Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Verkligen inte min perfererade musikstil 😱

Men det låter fett! Trummorna är lite tunna och pappiga though. gitarrerna lite fizziga. Men det är så den genren brukar låta 😊😱

mjo.. har lagt noll tid på mixen typ, det är bara demos som ska spelas in av ett "riktigt" band så småningom är det tänkt. trummorna är typ standardkittet i ezdrummer 😉 gitarrerna är LePou Plugins.

Redigerat av Frekvensspektrumanalysator
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

mjo.. har lagt noll tid på mixen typ, det är bara demos som ska spelas in av ett "riktigt" band så småningom är det tänkt. trummorna är typ standardkittet i ezdrummer 😉 gitarrerna är LePou Plugins.

jaja dåså!

Demos är alltid nice ^^

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är det värt. Man kan ju köra sjukt mycket bra gratispluggar då.

Jo jag vet! 😊

Ser ingen anledning. 9:an räcker ju mer än väl för mig. Jag har inte ens nån koll på vad som är nytt i 10:an.

Nya pluggar och AAX och clipgain är de jag kan på rak arm. sen kostar ju uppgraderingen en hel förmögenhet så de pengarna kan man lägga på annat 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

äh, jag börjar bli rätt nöjd här ändå.. fyfaaan.. typ 3000 spänn för upgrade. väntar nog nåt år eller så.. haha.

Pratade med min vikarie/ lärare om det när tian kom. skulle han uppgradera sitt HD system till 10:an med support för AAX skulle det gå på 40 papp eller något sådant. (om jag kommer ihop rätt) WTF liksom 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Sjukt bra filmer, ja. Men dom ska ses på bio.

Jag minns fortfarande när den första gick på bio, hur jävla excited jag var då. Det var mina favoritböcker och jag trodde aldrig att det faktiskt skulle gå att göra film av dom.

EDITH: Holy crap, det är ju 11 år sedan den första kom! 😳 Jag är gammal...

EDITH2: :blonk:

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Sjukt bra filmer, ja. Men dom ska ses på bio.

Jag minns fortfarande när den första gick på bio, hur jävla excited jag var då. Det var mina favoritböcker och jag trodde aldrig att det faktiskt skulle gå att göra film av dom.

EDITH: Holy crap, det är ju 11 år sedan den första kom! 😳 Jag är gammal...

EDITH2: :blonk:

Jag fick inte se dem på bio. Men the hobbit ska jag se på premiären!

Satte mig nyss på tåget för en timmes resa... Måste dra en dill. Äsch...

En drill, inte dill 🙁

Tågen har väl dass?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...