debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 (redigerat) Nu har jag postat på debatts bild. Btw; vad menade killis med att längstah har "blivit värre än ujuj-tråden 😲 Overkill skämdes för att vistas i Längstatråden eftersom Analogfreak tog upp frågan om tuttstorlekar. Dessutom nämndes könshår och en viss CHAE skrev att porträttbilder inte var tillåtna om man ville duplicera sina tagna kort för att framställa väggtapeter, när Analogfreak ställde sig frågan om hur rövhål skulle te sig på väggarna. [edith: varför skriver jag alltid ä istället för ö?] Redigerat 20 oktober 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Det där är äckligt. Det var ett skämt för att lätta upp stämningen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Overkill skämdes för att vistas i Längstatråden eftersom Analogfreak tog upp frågan om tuttstorlekar. Dessutom nämndes könshår och en viss CHAE skrev att porträttbilder inte var tillåtna om man ville duplicera sina tagna kort för att framställa väggtapeter, när Analogfreak ställde sig frågan om hur rövhål skulle te sig på väggarna. [edith: varför skriver jag alltid ä istället för ö?] Ah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Overkill skämdes för att vistas i Längstatråden eftersom Analogfreak tog upp frågan om tuttstorlekar. Dessutom nämndes könshår och en viss CHAE skrev att porträttbilder inte var tillåtna om man ville duplicera sina tagna kort för att framställa väggtapeter, när Analogfreak ställde sig frågan om hur rövhål skulle te sig på väggarna. [edith: varför skriver jag alltid ä istället för ö?] haha 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jag har för bra minne för mitt eget bästa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 (redigerat) Jag har för bra minne för mitt eget bästa... 😄 Du har råkoll och trivs med det! Det blir alltså du som får skriva längstah-memoarerna 😱 edith 😱 Redigerat 20 oktober 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Nu har jag kontrat i Bildassociationstråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 jag också 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Det är Malmö FF-Metalist nu strax, kl 19 på nån tittbar kanal. Tittbar? 😳 Dessutom, Sverige-Slovenien 19.15. Också den på en kanal man nog kan se, om man har tv med det vanliga utbudet. Undrar vilka Valle håller på. TV10, TV11 och TV4 Sport. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Det är Malmö FF-Metalist nu strax, kl 19 på nån tittbar kanal. Tittbar? 😳 Dessutom, Sverige-Slovenien 19.15. Också den på en kanal man nog kan se, om man har tv med det vanliga utbudet. Undrar vilka Valle håller på. TV10, TV11 och TV4 Sport. va GOTT!! 😮 Immiffiff tror jag 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Det är Malmö FF-Metalist nu strax, kl 19 på nån tuttbar kanal. Tuttbar? 😳 Tuttbar? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Malmö ger väl 3.60 hemma i odds. Metalist var från början favorit att vinna hela gruppen! Tror de ger 1.70 för bortaseger. Bildass!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Tuttbar? 😳 Titbar... ****** Bar/Restaurang här i Gbg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 jaha ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Heijh Greijhn 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Hellu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Bildass!! 😳 Back at ya! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 CCCP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 jag veeet... det är i nuläget ett genomgående rysk tema. Kan du inte bryta det på det något skönt sätt? F ö känns det skumt att växt upp och sett det där på TV var och varannan dag 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Funderar på om jag ska ta en några bilder i studion nu när det är så mysigt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 (redigerat) Funderar på om jag ska ta en några bilder i studion nu när det är så mysigt där. Gör det och så lägger du. 🥰 ..lägger upp alltså. 😱 :ph34r: Redigerat 20 oktober 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 promenad nu 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 promenad nu 😮 lemonad sen 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Fulham fick en man utvisad. Skit oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Fulham? Spelar du nu? Först Oskarshamn och nu detta med Fulham... Jag säger då det... MFF-Metalist 1-1 nu. Jag missade Ukrainarnas mål. TT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 himma igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Nu blir det kaffe här 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Fulham? Spelar du nu? Först Oskarshamn och nu detta med Fulham... Jag säger då det... MFF-Metalist 1-1 nu. Jag missade Ukrainarnas mål. TT Det finns inga bra spel. Nytt rekord. 8 inloggade, 7 anonyma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 (redigerat) 4 inloggade, 12 anonyma. ************************ Nu blir det kaffe här 🥰 Det är onyttigt. ************************ MFF-Metalist 1-3 nu. Ukrainalaget har gjort två mål nu med en man mindre på plan. Redigerat 20 oktober 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts