Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Här kommer ett utkast på min flippade Dupstep-Drum N Bass-låt. Försökte göra något eget. Rätt nöjd hittills, förutom med droppet, det saknas något där. Har inte lyckats ratta till wobble-raw-basen ordentligt, vill ha mer klös och attityd i den.

https://dl.dropbox.com/u/5736107/Lagrat%20media/Dont%20dub%20my%20movie_mix5.mp3

😱

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Din tokfrans. 😛

Använder mycket presets i nuläget men kan ju ratta om dem en del men e långt ifrån duktig. Vet inte hur jag ska få till vissa grejer och det e skitstörande. xD

Kan inte annat än hålla med!

...att det är skitstörande alltså. jag gör samma sak när jag pillar. Man blir int nöjd. 😄

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer ett utkast på min flippade Dupstep-Drum N Bass-låt. Försökte göra något eget. Rätt nöjd hittills, förutom med droppet, det saknas något där. Har inte lyckats ratta till wobble-raw-basen ordentligt, vill ha mer klös och attityd i den.

https://dl.dropbox.com/u/5736107/Lagrat%20media/Dont%20dub%20my%20movie_mix5.mp3

😱

Låter rätt så bra i mina öron. Har du testat korv-pluggen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det sån där dubbad deckare på fyran igen. Blir ju helskumt att se på. Hur sjutton gör dom när dom spelar in?

Det är väl nån såndär pippi långstrumpgrej va? De bakar in lite tyska skådespelare i svenska roller för att få tyska finansiärer.

Link to comment
Dela på andra sajter

tjeeeeeeeeeeeeenare!

jaha här snackar ni korv. va gott! 😄

lät ju bra det där memphis i lapptoppen. ljuden skär för mkt dock. dämpa diskanten röstar jag på eller så har jag känsliga öron.

tjeeena!

ja de e nog lite mycket diskant. Håller med! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl nån såndär pippi långstrumpgrej va? De bakar in lite tyska skådespelare i svenska roller för att få tyska finansiärer.

Pippi långstrump är obducent eller nåt. Tycker att det hela blir väldigt stelt, men dubbat är väl gängse i de flesta länder.

Link to comment
Dela på andra sajter

I och med detta inlägg har jag postat exakt 1 gång mer än Sadam i denna tråd.

Det är viktigt för mig.

EDITH: Fast nu slog dom ihop inläggen, så nu är vi lika. xD

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

tjeeeeeeeeeeeeenare!

jaha här snackar ni korv. va gott! 😄

lät ju bra det där memphis i lapptoppen. ljuden skär för mkt dock. dämpa diskanten röstar jag på eller så har jag känsliga öron.

tjeeena!

ja de e nog lite mycket diskant. Håller med! 😄

Okej, ni har nog rätt. Ska sänka den, thx kraps! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...