Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Precis blivit anlitad till att spela in ett lokalt Jazzband-_-

Kommer verkligen ha fullt upp ett tag framöver nu! 🙂 en platta med eget som musikprojekt, projektarbetet som jag tror jag ska dra igång ett seriöst band och göra en platta till. Sen starta UF företag som jag ska baka in de 3 projekten i hade jag tänkt. Sen har man ju resten av skolan också. Sen träning.

Hard work work! Nu har jag iaf en bra ursäkt för att inte hänga med polarna på något jag inte vill 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Plankstek e GÖTT!! 🥰

Precis blivit anlitad till att spela in ett lokalt Jazzband-_-

Kommer verkligen ha fullt upp ett tag framöver nu! 🙂 en platta med eget som musikprojekt, projektarbetet som jag tror jag ska dra igång ett seriöst band och göra en platta till. Sen starta UF företag som jag ska baka in de 3 projekten i hade jag tänkt. Sen har man ju resten av skolan också. Sen träning.

Hard work work! Nu har jag iaf en bra ursäkt för att inte hänga med polarna på något jag inte vill 😄

Det låter bra det! 😄☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis blivit anlitad till att spela in ett lokalt Jazzband-_-

Kommer verkligen ha fullt upp ett tag framöver nu! en platta med eget som musikprojekt, projektarbetet som jag tror jag ska dra igång ett seriöst band och göra en platta till. Sen starta UF företag som jag ska baka in de 3 projekten i hade jag tänkt. Sen har man ju resten av skolan också. Sen träning.

Hard work work! Nu har jag iaf en bra ursäkt för att inte hänga med polarna på något jag inte vill

Dä ä så dä ska va, Nay! Krattis som fän! 😄

Så nu får du frakta farligt gods?

[...]

Längstah? 😕😛

Ja, helt grymt. Nu har jag C-kort o Ykb. I morr har jag prov på sprängämnen, kanske får jag sånt fraktarnort oxå.

Nilsson och spärngämnen låter sinte som en helt och hållet vettig kombo... 😱😄

Grattis tho 🙂

PÅ lödda blir det mini-konsert. Blir typ 7 låtar å eventuellt extranummer. Beror på hur många som e kvar....

Såatte..

Bra; vi tar Civicen och bränner upp. Sedna stage dive:ar vi och får fika i pausen. Deal? 😄

Kul GRahn, kommer det att finnas möjlighet att se denna estetiska fest på typ Tuben eller höra den via en ljudupptagning rentav? 😮😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Har arrat och mixat om den där låten jag postade för ett tag sedan med tjutig gitarr och ohörbar sång. Nu utan tjut, bättre mix och sång som man kan höra (men man får leva med läspandet).

https://dl.dropbox.com/u/1553236/jahaja_ommix.mp3

😎

Måste bara komma på fler delar till låten... Men det blir ju svårare och svårare ju mer man sitter med den här versionen för då "etableras" ju formen så att säga hos en själv. Men men. Löser sig nog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...