Naymari Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Helt ensam i världen lämnad åt mitt eget öde. Jag borde lära mig skriva låttexter.
Zakyath Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Om lite mindre än ett år kommer jag vara arbetsklös. Tanken slog mig precis. Scary. skönt!
Naymari Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Meow! Ville söka upp en rolig gif men kom upp andra saker istället. Google <3 skönt! Inte alls. Jag vill ha pengar. Massor av pengar. Kommer tyna bort utan mina 1050:-/ månad. Mitt mål i livet är att bli rik.
Naymari Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Meow! nu går nay dvs afk ett tag För fjortisar som ritat morrhår på kinderna med en kajalpenna? Nej fucking tack. 😑
Naymari Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 (redigerat) börja plugga på universitetet, då får du 2700! Mjo. JAg vet inte vad jag ska plugga på uni. dock. Alla linjer verkar suga. Då jag inte är direkt intresserad att bli en profissionell instrumentalist. Jag har ju redan de kurser jag vill ha läst på gymnasiet. De flesta kostar ju pengar dessutom. Pengar man kan lägga på studioprylar och lära sig genom erfarenhet. Kanske får ta någon lätt linje på universitetet bara så jag får pengar någonstans ifrån i början. Eller så blir det typ donken ett ta 😑 Edit: Den enda linjen jag kan vara intresserad av är när (om någonsin) Herr Bagge öppnar sin skola. Men i dunno. Redigerat 16 augusti 2012 av Naymari
SadamJR Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Jag vill ha pengar. Massor av pengar. Kommer tyna bort utan mina 1050:-/ månad. Mitt mål i livet är att bli rik. Du ser ju bra ut. Du kan väl bli modell?
Naymari Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Du ser ju bra ut. Du kan väl bli modell? Har inte tillräckligt med muskler. Porrstjärna kanske?
SadamJR Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Har inte tillräckligt med muskler. Porrstjärna kanske? Har du tillräckligt med "muskler" för det då?
Naymari Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Har du tillräckligt med "muskler" för det då? det tror jag. Det finns genrer för det mesta annars.
Fidden Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 (redigerat) Google <3 Låt gå för denna gången, du får väl berätta vad det är mer än nästa gång, så kanske man kan komma närmre ett svar. det vi nu med säkerhet kan säga är att [ a < google <3 ] Redigerat 16 augusti 2012 av Fidden
Naymari Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 (redigerat) Låt gå för denna gången, du får väl berätta vad det är mer än nästa gång, så kanske man kan komma närmre ett svar. det vi nu med säkerhet kan säga är att [x< google <3] Okej. Men va? jahaaaaaa. Got it. Redigerat 16 augusti 2012 av Naymari
Memphis Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 (redigerat) hur leker livet med memphis? Det leker jävligt bra. Trivs med livet nu, nyss färdig med min utbildning, fått fast jobb som jag stortrivs med, träffat en underbar tjej. 🙂 Uppskattar det speciellt då större delen av min uppväxt varit skitjobbig av olika anledningar. Hur är det själv? Redigerat 16 augusti 2012 av Memphis
Zakyath Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Det leker jävligt bra. Trivs med livet nu, nyss färdig med min utbildning, fått fast jobb som jag stortrivs med, träffat en underbar tjej. 🙂 Uppskattar det speciellt då större delen av min uppväxt varit skitjobbig av olika anledningar. Hur är det själv? låter banne mej gött 😄 här är det fint, även fast alla pusselbitar kanske inte ligger lika fint på plats som för dig. meen men vad ska man göra! sova kanske, måste upp imorgon 😕
Memphis Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Allright, du jobba vidare då. Sova var en bra idé, speciellt med tanke på att jag ska upp kl 7. xD
Zakyath Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 😄 ja, då borde du verkligen sova 😮 själv ska jag bara upp 8...
Guitar Nilsson Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Jag klev upp fem. Inge vidare alls, som de säger i Viby, Närke.
CHAE Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Gomorrn längstah! 😄 Bara två veckor kvar till semestern nu så... ☺️
SadamJR Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Gomorrn längstah! 😄 Bara två veckor kvar till semestern nu så... ☺️ Lagom till älgjakten.
CHAE Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Om lite mindre än ett år kommer jag vara arbetsklös. Tanken slog mig precis. Scary. You'll get there Det leker jävligt bra. Trivs med livet nu, nyss färdig med min utbildning, fått fast jobb som jag stortrivs med, träffat en underbar tjej. 🙂 [...] 🥰 :s aaaal over, Memphy! Gött! * * * Nu drar jag till joppet. Herrå! 😄 Lagom till älgjakten. 😄😛
Recommended Posts