Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ja jag såg det. Nu fick jag anledning att lära mig om att trigga trummor i reason från reaper via rewire med så det var najs. Letade efter studios mixning & inspelning idag med men den fanns inte.

Är du fortfarande på departementet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om allt går som jag vill så har jag väl åtta år kvar.

Vad innebär det? Åtta års statistikstudier verkar va att ta i.Men det går säkert bra, du verkar ju va en relativt kapabel ung man. Apropå ingenting, har du hört av dingbats? Kom han hem som han skulle eller irrar han fortfarande runt balkan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad innebär det? Åtta års statistikstudier verkar va att ta i.Men det går säkert bra, du verkar ju va en relativt kapabel ung man. Apropå ingenting, har du hört av dingbats? Kom han hem som han skulle eller irrar han fortfarande runt balkan?

Jag har ju pluggat i tre år så det blir elva totalt. Först är det nu två års master, sedan hoppas jag även på ett år utomlands och fem år på forskarutbildningen. Dingis kom hem som han skulle ja.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju pluggat i tre år så det blir elva totalt. Först är det nu två års master, sedan hoppas jag även på ett år utomlands och fem år på forskarutbildningen. Dingis kom hem som han skulle ja.

Menar du att du tänker doktorera?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...