.

MobileMe håller inte bara på att ersättas, det är gone. Finito. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

iMessage gör egentligen ingen som helst skillnad, annat än att det med vissa utvalda ska bli mer som en chatt snarare än SMS. Jag upplever det dock inte så.

MobileMe håller inte bara på att ersättas, det är gone. Finito. ☺️

Undrar hurdan jag skulle bli om jag oxå levde genom min telefån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag är riktigt jävla kissnödig

Jag föredrar att vara skitnödig istället för kissnödig om jag får välja. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...