Naymari Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Har någon förslag på något som är bättre än dropbox?
Micke H Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Har någon förslag på något som är bättre än dropbox? Vad är det för fel på Dropbox? Annars har Google sin Google Drive som är typ samma sak. Och gratis.
Frekvensspektrumanalysator Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Beklagar sorgen. 😏 Kan du inte lägga upp ett kort exempel på hur det låter? Jodå: Your browser does not support the HTML5 audio tag
slejnard Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 trummisen slår inte så hårt va. annars låtere rätt hyfsat i laptopen. 😑
Frekvensspektrumanalysator Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 (redigerat) Ja, eller hur. Låter konstigt alltså. Och nej, han spelar hårt på fel grejor. Sen hamnar kaggen till höger om man vill panna ut och få lite rum på det hela 🙁 Redigerat 21 augusti 2012 av Frekvensspektrumanalysator
slejnard Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 nu ska jag ansa skägget å tvaga gammelkroppen. 😑
Naymari Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Vad är det för fel på Dropbox? Annars har Google sin Google Drive som är typ samma sak. Och gratis. Så jefla segt. Det funkar inte att länka alltid, osv. Jodå: Your browser does not support the HTML5 audio tag Åh herregud 😱 Cymbalerna låter ju som kastrull lock desutom! 😆 Men det är bara överhäng va?
Neosus Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 (redigerat) nu ska jag ansa skägget å tvaga gammelkroppen. 😑 Trigga kaggen och virveln Nämen helsike. Jag citerade fel... 😱 Redigerat 21 augusti 2012 av Neosus
Frekvensspektrumanalysator Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Åh herregud 😱 ja. resten är ungefär lika spännande. funderar på att skita i det, men då får jag ju inte betalt. Dom vill att det ska låta som Hellacopters, jag har förklarat att det kan bli rätt svårt 😊
Frekvensspektrumanalysator Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 jag var skitpepp innan dom skickade filerna. "Svensk" garagerock från Sao Paolo liksom, vem skulle säga nej 😲
Naymari Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 ja. resten är ungefär lika spännande. funderar på att skita i det, men då får jag ju inte betalt. Dom vill att det ska låta som Hellacopters, jag har förklarat att det kan bli rätt svårt 😊 Känner att du kommer få ligga i om det ska låta hellacopters av detdär. om ens då! 😆 Jikes, Hang in there! pengar är aldrig fel. Hoppas på att de inte vet vad de ska lyssna efter
Neosus Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Jag skulle göra det bästa av det som går att göra och sedan lägga på "fyfan va jävla bra det blev"-smilet. Då tror dom att det är bra. 😆😄
Neosus Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 ...fast då behöver du iofs åka iväg till Sao Paolo och smila.. 😳
joachime Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Av reaktionerna att döma förbereder jag mig på det värsta. Ska lyssna när jag kommer hem. Brb...
Neosus Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Av reaktionerna att döma förbereder jag mig på det värsta. Ska lyssna när jag kommer hem. Brb... Nä så farligt är det inte! 😑
Frekvensspektrumanalysator Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Jag känner att jag har två val. 1 - Fejka så mycket det går. Fram med trigger, amplitube och co... 2 - Eller... Slänga ihop det som finns till en ganska kackig mix och säga åt dom att göra om göra rätt nästa gång.
slejnard Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Trigga kaggen och virveln Nämen helsike. Jag citerade fel... 😱 😄 nu e ja triggad! 😑
slejnard Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 hahaha jag fick inlägget med stort I! herrå...ska iväg.
Naymari Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 2 - Eller... Slänga ihop det som finns till en ganska kackig mix och säga åt dom att göra om göra rätt nästa gång. Har de redan betalat? Go for it. Om de inte redan betalt kan ju finnas viss risk att de skiter i det om de inte är nöjda. 😱
Frekvensspektrumanalysator Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Har de redan betalat? Go for it. Om de inte redan betalt kan ju finnas viss risk att de skiter i det om de inte är nöjda. 😱 Jag har skickat en snabbmix och dom är asnöjda, det är mer att jag inte vill att folk ska se att det är min studio som har gjort det.
Naymari Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Jag har skickat en snabbmix och dom är asnöjda, det är mer att jag inte vill att folk ska se att det är min studio som har gjort det. Nej det är klart. Man vill ju bygga sig ett rykte!
Frekvensspektrumanalysator Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Nej det är klart. Man vill ju bygga sig ett rykte! Ja. Som sagts tusen gånger förr, man blir inte bättre än banden man jobbar med.
Naymari Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Ja. Som sagts tusen gånger förr, man blir inte bättre än banden man jobbar med. Och banden är inte bättre än sin senaste platta 😱
CHAE Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 @FSA: nä, det där lät faktiskt inget vidare 🙁 @Nay; precis, ryktet tar ju strük men å andra sidan; ror FSA hem den här mixen medelst awesomeness så kan det ju också vara någonting bra eller hur? 😕
joachime Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Jag känner att jag har två val. 1 - Fejka så mycket det går. Fram med trigger, amplitube och co... 2 - Eller... Slänga ihop det som finns till en ganska kackig mix och säga åt dom att göra om göra rätt nästa gång. Jag tycker det låter som att dom har placerat OH-mickarna rakt ovanför hihat och ride. Du skulle kunna testa att behandla dom som närmickar istället för OH. Komplettera med rum genom att trigga ambienta samplingar på bastrumman, virvel och pukor. Det vill säga, jag röstar för alternativ ett. Om du känner för det. Lägg upp separata trumfiler på en vers och refräng. Kanske längsta kan ge dig idéer att jobba vidare på. 🙂
Recommended Posts