Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Är det någon mer än jag som tycker att diehard uppträder något annorlunda i den här nybörjarljudkorttråden än han brukar? Vad kan det bero på?

http://forum.studio....__fromsearch__1

Å ena sidan så är det väl ett allmänt faktum att om man utger sig för att vara brud så blir alla överdrivet trevliga och hjälpsamma här på forumet (utom martin då'ra som bara vart gubbslem i baronessans presentations-tråd 😏 ). Å andra sidan så kan det ju vara AF som trollar. Det har ju hänt förr menar jag :rolleyes:

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Å andra sidan så kan det ju vara AF som trollar. Det har ju hänt förr menar jag :rolleyes:

Tänkte oxå det, men hon är reggad sen länge. Vore å andra sidan hysteriskt roligt om af kunde ragga upp dh. Har du verkligen ingen bättre favoritlåt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte oxå det, men hon är reggad sen länge. Vore å andra sidan hysteriskt roligt om af kunde ragga upp dh. Har du verkligen ingen bättre favoritlåt?

Mm, men misstanken lever alltid kvar. Det är nog Af's legacy; att alla trro att alla brudar på forat är AF. Jaaa, det vore fan awesome 😆 Vilket jävla kärleksbarn det skulel bli 😛☺️

Hmm... alltså det där är ju jävligt svårt att svara på. Beror väl lite på humör...

Fast vänta här nu; Disney Girls med the Beach Boys är det ju jääälvigt täta stämarr i. Eller iofs; alla spåren från Pet Sounds är svårslagna 😑

Du hör; jag kan inte bestämma mig 😳😱😛

smiley20whistling.gif

😮😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, men misstanken lever alltid kvar. Det är nog Af's legacy; att alla trro att alla brudar på forat är AF. Jaaa, det vore fan awesome 😆 Vilket jävla kärleksbarn det skulel bli 😛☺️

Hmm... alltså det där är ju jävligt svårt att svara på. Beror väl lite på humör...

Fast vänta här nu; Disney Girls med the Beach Boys är det ju jääälvigt täta stämarr i. Eller iofs; alla spåren från Pet Sounds är svårslagna 😑

Du hör; jag kan inte bestämma mig 😳

Eller stämma upp dig HAHAHA härre gud så roligt... 😏

Nu ska ja dra!

Heda! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

har äntligen ett aktivt gymkort igen, den där delen av flytten tog bannemig hela sommaren på grund av att actic har världens sämsta datasystem..

så nu måste jag hitta på någon ny anledning till att jag inte tränar 😛

(fast jag var iofs och simmade idag)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...