Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

I praktiken livstid för breivik.

Sa de "21 år" eller? För sa de inte även "10 år" också?

Eller vad vad det jag hörde fel på? 😕

Alla tiders bästa pagetopper?

🙂

Redigerat av CHAE
Postat

Någon som kan nån sajt där man kan mata in toner i ett ackord och få reda på vad det heter? Har ett som är B E G A. Är ju ett B/Em (antar jag) med ett A också. Vilket (i princip) då blir B/Em+Esus4, men det borde ju finnas nått najs namn för det?

Postat

Antagligen därför jag inte vann. Jag förstår inte. Jag som är så himla duktig. 😱

Kanske för att du inte använde STEMS... 😕

Postat (redigerat)

när det är nåt i basen så skriver man det efter /. tex Em/G= Emoll med G i basen.

// der kleine besserwisser

Aaah! Där ser man, tack för det.

Vill inte kasta bensin på elden, men såg den bilden och fick mastringsassociationer direkt...

Redigerat av Overkill
Postat

vilket ord: masterera 😄. tänker på masturbera.

Det är väl ungefär samma sak. Något man vet att alla gör, men man bryr sig inte så mycket om det i vardagen.

Postat

Har ett läkarbesök på måndag. Mejlade dom för typ en, två eller tre veckor sen och sa att jag måste avboka det för jag kan inte då. Mejlade för några timmar sen igen för att få en bekräftelse på att det är avbokat. Inget svar än. 😕

Postat

Exakt så! Tack. Em sus4 säger den. Men det är ju B i basen så borde väl bli B/Emsus4, så då var jag på rätt spår.

Du ska passa dej för såna ackord.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.