Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Eller tvestjärt som dom sa förr i världen.

Är du så gammal? OMG! 😳😄

borde för övrigt sätta mig och utnyttja responsen och försöka få bort sjösjukesvajet litegranna sen. men ska försöka hålla det borta från denna tråden 😄

Nä, inte bra om alla här inne blir sjösjuka... 😑😊😱😕😳

Link to comment
Dela på andra sajter

borde för övrigt sätta mig och utnyttja responsen och försöka få bort sjösjukesvajet litegranna sen. men ska försöka hålla det borta från denna tråden 😄

Det är lugnt fidden, om man helt glömmer hur du angrep mej för on topic, som en tasmanian devil en gång i världen, vilket jag har gjort. Skriv vad du vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

hur är det förresten med alla Valles fredagstrådar (som även dom bara skapats för att provocera), är dom också i off-topicavdelningen numera?

Nä men de e för att han har vart med i tidningen samt att han är polare med moderatorererna... 😑

Eller inte! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

hur är det förresten med alla Valles fredagstrådar (som även dom bara skapats för att provocera), är dom också i off-topicavdelningen numera?

Försökte faktiskt bara dra igång en tråd som kunde få folk att slänga käft lite medan dom korkade opp, eller inte. Så kan det gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, jag tyckte inte det var något konstigt alls med tråden. blev mest märkligt när bengan flyttade den i ren ilska.

håller med dig!

folk har tappat huvet

Vad är er absoluta favoritlåt med ert absoluta favoritband? Har inget att lyssna på.

Vet inte! Har ingen favorit just nu tror jag... 😕

Ska diska nu och sedan steka på lite mat och sedan diska och sedan packa å sedan åka iväg.

Hinner jag det på 5 minuter? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är er absoluta favoritlåt med ert absoluta favoritband? Har inget att lyssna på.

Tråkigt nog är det fortfarande samma låt som för 10 år sedan. Men någon dag ska jag nog sluta få ståpäls av denna jag också.

Link to comment
Dela på andra sajter

***

Hade skallebang imorse. xD Lång kväll igår. Ut o krökade på pub, sen såg Maskinen, sen ut på klubb. Två olika kompisgäng till mig samt

tjejen o hennes kompis var ute igår, var speciellt när alla träffades. 😛 Och så en kompis till mig började klänga på tjejjens kompis, som var halvintresserad, så jag tyckte det blev jobbigt. Palla orka vara så kåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon mer än jag som tycker att diehard uppträder något annorlunda i den här nybörjarljudkorttråden än han brukar? Vad kan det bero på?

http://forum.studio....__fromsearch__1

Han har ju inte gått Martin on her än i alla fall. Alltid något...

Meh 😛 Men man går bara inte o kladdar på en tjej direkt man träffat henne heller.

Nej! 😠

Man kladdar på hennes polare istället 😑 ................... . .... . . . . .. . ..................

. .. .. ... 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...