Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det var ju ett jävla projekt att trigga om trummor. "Hämta" triggen i reaper, skicka den till redrum i reason, skicka tillbaka den. Men nu kan jag det. Såhär lät Frekvensspektrumanalysators spår då.

Postat

Ja jag såg det. Nu fick jag anledning att lära mig om att trigga trummor i reason från reaper via rewire med så det var najs. Letade efter studios mixning & inspelning idag med men den fanns inte.

Är du fortfarande på departementet?

Postat

Om allt går som jag vill så har jag väl åtta år kvar.

aintnobodygottime.gif
Postat

Det var ju ett jävla projekt att trigga om trummor. "Hämta" triggen i reaper, skicka den till redrum i reason, skicka tillbaka den. Men nu kan jag det. Såhär lät Frekvensspektrumanalysators spår då.

Feet kagge! Men virveln blev lite liten i förhållande. Och pukorna.

Postat

För att sluta cirkeln helt och hållet så tror jag faktiskt det var FSA som tipsade om trumsamplingarna kom jag på. Ska kika på det där. Lite trött i öronen efter att ha suttit och pillat med andra projekt hela dagen.

Postat

Om allt går som jag vill så har jag väl åtta år kvar.

Vad innebär det? Åtta års statistikstudier verkar va att ta i.Men det går säkert bra, du verkar ju va en relativt kapabel ung man. Apropå ingenting, har du hört av dingbats? Kom han hem som han skulle eller irrar han fortfarande runt balkan?

Postat (redigerat)

Vad innebär det? Åtta års statistikstudier verkar va att ta i.Men det går säkert bra, du verkar ju va en relativt kapabel ung man. Apropå ingenting, har du hört av dingbats? Kom han hem som han skulle eller irrar han fortfarande runt balkan?

Jag har ju pluggat i tre år så det blir elva totalt. Först är det nu två års master, sedan hoppas jag även på ett år utomlands och fem år på forskarutbildningen. Dingis kom hem som han skulle ja.

Redigerat av Overkill
Postat

Jag har ju pluggat i tre år så det blir elva totalt. Först är det nu två års master, sedan hoppas jag även på ett år utomlands och fem år på forskarutbildningen. Dingis kom hem som han skulle ja.

Menar du att du tänker doktorera?

Postat

Varje gång jag vill ha lite motivation så lyssnar jag på den här:

ÅH herre gud! 😱

av nån underlig anledning blev jag sugen på kaffe å muffins 😳

Det tycker jag gott att du kan!

Fika alltså! ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.