Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

ja. resten är ungefär lika spännande. funderar på att skita i det, men då får jag ju inte betalt. Dom vill att det ska låta som Hellacopters, jag har förklarat att det kan bli rätt svårt 😊

Känner att du kommer få ligga i om det ska låta hellacopters av detdär. om ens då! 😆

Jikes, Hang in there! pengar är aldrig fel. Hoppas på att de inte vet vad de ska lyssna efter

Link to comment
Dela på andra sajter

2 - Eller... Slänga ihop det som finns till en ganska kackig mix och säga åt dom att göra om göra rätt nästa gång.

Har de redan betalat? Go for it.

Om de inte redan betalt kan ju finnas viss risk att de skiter i det om de inte är nöjda. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

@FSA: nä, det där lät faktiskt inget vidare 🙁

@Nay; precis, ryktet tar ju strük men å andra sidan; ror FSA hem den här mixen medelst awesomeness så kan det ju också vara någonting bra eller hur? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner att jag har två val.

1 - Fejka så mycket det går. Fram med trigger, amplitube och co...

2 - Eller... Slänga ihop det som finns till en ganska kackig mix och säga åt dom att göra om göra rätt nästa gång.

Jag tycker det låter som att dom har placerat OH-mickarna rakt ovanför hihat och ride. Du skulle kunna testa att behandla dom som närmickar istället för OH. Komplettera med rum genom att trigga ambienta samplingar på bastrumman, virvel och pukor.

Det vill säga, jag röstar för alternativ ett.

Om du känner för det. Lägg upp separata trumfiler på en vers och refräng. Kanske längsta kan ge dig idéer att jobba vidare på. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...