Linus Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 http://ironmankalmar.com/ Premiär för Skandinaviens enda officiella Ironman-triathlon. Halva Kalmar och stora delar av Öland är så gott som avstängt.
Neosus Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Eller tvestjärt som dom sa förr i världen. Är du så gammal? OMG! 😳😄 borde för övrigt sätta mig och utnyttja responsen och försöka få bort sjösjukesvajet litegranna sen. men ska försöka hålla det borta från denna tråden 😄 Nä, inte bra om alla här inne blir sjösjuka... 😑😊😱😕😳
SadamJR Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 borde för övrigt sätta mig och utnyttja responsen och försöka få bort sjösjukesvajet litegranna sen. men ska försöka hålla det borta från denna tråden 😄 Det är lugnt fidden, om man helt glömmer hur du angrep mej för on topic, som en tasmanian devil en gång i världen, vilket jag har gjort. Skriv vad du vill.
Fidden Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 hur är det förresten med alla Valles fredagstrådar (som även dom bara skapats för att provocera), är dom också i off-topicavdelningen numera?
Neosus Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 hur är det förresten med alla Valles fredagstrådar (som även dom bara skapats för att provocera), är dom också i off-topicavdelningen numera? Nä men de e för att han har vart med i tidningen samt att han är polare med moderatorererna... 😑 Eller inte! 😱
SadamJR Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 hur är det förresten med alla Valles fredagstrådar (som även dom bara skapats för att provocera), är dom också i off-topicavdelningen numera? Försökte faktiskt bara dra igång en tråd som kunde få folk att slänga käft lite medan dom korkade opp, eller inte. Så kan det gå.
Fidden Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 ja, jag tyckte inte det var något konstigt alls med tråden. blev mest märkligt när bengan flyttade den i ren ilska.
SadamJR Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Vad är er absoluta favoritlåt med ert absoluta favoritband? Har inget att lyssna på.
Neosus Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 ja, jag tyckte inte det var något konstigt alls med tråden. blev mest märkligt när bengan flyttade den i ren ilska. håller med dig! folk har tappat huvet Vad är er absoluta favoritlåt med ert absoluta favoritband? Har inget att lyssna på. Vet inte! Har ingen favorit just nu tror jag... 😕 Ska diska nu och sedan steka på lite mat och sedan diska och sedan packa å sedan åka iväg. Hinner jag det på 5 minuter? 😳
Fidden Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Vad är er absoluta favoritlåt med ert absoluta favoritband? Har inget att lyssna på. Tråkigt nog är det fortfarande samma låt som för 10 år sedan. Men någon dag ska jag nog sluta få ståpäls av denna jag också.
CHAE Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Tråkigt nog är det fortfarande samma låt som för 10 år sedan. Men någon dag ska jag nog sluta få ståpäls av denna jag också. http://www.youtube.com/watch?v=-Z_NvVMUcG8 🥰 Fyller på med: http://www.youtube.com/watch?v=IrTB-iiecqk
Memphis Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Konugens återkomst på teve. Den triologin är det bästa någonsin. Punkt! Indeed så jälla mycket! Dom e helt sinnes bra. E sugen på att se dom igen snart, bara att det tar ett jäkla tag. xD
Neosus Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Indeed så jälla mycket! Dom e helt sinnes bra. E sugen på att se dom igen snart, bara att det tar ett jäkla tag. xD DU kan vara konung! 😠
Memphis Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 *** Hade skallebang imorse. xD Lång kväll igår. Ut o krökade på pub, sen såg Maskinen, sen ut på klubb. Två olika kompisgäng till mig samt tjejen o hennes kompis var ute igår, var speciellt när alla träffades. 😛 Och så en kompis till mig började klänga på tjejjens kompis, som var halvintresserad, så jag tyckte det blev jobbigt. Palla orka vara så kåt.
SadamJR Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Den första radioheadlåten var en positiv överraskning. Chae däremot bör skaffa sej en annan favoritlåt. Vad har ni andra att komma med?
SadamJR Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Palla orka vara så kåt. Säjer han som har haft flickvän i två dar.
CHAE Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 [...]Chae däremot bör skaffa sej en annan favoritlåt. [...] Nä 😑 Säjer han som har haft flickvän i två dar. 😄
SadamJR Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Är det någon mer än jag som tycker att diehard uppträder något annorlunda i den här nybörjarljudkorttråden än han brukar? Vad kan det bero på? https://www.studio.se/index.php/topic/95752-billigt-ljudkort-for-sanginspelning/page__fromsearch__1
Memphis Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 Säjer han som har haft flickvän i två dar. Meh 😛 Men man går bara inte o kladdar på en tjej direkt man träffat henne heller.
CHAE Postat 18 augusti 2012 Postat 18 augusti 2012 (redigerat) Är det någon mer än jag som tycker att diehard uppträder något annorlunda i den här nybörjarljudkorttråden än han brukar? Vad kan det bero på? http://forum.studio....__fromsearch__1 Han har ju inte gått Martin on her än i alla fall. Alltid något... Meh 😛 Men man går bara inte o kladdar på en tjej direkt man träffat henne heller. Nej! 😠 Man kladdar på hennes polare istället 😑 ................... . .... . . . . .. . .................. . .. .. ... 😛 Redigerat 18 augusti 2012 av CHAE
Recommended Posts