Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

börja plugga på universitetet, då får du 2700!

Mjo.

JAg vet inte vad jag ska plugga på uni. dock. Alla linjer verkar suga. Då jag inte är direkt intresserad att bli en profissionell instrumentalist.

Jag har ju redan de kurser jag vill ha läst på gymnasiet. De flesta kostar ju pengar dessutom. Pengar man kan lägga på studioprylar och lära sig genom erfarenhet.

Kanske får ta någon lätt linje på universitetet bara så jag får pengar någonstans ifrån i början.

Eller så blir det typ donken ett ta 😑

Edit: Den enda linjen jag kan vara intresserad av är när (om någonsin) Herr Bagge öppnar sin skola. Men i dunno.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Google <3

Låt gå för denna gången, du får väl berätta vad det är mer än nästa gång, så kanske man kan komma närmre ett svar.

det vi nu med säkerhet kan säga är att [ a < google <3 ]

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Låt gå för denna gången, du får väl berätta vad det är mer än nästa gång, så kanske man kan komma närmre ett svar.

det vi nu med säkerhet kan säga är att [x< google <3]

Okej. Men va?

jahaaaaaa. Got it.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

hur leker livet med memphis?

Det leker jävligt bra. Trivs med livet nu, nyss färdig med min utbildning, fått fast jobb som jag stortrivs med, träffat en underbar tjej. 🙂

Uppskattar det speciellt då större delen av min uppväxt varit skitjobbig av olika anledningar.

Hur är det själv?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det leker jävligt bra. Trivs med livet nu, nyss färdig med min utbildning, fått fast jobb som jag stortrivs med, träffat en underbar tjej. 🙂

Uppskattar det speciellt då större delen av min uppväxt varit skitjobbig av olika anledningar.

Hur är det själv?

låter banne mej gött 😄

här är det fint, även fast alla pusselbitar kanske inte ligger lika fint på plats som för dig. meen men vad ska man göra!

sova kanske, måste upp imorgon 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Om lite mindre än ett år kommer jag vara arbetsklös. Tanken slog mig precis.

Scary.

6sgv.jpg

You'll get there

Det leker jävligt bra. Trivs med livet nu, nyss färdig med min utbildning, fått fast jobb som jag stortrivs med, träffat en underbar tjej. 🙂

[...]

🥰 :s aaaal over, Memphy! Gött!

* * *

Nu drar jag till joppet. Herrå! 😄

Lagom till älgjakten.

😄😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...