Neosus Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 😆 * * * Men va faan... ÄR Khadaffi död eller inte?!? Jag blir så förbannad att inte vetaaaaaaaa 😠 Fikar en kopp java på det hörni 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 (redigerat) ☺️ 😱 Redigerat 20 oktober 2011 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Men va faan... ÄR Khadaffi död eller inte?!? Jag blir så förbannad att inte vetaaaaaaaa 😠 Fikar en kopp java på det hörni 😑 han ser ganska död ut på youtube iaf... men jag tänker inte länka. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 han ser ganska död ut på youtube iaf... men jag tänker inte länka. 😏 Visserligen men "uppges vara död" är ju inte samma grej. Hur många gånger "uppgavs" det inte att Hussein var död/tillfångatagen/etc. mm, såg bilderna och visst ser det ut som han men man vet ju aldrig. Dåppelganger! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 jävligt klantigt hur som helst att skjuta ihjäl snubben. tycker de borde lärt sig lite från bin laden-grejen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 han ser ganska död ut på youtube iaf... men jag tänker inte länka. 😏 Vad dog han av? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jaha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Hehe det går snabbt. Nu är det bekräftat i alla fall. Jevvlar, begreppet "rest in pieces" får en helt ny innebörd när man ser hur de gått loss med trivselspridaren Håller med Fidden; bin Laden-grejen borde varit en tämligen färsk läxa 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Hon lämnade mig. Vet inte om du minns att du en gång i tiden också skrev det i denna tråden, att hon skulle göra det. Nu fick du som du ville, antar att du är rätt nöjd nu. Jo jag minns att jag sa det. Varför jag sa det var för att jag vet att kvinnor blir lessna om deras kille pratar om andra kvinnors tuttar. Men sen har jag ju ingen aning om vad som gjorde att det inte funkade mellan er. Om du tror att jag känner skadeglädje så tror du fel. Jag tycker inte om när andra människor mår dåligt och jag tycker det är tråkigt om du mår dåligt över att ha blivit lämnad. Men du kommer över det tids nog även om det känns jävligt jobbigt just nu. Sköt om dig Micke! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Hej Naymari! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Tjött. Kanske baxar mig till soffan för en lur. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Men bara kanske. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Men bara kanske. 😑 Slår vad om att du gör det i en framtid nära dig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Tacka vet jag den avlägsna framtiden. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Hehe det går snabbt. Nu är det bekräftat i alla fall. Jevvlar, begreppet "rest in pieces" får en helt ny innebörd när man ser hur de gått loss med trivselspridaren Håller med Fidden; bin Laden-grejen borde varit en tämligen färsk läxa 😮 Vilken läxa? Tror inte att det nånsin fanns en avsikt att ta vare sej bin-laden eller kaddaffi levande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Hej Naymari! 🙂 Hello! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Hej Nay! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Hej Nay! Goddag! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 På något sätt känns detta som något som skulle kunna hända debatt... Självfallet! Det ser ut som om det ligger ett komplett par tofflor bredvid honom dock. Märkligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Goddag! 🙂 Äre fett? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Äre fett? Ahfan! Men äh, ska gymma nu typ:p Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Vilken läxa? Tror inte att det nånsin fanns en avsikt att ta vare sej bin-laden eller kaddaffi levande. Vilket är dumt. Borde de inte ställts till svars, liksom? Rättegång borde gått före blodtörst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Vilken läxa? Tror inte att det nånsin fanns en avsikt att ta vare sej bin-laden eller kaddaffi levande. Så tänkte jag också. De såg att Bin Laden gick att döda, då lärde de sig den läxan och gick in för att döda Kadaffi också eftersom de såg att det inte var omöjligt. Hade ingen aning om att Kadaffi dött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Har ni märkt något skillnad med forumet ännu? ********** Nu har Jerry P lagt in en våldsamt snuskig bild efter min plomminbild i Bildassociationstråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Har precis vräkt i mig en dubbel skärhamnskaka stor som en inbakad pizza, med bogkött och mjuk vitlöksost m örter plus en mjölk. Vi kan kalla det middag. Får bli annat till kvällsmat, typ kebab. Den egntliga middagen. Ska lägga mig senast 24 idag. Börjar vrida tiden rätt lite tidigare än måndag. Har inte satt i lampan så därför blir det ett och annat stavfel kan jag föreställa mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Har precis vräkt i mig en dubbel skärhamnskaka stor som en inbakad pizza, med bogkött och mjuk vitlöksost m örter plus en mjölk. Vi kan kalla det middag. Får bli annat till kvällsmat, typ kebab. Den egntliga middagen. Ska lägga mig senast 24 idag. Börjar vrida tiden rätt lite tidigare än måndag. Har inte satt i lampan så därför blir det ett och annat stavfel kan jag föreställa mig. Äter du ofta skräpmat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Äter du ofta skräpmat? Nej. Inte idag heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Jo jag minns att jag sa det. Varför jag sa det var för att jag vet att kvinnor blir lessna om deras kille pratar om andra kvinnors tuttar. Men sen har jag ju ingen aning om vad som gjorde att det inte funkade mellan er. Om du tror att jag känner skadeglädje så tror du fel. Jag tycker inte om när andra människor mår dåligt och jag tycker det är tråkigt om du mår dåligt över att ha blivit lämnad. Men du kommer över det tids nog även om det känns jävligt jobbigt just nu. Sköt om dig Micke! Vad mitt ex blev eller inte blev ledsen av var aldrig något som angick någon annan. Precis som hon kommenterar att någon kille är snygg i Idol kunde jag kommentera någons bröst utan att hon eller jag blev varken ledsna eller svartsjuka eller något annat. Men tack i övrigt för att du är mer mogen nu. Det uppskattas verkligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Gör egen kebab. Med egen specialsås utan fett och med 100% nötkött, isbegssallad, tomat, lök, fefferoni plus lite bättre bröd. Skulle kalla det hälsokebab. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts