Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Fäään, visste inte om att de fortfarande existerade som band. Sounds fun tho. Have a blast, memphy 🙂

Så snart Pico dansar in så lär jag få en *slap* av honom för det där. Gör inget ☺️

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fäään, visste inte om att de fortfarande existerade som band. Sounds fun tho. Have a blast, memphy 🙂

Så snart Pico dansar in så lär jag få en *slap* av honom för det där. Gör inget ☺️

*hug*

Ffs, så pass väl borde du väl känna mig vid det här laget? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, dom finns faktiskt. Känns som den värsta generationen håller på att sluta nu.

Ja. De flesta rövhålen i branschen är på väg ur. (tack och lov) att försöka bli något i dagens musikbranschen och beté sig som en skitstövel kommer aldrig hända 🙂 förhoppningsvis. Har några sådana i min klass. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nice att så många av dagens musiker kan väldigt mycket om inspelning, och har typ en liten demostudio i replokalen. Blir mycket enklare att kommunicera. Har träffat många gubbar som blir typ förbannade för att man ifrågasätter en mickplacering och liknande.

Mjo det är rätt trevligt att prata med folk som har ett litet hum om hur det funkar. Jag brukar även förklara för musikerna ibland varför jag väljer att göra som jag gör, om jag tycker det är något som jag anser är bra att kunna som musiker. Eller om dem bara är allmänt intresserade. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...