Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

det roliga var kanske att jag gjorde en generell sökning på kristen metal, klickade på en träff och fick se jonathan på bild, har inte sett honom på över 10 år liksom, så det var lite överraskande 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

det roliga var kanske att jag gjorde en generell sökning på kristen metal, klickade på en träff och fick se jonathan på bild, har inte sett honom på över 10 år liksom, så det var lite överraskande 😄

Häh, fränt ju!

Där ser man...vad man kan hitta. 😄

Elelr HUR!

Med tanke på att du och jag lyckades och diskutera fram att vi har haft samme gehörs/orgellärare back in teh day (Lennart Hammar) är ganska tufft. It's a small world 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Drag på forat idag. är alla avstängda efter helgen?

Antagligen 😄

* * *

Ptja, vissa roade sig ju kungligt i längstah igår 😄😛😉

PS Fatar fortfaradne ej vem som avatartrollade 😳 förutom MickeH, Nay och Grahn då'rå 😛 Fast det var ju bara light-trollning och faktiskt kul. Men det där med att Loopis och Olsberg och deras inlägg... Still don't get it, liksom... Va fan hände? 😳 :blink: 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Överlag upplever jag att det varit mer tjafs/kajpastning (som urartat till regelrätta bråk) den här sommaren. Why is that...?

Ingen aning. Själv har jag vart lite instabil på sistone.

Skulle lätt kunna pasta en kaj på alla som är knäppa i huvet.

det var loopen som gjorde både drioop och olbserg skulle jag tro 😄

sen trollade ju jag lite också, vet inte riktigt om du uppfattade att det inte var pazo som var inne xD

Tillåme jag körde lite pazo-avatar. En kort stund iofs men ändå.

DE va kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

det var loopen som gjorde både drioop och olbserg skulle jag tro 😄

sen trollade ju jag lite också, vet inte riktigt om du uppfattade att det inte var pazo som var inne xD

Åh fan... där ser man. Kul iofs o mdet var Loopen.

Fast ditt inte-Olsbergtrollande var epic 😄 Bra joppat där. Jag vart nästan lite rädd och svettig på överläppen i ungefär 5 sekunder.

Venne, det vart så snabbt där ett tag så jag uppfattade inte alla avatar-byten etc etc.

Ingen aning. Själv har jag vart lite instabil på sistone.

Skulle lätt kunna pasta en kaj på alla som är knäppa i huvet.

Tillåme jag körde lite pazo-avatar. En kort stund iofs men ändå.

DE va kul.

Ptja, det är ju ovanligt. Småciterar micke; "när till och med Grahn svär loss, då är det illa ställt"

Skulle lätt kunna paja en kast på dig nu 😠😄

hähä... du din... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

det roliga var kanske att jag gjorde en generell sökning på kristen metal, klickade på en träff och fick se jonathan på bild, har inte sett honom på över 10 år liksom, så det var lite överraskande 😄

the tube works in mysterious ways
Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, vissa roade sig ju kungligt i längstah igår 😄😛😉

PS Fatar fortfaradne ej vem som avatartrollade 😳 förutom MickeH, Nay och Grahn då'rå 😛 Fast det var ju bara light-trollning och faktiskt kul. Men det där med att Loopis och Olsberg och deras inlägg... Still don't get it, liksom... Va fan hände?

Jag tyckte det började som en kul oskyldig grej. 🙂 Men när det blev nya medlemmar reggade gick det lite över gränsen 😱 ingen aning heller vem som låg bakom det 😳

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...