Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Nu har jag klarat ut Batman: Arkham Asylum på Hard plus hittat och klarat alla Riddler Challenges. Känns bra. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Nu har jag klarat ut Batman: Arkham Asylum på Hard plus hittat och klarat alla Riddler Challenges. Känns bra. ☺️ Hur gick det Caldwell Imaterialists och Fork Eating Battlers? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 What? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 ...och från Arkham Asylum är inte steget långt till H P Lovecraft 🙂 debatt: har du börjat tröska igenom den där novellsamlingen av HPL än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Tycker att forumet segar som fan 😮 Vad tycker ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Eller förresten, det va inget 😑 Fika på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 ImmEffEff-Metal Lovers 1-4 nu. Fy fan va yschlitt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Tycker att forumet segar som fan 😮 Vad tycker ni? Jag tycker du segar som fan! xD 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag tycker du segar som fan! xD 😛 DIN MAMMA OCKSÅ 😮😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 (redigerat) What? Jag bara kontrade med något lika ofattbart! ********** P.s. Har inte tittat i HP Lovecraft ännu. Har däremot snart läst Claes Carlsson, Lång fin blond. Läst halva Einar Aksestad. Påbörjat Stephen King (där jag läser om en död som är medveten) och Edgar Allan Poe (där jag läst Svarta katten). Anton Tjechovs Jägaren har jag påbörjat också. Utan tvekan har Anton Tjechov och Stephen King tilltalande sidor. Redigerat 20 oktober 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Stephen King har f.ö. samma syn på författarskap som mig, vilket framgick av förordet. Edgar Allan Poes Svarta katten var lite uppstyltat hattigt skriven. Jag tror dock att översättningen kan ha spelat in. Ok dock. Han murade in kattfan i väggen ovanpå kärringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 TJA PICO! WHAT'S UP, DAAAAAAAWG? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 (redigerat) Stephen King har f.ö. samma syn på författarskap som mig, vilket framgick av förordet. Edgar Allan Poes Svarta katten var lite uppstyltat hattigt skriven. Jag tror dock att översättningen kan ha spelat in. Ok dock. Han murade in kattfan i väggen ovanpå kärringen. ...och så blir huvudpersonen så jefla kaxig när poliserna kommer! "Nämensåatteeeeeh. Prima murbruk det här asså. Körde ju Pinkerton's och en fyra-nolla som murslev såatteeeeh" 😆 (Innefrån väggen) - Mjau 😳 Poliserna: - WTF??!!! 😮 Säg till när du dragit igenom en HPL-novell, okej. Är nyfiken på vad du tycker 🙂 Redigerat 20 oktober 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag har kaffe kvar ifall nån vill ha 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Vad menade Dingbats med att det är han som bestämmer? (alltså ang. Längsta?) 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Norrländsk kavaj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag bara kontrade med något lika ofattbart! ********** P.s. Har inte tittat i HP Lovecraft ännu. Har däremot snart läst Claes Carlsson, Lång fin blond. Läst halva Einar Aksestad. Påbörjat Stephen King (där jag läser om en död som är medveten) och Edgar Allan Poe (där jag läst Svarta katten). Anton Tjechovs Jägaren har jag påbörjat också. Utan tvekan har Anton Tjechov och Stephen King tilltalande sidor. Den svarta katten var en av mina favoritnoveller en gång i världen. Undrar om dom har sällsamma historier på biblioteket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 TJA PICO! WHAT'S UP, DAAAAAAAWG? 😄 Ahoy dude. Här lyssnas på Deportees nyaste, gillar. Jag har dock snart surfat slut på internet och jag hatar när det händer. Hörde något rykte om att det kommer nån content-patch till internet snart dock. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Vad menade Dingbats med att det är han som bestämmer? (alltså ang. Längsta?) 😳 Vad syftar du på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Ahoy dude. Här lyssnas på Deportees nyaste, gillar. Jag har dock snart surfat slut på internet och jag hatar när det händer. Hörde något rykte om att det kommer nån content-patch till internet snart dock. xD Ah, Internet verkar ha lite buggar här och där. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 (redigerat) Vad syftar du på? Här Och så har jag noterat att sub-rubriken förändrades 😳 Redigerat 20 oktober 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Här Och så har jag noterat att sub-rubriken förändrades 😳 Var väl det han bestämde då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Var väl det han bestämde då. Men blir man automatiskt mod/adm (?) om man gör första inlägget efter trådkapning? Förvirringen är total 🤪😳😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Men blir man automatiskt mod/adm (?) om man gör första inlägget efter trådkapning? Förvirringen är total 🤪😳😕 Njae men "ägare" av tråden. Sen hur länge man kan redigera både inlägg och trådnamn vet jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Njae men "ägare" av tråden. Sen hur länge man kan redigera både inlägg och trådnamn vet jag inte. ah jag förstår 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Inlägg nummer 4444 skulle sitta fint innan läggdax. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts