Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Tror neosus vinner den där mastringstävlingen. Vad var priset igen?

Haha.. Nä tror inte jag vinner. Är inte ens nöjd över det jag gjort. Har en ny som låter bättre men som jag av nån anledning inte skickade in.

Blir kul att se iallafall..

Link to comment
Dela på andra sajter

jo, fadäsa på du! du har väl utrymme för ett par varningar?

Jag jobbar på det. Jag har fattat tycke för hipsterdrycken ale. Speciellt god är denna. Det blir några såna och hardcoregig ikväll. Förhoppningsvis inga fadäser i några trådar.

1204.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

nu vet jag inte vad folk har för historia med varann, men jag tycker nog att henber får oförtjänt med skit på typ varenda kommentar.

tycker jag också han brukar få. jag undrar varför. visst att han är invandringskritisk, men det kan väl inte bara vara det?

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker jag också han brukar få. jag undrar varför. visst att han är invandringskritisk, men det kan väl inte bara vara det?

Kortfattat är det väl det det handlar om. Han dök upp här i Längsta, gav luft åt några ganska så hemska åsikter, och sen när vi andra sa emot så skrev han massa skumma saker, som att han trodde att vi skulle spöa upp honom om vi träffades IRL. Jag pratar inte alls med honom, men jag förstår varför många här har en lite kylig attityd mot honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har egentligen bara en Lex Luthor på forat, och jag försöker att avfärda personen så gott det går. Jag ska nog toka mindre faktiskt.

ja, jo. det kanske är en vis idé. jag känner inte att jag har någon direkt ovän. även fast jag kanske gnabbas mer med vissa.

Kortfattat är det väl det det handlar om. Han dök upp här i Längsta, gav luft åt några ganska så hemska åsikter, och sen när vi andra sa emot så skrev han massa skumma saker, som att han trodde att vi skulle spöa upp honom om vi träffades IRL. Jag pratar inte alls med honom, men jag förstår varför många här har en lite kylig attityd mot honom.

hum, jahaja. nåja. mot mig har han alltid varit väldigt trevlig 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och lyssnar på "it's immaterial". För den av er ungdomar som vill lyssna på ett popband, om än ett något svårtillgängligt sådant, som det aldrig blev något av finns det två riktigt bra album att upptäcka. Inget för den som måste ha dist på allt dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ta dom om du inte vill ha kvar dom 😉

Har dom inte heller kvar. Köpte rätt mycket ny-plattor i slutet på 70-talet, men dom har försvunnit genom flyttar, förrådsinbrott, egen försäljning mm. Det står väl ca 500 vinyl i svågerns garage oxå, men dom är det nog inte mycket med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...