Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

☺️

* * *

Cruncher sa en massor av bra saker i masterings-tråden bl a:

Om man vet om att man har gjort sitt bästa, så spelar ju ingen kritik i världen någon roll.

Värre är det om man inte har en helt ren spegelbild.

Har ju jiddrat om det förut men just tävlingsmomentet känns lite "meh"... 😕 Varför inte bara köra på, liksom. Prestigen får man ju antagligen gratis.

* * *

Vars är Overkill förresten ?!? 😮

* * *

Passar på att påminna om längstah-mixsessionen: deadline 31:augusti och sedan skulle de som ville skicka till Linus för bedömning, 'kej. Frågar igen huruvida deltagarna och resten av längstah skulle tycka om jag var med på ett hörn? 😱 Eller har jag straffat ut mig för att det är min egen låt? 😕

Puzz å kjamiz

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

sedan skulle de som ville skicka till Linus för bedömning
Någon kan väl ta på sig att samla ihop anonyma ljudfiler och skicka allihop i en klump?
Link to comment
Dela på andra sajter

Passar på att påminna om längstah-mixsessionen: deadline 31:augusti och sedan skulle de som ville skicka till Linus för bedömning, 'kej. Frågar igen huruvida deltagarna och resten av längstah skulle tycka om jag var med på ett hörn? 😱 Eller har jag straffat ut mig för att det är min egen låt? 😕

Du kan ställa upp med ett pris. Annars blir ju tävlingen helt meningslös.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon kan väl ta på sig att samla ihop anonyma ljudfiler och skicka allihop i en klump?

Okej, I'll do it.

andreas.elfwingson[at]gmail.com

Så FileCentralar jag Linus.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ställa upp med ett pris. Annars blir ju tävlingen helt meningslös.

Fast nu ville jag ju mena på att det inte var en tävling utan mest en kul grej 😑

Äran och prestigen får blir priset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Passar på att påminna om längstah-mixsessionen: deadline 31:augusti och sedan skulle de som ville skicka till Linus för bedömning, 'kej. Frågar igen huruvida deltagarna och resten av längstah skulle tycka om jag var med på ett hörn? 😱 Eller har jag straffat ut mig för att det är min egen låt? 😕

Visstfan! x)

Aja, ser över den litta imorgon.

Ska det vara mastuuur också eller bara mixx?

EDITH: Och ja, klart du få va mä! 🙂

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...