Memphis Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 (redigerat) Här kommer ett utkast på min flippade Dupstep-Drum N Bass-låt. Försökte göra något eget. Rätt nöjd hittills, förutom med droppet, det saknas något där. Har inte lyckats ratta till wobble-raw-basen ordentligt, vill ha mer klös och attityd i den. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Redigerat 19 augusti 2012 av Memphis
Neosus Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 (redigerat) Din tokfrans. 😛 Använder mycket presets i nuläget men kan ju ratta om dem en del men e långt ifrån duktig. Vet inte hur jag ska få till vissa grejer och det e skitstörande. xD Kan inte annat än hålla med! ...att det är skitstörande alltså. jag gör samma sak när jag pillar. Man blir int nöjd. 😄 Redigerat 19 augusti 2012 av Neosus
Neosus Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Här kommer ett utkast på min flippade Dupstep-Drum N Bass-låt. Försökte göra något eget. Rätt nöjd hittills, förutom med droppet, det saknas något där. Har inte lyckats ratta till wobble-raw-basen ordentligt, vill ha mer klös och attityd i den. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Låter rätt så bra i mina öron. Har du testat korv-pluggen?
Memphis Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Låter rätt så bra i mina öron. Har du testat korv-pluggen? Jo, har testat men tyckte den inte var vidare upphetsande. 😛
SadamJR Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Nu är det sån där dubbad deckare på fyran igen. Blir ju helskumt att se på. Hur sjutton gör dom när dom spelar in?
Neosus Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Jo, har testat men tyckte den inte var vidare upphetsande. 😛 Korven ska va riktigt arg om det ska bli nått.. Jag blir upphetsad av arga korva! 😳😊😱
Memphis Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 😄 Bara att det låter förjävligt när korven är arg.
slejnard Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 tjeeeeeeeeeeeeenare! jaha här snackar ni korv. va gott! 😄 lät ju bra det där memphis i lapptoppen. ljuden skär för mkt dock. dämpa diskanten röstar jag på eller så har jag känsliga öron.
Fidden Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Nu är det sån där dubbad deckare på fyran igen. Blir ju helskumt att se på. Hur sjutton gör dom när dom spelar in? Det är väl nån såndär pippi långstrumpgrej va? De bakar in lite tyska skådespelare i svenska roller för att få tyska finansiärer.
Neosus Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 tjeeeeeeeeeeeeenare! jaha här snackar ni korv. va gott! 😄 lät ju bra det där memphis i lapptoppen. ljuden skär för mkt dock. dämpa diskanten röstar jag på eller så har jag känsliga öron. tjeeena! ja de e nog lite mycket diskant. Håller med! 😄
SadamJR Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Det är väl nån såndär pippi långstrumpgrej va? De bakar in lite tyska skådespelare i svenska roller för att få tyska finansiärer. Pippi långstrump är obducent eller nåt. Tycker att det hela blir väldigt stelt, men dubbat är väl gängse i de flesta länder.
Micke H Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 (redigerat) I och med detta inlägg har jag postat exakt 1 gång mer än Sadam i denna tråd. Det är viktigt för mig. EDITH: Fast nu slog dom ihop inläggen, så nu är vi lika. xD Redigerat 19 augusti 2012 av Micke H
slejnard Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 I och med detta inlägg har jag postat exakt 1 gång mer än Sadam i denna tråd. Det är viktigt för mig. EDITH: Fast nu slog dom ihop inläggen, så nu är vi lika. xD viktiga saker ja. 😄
slejnard Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 nej, verkar vara fikapaus överallt 🙁 va int ledsen. du kan få en bulla! ....eller kaka. 😑
Memphis Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 tjeeeeeeeeeeeeenare! jaha här snackar ni korv. va gott! 😄 lät ju bra det där memphis i lapptoppen. ljuden skär för mkt dock. dämpa diskanten röstar jag på eller så har jag känsliga öron. tjeeena! ja de e nog lite mycket diskant. Håller med! 😄 Okej, ni har nog rätt. Ska sänka den, thx kraps! 😄
slejnard Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Banne mej! 😄 En massa ninjor på det ninjor till höger om mig! nu! 😱
Memphis Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Såg han här snubben uppträda igår. Är tjejens, kompis, bror. Lirar Tommy Emanuel-stil på guran. Jävlar va skillad han var. 😄 Hittade nått klipp me honom. http://www.youtube.com/watch?v=xgJ-H-e5vX4
SadamJR Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 I och med detta inlägg har jag postat exakt 1 gång mer än Sadam i denna tråd. Det är viktigt för mig. EDITH: Fast nu slog dom ihop inläggen, så nu är vi lika. xD När katten är borta........
Naymari Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Laddade ner en kontrollbords-app demo till paddan. Det fungerar förvånandsvärts bra. Ingen märkbar latency alls! Jag ska köpa den appen sen. 😑 Jag är glad 🙂
Fidden Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Såg han här snubben uppträda igår. Är tjejens, kompis, bror. Eh, vad, menar, du?
Memphis Postat 19 augusti 2012 Postat 19 augusti 2012 Eh, vad, menar, du? Jag, menade, din, mamma. Gå o lägg dig Fidden. 😛 Asså, den Äta melonen videon, hur fan hittar du ens sånt? 😆
Recommended Posts