Zakyath Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 vadå inget av värde, det ville jag ju vara med om 🙁 Nejdå inget av värde förutom att Micke hällde kaffe i strupen och jag har en kopp på gång!
Zakyath Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 nu har jag hållit mig nykter i typ tre veckor. det ska jag ta och sätta stopp för ikväll tror jag.
SadamJR Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Tror neosus vinner den där mastringstävlingen. Vad var priset igen?
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Jag jobbar på det. Jag har fattat tycke för hipsterdrycken ale. Speciellt god är denna. Det blir några såna och hardcoregig ikväll. Förhoppningsvis inga fadäser i några trådar.
Neosus Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Tror neosus vinner den där mastringstävlingen. Vad var priset igen? Haha.. Nä tror inte jag vinner. Är inte ens nöjd över det jag gjort. Har en ny som låter bättre men som jag av nån anledning inte skickade in. Blir kul att se iallafall..
Zakyath Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 jo, fadäsa på du! du har väl utrymme för ett par varningar? Jag jobbar på det. Jag har fattat tycke för hipsterdrycken ale. Speciellt god är denna. Det blir några såna och hardcoregig ikväll. Förhoppningsvis inga fadäser i några trådar.
Neosus Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Bishops Finger ska ja prova sen. Ser gott ut.. 😑
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 jo, fadäsa på du! du har väl utrymme för ett par varningar? ja. helt tomt i varningsbarometern. på nåt sätt har jag sluppit undan. konstigt.
Zakyath Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 nu vet jag inte vad folk har för historia med varann, men jag tycker nog att henber får oförtjänt med skit på typ varenda kommentar. tycker jag också han brukar få. jag undrar varför. visst att han är invandringskritisk, men det kan väl inte bara vara det?
SadamJR Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Skulle aldrig inta nåt som heter nåt med finger.
Zakyath Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 ja. helt tomt i varningsbarometern. på nåt sätt har jag sluppit undan. konstigt. ja, det är du och jag som kan toka loss då med andra ord!
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 ja, det är du och jag som kan toka loss då med andra ord! Jag har egentligen bara en Lex Luthor på forat, och jag försöker att avfärda personen så gott det går. Jag ska nog toka mindre faktiskt.
Micke H Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 tycker jag också han brukar få. jag undrar varför. visst att han är invandringskritisk, men det kan väl inte bara vara det? Kortfattat är det väl det det handlar om. Han dök upp här i Längsta, gav luft åt några ganska så hemska åsikter, och sen när vi andra sa emot så skrev han massa skumma saker, som att han trodde att vi skulle spöa upp honom om vi träffades IRL. Jag pratar inte alls med honom, men jag förstår varför många här har en lite kylig attityd mot honom.
Neosus Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 min barometer är tom oxå. borde kanske börja tjafsa lite? 😄☺️
Zakyath Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Jag har egentligen bara en Lex Luthor på forat, och jag försöker att avfärda personen så gott det går. Jag ska nog toka mindre faktiskt. ja, jo. det kanske är en vis idé. jag känner inte att jag har någon direkt ovän. även fast jag kanske gnabbas mer med vissa. Kortfattat är det väl det det handlar om. Han dök upp här i Längsta, gav luft åt några ganska så hemska åsikter, och sen när vi andra sa emot så skrev han massa skumma saker, som att han trodde att vi skulle spöa upp honom om vi träffades IRL. Jag pratar inte alls med honom, men jag förstår varför många här har en lite kylig attityd mot honom. hum, jahaja. nåja. mot mig har han alltid varit väldigt trevlig 😛
SadamJR Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Jag pratar inte alls med honom, men jag förstår varför många här har en lite kylig attityd mot honom. Och det är bara förnamnet i flera fall.
Naymari Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 nu har jag hållit mig nykter i typ tre veckor. det ska jag ta och sätta stopp för ikväll tror jag. Jag har varit nykter i snart 18 år. 😑
SadamJR Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Sitter och lyssnar på "it's immaterial". För den av er ungdomar som vill lyssna på ett popband, om än ett något svårtillgängligt sådant, som det aldrig blev något av finns det två riktigt bra album att upptäcka. Inget för den som måste ha dist på allt dock.
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Själv poppar jag Alan Vega och funderar på att gå hem och duscha. nu gör jag ändå inget konstruktivt längre.
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 (redigerat) Suicide. Så jävla bra. http://www.youtube.com/watch?v=7WqOMPakGCg Redigerat 17 augusti 2012 av Frekvensspektrumanalysator
SadamJR Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Så jävla bra. Nån slags blandning mellan rockabilly och rytmboxen på en av de allra tidigaste hemkeyboardsen om jag inte minns fel.
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Nån slags blandning mellan rockabilly och rytmboxen på en av de allra tidigaste hemkeyboardsen om jag inte minns fel. Ja, och vansinniga livespelningar och allmän galenskap.
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Jag kan ta dom om du inte vill ha kvar dom 😉
SadamJR Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Jag kan ta dom om du inte vill ha kvar dom 😉 Har dom inte heller kvar. Köpte rätt mycket ny-plattor i slutet på 70-talet, men dom har försvunnit genom flyttar, förrådsinbrott, egen försäljning mm. Det står väl ca 500 vinyl i svågerns garage oxå, men dom är det nog inte mycket med.
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 hojta om du har lite ramones och dictators osv 😄
SadamJR Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 hojta om du har lite ramones och dictators osv 😄 Nä, dom var alldeles för mycket pop för mej på den tiden.
Recommended Posts